trebuh15 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 (edytowane) Witam szwagier myśli nad A4 B7 1.8T Quattro i takie pytanie jakiego oznaczenia szukać, żeby był najtrwalszy i najwięcej możnabyło z niego wyciągnąć Czy może jednak szukać 2.0TFSI Edytowane 29 Kwietnia 2020 przez trebuh15
Tomi 69 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Chyba tylko BFB 163kM,reszta to już TFSI :)
przem8 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 W b7 jest tylko bfb. Seryjny i zdrowy słupek wytrzymuje 300kuni i 400niuta
mirek31071977 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Jeśli nie robi większych przebiegów żeby gaz był potrzebny,to 2,0 TFSI.Szybciej znajdziesz w Q,lepszym wyposażeniu niż 1,8T,bo każdy tego szuka i o fajny egzemplarz coraz trudniej.Na start masz 200 KM,albo i 220 jakbyś trafił z silnikiem BUL.Do tego tylko program i latasz na 250-260 konikach
trebuh15 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2020 A co sądzicie właśnie o 2.0TFSI? Bo ja słyszałem niezbyt dobre opinie.
KINIAM Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 48 minut temu, trebuh15 napisał: A co sądzicie właśnie o 2.0TFSI? Bo ja słyszałem niezbyt dobre opinie. Sporo już powiedziano i napisano o tych silnikach, omijaj jednostki z początku produkcji. Mam znajomego co ma 2.0 TFSi w Golfie R i nie narzeka na silnik.
Tomi 69 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 (edytowane) No cóż,każdy ma swoje opinie.I każdy swoje chwali Tak w jednym jak i drugim wszystko zależy od stanu w jakim się silnik znajduje. Edytowane 29 Kwietnia 2020 przez Tomi 69
przem8 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Godzinę temu, trebuh15 napisał: A co sądzicie właśnie o 2.0TFSI? Bo ja słyszałem niezbyt dobre opinie. Nie myl tfsi w b7 z tym olejopijcą z b8. To są zupełnie inne silniki.
Unf Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 1 godzinę temu, trebuh15 napisał: A co sądzicie właśnie o 2.0TFSI? Bo ja słyszałem niezbyt dobre opinie. W B7 można brać +/- w ciemno (co nie znaczy, że jest bezobsługowy, co to to nie ), a w B8 dopiero od 2012 roku w górę.
trebuh15 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Mam jeszcze 2 pytanka 1. Czyli można smiało brać 2.0TFSI i go kręcić na 300km? 2. Jakie jest oznaczenie silnikow/silnika 1.8T w B8? I czy są też warte uwagi.
Unf Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Na 300KM samym programem 2.0TFSI nie wykręcisz, trzeba zmienić turbo, wtryski, dodać FMIC oraz downpipe. Za to 260KM śmiało zrobisz samym programem + downpipe zamiast katalizatora, reszta seria ogarnie. Pamiętaj, że w B8 nie ma 1.8T takiego o jakim rozmawiamy w kontekście modeli B5/B6/B7 tylko tam jest 1.8TFSI - trochę mniejszy brat 2.0TFSI 1.8TFSI nie wiem czy się opłaca - mniejsza pojemność, mniejsze bazowe osiągi, mniej z niego wyciśniesz w porównaniu do 2.0TFSI... i też w B8 chlał olej do 2011 roku, wydaje się że bezpieczna w tym silniku jest dopiero wersja 170 konna.
KINIAM Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Godzinę temu, trebuh15 napisał: Mam jeszcze 2 pytanka 1. Czyli można smiało brać 2.0TFSI i go kręcić na 300km? Nie każde 2 TFSI da się zrobić na 300 KM, zajrzyj na gregor10 i prześledź temat.
trebuh15 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Czyli jakiego oznaczenia 2.0TFSI szukać?
Unf Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 14 godzin temu, trebuh15 napisał: Czyli jakiego oznaczenia 2.0TFSI szukać? Dowolnego, nie wiadomo co kolega wyżej ma na myśli. 300 koni w 2.0 TFSI to jeśli chodzi o tuning to - inna turbina, najlepiej K04 + bardziej wydajne wtryski + FMIC + downpipe + soft. Bez znaczenia oznaczenie silnika. Poczytaj temat: https://a4-klub.pl/topic/432709-18t-vs-20tfsi-250-300km/
audicoman Opublikowano 1 Maja 2020 Opublikowano 1 Maja 2020 Jeżeli liczy się tylko moc to większy potencjał będzie miał 2.0 Tfsi, natomiast jeżeli zależy Ci też na ekonomii to jednak 1.8 T wygrywa.
gorny01 Opublikowano 27 Czerwca 2020 Opublikowano 27 Czerwca 2020 porównywalnie do przyrostu mocy w TFSI ryzyko na "duże" wydatki rośnie . Może i w bfb też sie może zdarzyć ale to nie taka sama loteria jak w tfsi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się