Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie 1.8T?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam szwagier myśli nad A4 B7 1.8T Quattro i takie pytanie jakiego oznaczenia szukać, żeby był najtrwalszy i najwięcej możnabyło z niego wyciągnąć 

Czy może jednak szukać 2.0TFSI

Edytowane przez trebuh15
Opublikowano

Chyba tylko BFB 163kM,reszta to już TFSI :)

Opublikowano

W b7 jest tylko bfb. Seryjny i zdrowy słupek wytrzymuje 300kuni i 400niuta

Opublikowano

Jeśli nie robi większych przebiegów żeby gaz był potrzebny,to 2,0 TFSI.Szybciej znajdziesz w Q,lepszym wyposażeniu niż 1,8T,bo każdy tego szuka i o fajny egzemplarz coraz trudniej.Na start masz 200 KM,albo i 220 jakbyś trafił z silnikiem BUL.Do tego tylko program i latasz na 250-260 konikach:)

Opublikowano

A co sądzicie właśnie o 2.0TFSI? Bo ja słyszałem niezbyt dobre opinie.

Opublikowano
48 minut temu, trebuh15 napisał:

A co sądzicie właśnie o 2.0TFSI? Bo ja słyszałem niezbyt dobre opinie.

Sporo już powiedziano i napisano o tych silnikach, omijaj jednostki z początku produkcji.

Mam znajomego co ma 2.0 TFSi w Golfie R i nie narzeka na silnik.

Opublikowano (edytowane)

No cóż,każdy ma swoje opinie.I każdy swoje chwali :) Tak w jednym jak i drugim wszystko zależy od stanu w jakim się silnik znajduje.

Edytowane przez Tomi 69
Opublikowano
Godzinę temu, trebuh15 napisał:

A co sądzicie właśnie o 2.0TFSI? Bo ja słyszałem niezbyt dobre opinie.

Nie myl tfsi w b7 z tym olejopijcą z b8. To są zupełnie inne silniki.

Opublikowano
1 godzinę temu, trebuh15 napisał:

A co sądzicie właśnie o 2.0TFSI? Bo ja słyszałem niezbyt dobre opinie.

W B7 można brać +/- w ciemno (co nie znaczy, że jest bezobsługowy, co to to nie :)), a w B8 dopiero od 2012 roku w górę.

Opublikowano

Mam jeszcze 2 pytanka

1. Czyli można smiało brać 2.0TFSI i go kręcić na 300km?
2. Jakie jest oznaczenie silnikow/silnika 1.8T w B8? I czy są też warte uwagi.

Opublikowano

Na 300KM samym programem 2.0TFSI nie wykręcisz, trzeba zmienić turbo, wtryski, dodać FMIC oraz downpipe. Za to 260KM śmiało zrobisz samym programem + downpipe zamiast katalizatora, reszta seria ogarnie.

Pamiętaj, że w B8 nie ma 1.8T takiego o jakim rozmawiamy w kontekście modeli B5/B6/B7 tylko tam jest 1.8TFSI - trochę mniejszy brat 2.0TFSI ;)

1.8TFSI nie wiem czy się opłaca - mniejsza pojemność, mniejsze bazowe osiągi, mniej z niego wyciśniesz w porównaniu do 2.0TFSI... i też w B8 chlał olej do 2011 roku, wydaje się że bezpieczna w tym silniku jest dopiero wersja 170 konna.

Opublikowano
Godzinę temu, trebuh15 napisał:

Mam jeszcze 2 pytanka

1. Czyli można smiało brać 2.0TFSI i go kręcić na 300km?

Nie każde 2 TFSI da się zrobić na 300 KM, zajrzyj na gregor10 i prześledź temat.

Opublikowano

Czyli jakiego oznaczenia 2.0TFSI szukać?

Opublikowano
14 godzin temu, trebuh15 napisał:

Czyli jakiego oznaczenia 2.0TFSI szukać?

Dowolnego, nie wiadomo co kolega wyżej ma na myśli.

300 koni w 2.0 TFSI to jeśli chodzi o tuning to - inna turbina, najlepiej K04 + bardziej wydajne wtryski + FMIC + downpipe + soft. Bez znaczenia oznaczenie silnika.

Poczytaj temat: https://a4-klub.pl/topic/432709-18t-vs-20tfsi-250-300km/

Opublikowano

Jeżeli liczy się tylko moc to większy potencjał będzie miał 2.0 Tfsi, natomiast jeżeli zależy Ci też na ekonomii to jednak 1.8 T wygrywa.

 

Opublikowano

porównywalnie do przyrostu mocy w TFSI  ryzyko na "duże" wydatki rośnie . Może i w bfb też sie może zdarzyć ale to nie taka sama loteria jak w tfsi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...