ALBINEK Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 Osobiście mi się to nie przytrafiło ,spotkało to mojego kumpla.Jadąc autostradą we Francji zapaliła mu się kontrolka oleju i pojawił napis brak ciśnienia oleju.Zjechał na pas awaryjny i wezwał lawete.Sholowali go do serwisu Audi.W silniku zdjeli miske olejową i stwierdzili że muszą wymienić blok bo coś tam jest złe.Ściągnął auto do Anglii bo tu obecnie mieszka i zastanawiamy się co robić dalej.Znależliśmy już silnik BKD ale czekamy na efekt końcowy PIERO który jest w trakcie takiej podmiany silnika.Bierzemy też pod uwage zakup silnika BLB ale po 2007r gdyż ma już inny system napędu wałków .Wczoraj rozebrałem pompe oleju ,w środku widać ślady jakby coś zmieliła.Tylko jak coś mogło dostać się do pompy którędy?W misce olejowej kawałki jakiegoś metalu jakby sprężynki.Zabierak (imbusik) lekko wytarty ale nie najgorszy.Nie mamy koła zębatego od wałków i trudno stwierdzić co naprawde było przyczyną braku ciśnienia.Panewki ok. wał też.Dzięki dla Jaro za podpowiedzi w sprawie ewentualnej podmianki silnika.
ALBINEK Opublikowano 27 Marca 2009 Autor Opublikowano 27 Marca 2009 Czekam na wiadomości od PIERO jak skończy się jego historia,jeśli dobrze nie pozostaje nic innego jak zrobić to samo.
NYNA Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 Najgorsze jest to że nie znasz dnia ani godziny.Nie popisali się inżynierowie a teraz jeszcze udają że nie ma problemu.W końcu serwisy mają z tego niezłą kasę. Teraz to chyba jedyna opcja to wymiana silnika na BKD i zapomnieć o problemie.
turdzi Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 Bierzemy też pod uwage zakup silnika BLB ale po 2007r gdyż ma już inny system napędu wałków Przykra sprawa ;( dla sporstowania dodam tylko ze nie bylo silnika BLB w rocznikach 2007.Prdukcja BLB zakonczyla sie pod koniec 2005 roku. Zastapiony zostal przez BRE. Produkowany tez byl jednowalkowy BPW do konca nodelu B7
ALBINEK Opublikowano 27 Marca 2009 Autor Opublikowano 27 Marca 2009 Czyli moge szukać jeszcze silnika BRE który jest młodszy i już nie ma napędu poprzez łańcuch.Czy można go bez żadnych przeróbek wstawić do B7 z 2005r.
Musashi Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 dla sporstowania dodam tylko ze nie bylo silnika BLB w rocznikach 2007.Prdukcja BLB zakonczyla sie pod koniec 2005 roku. Zastapiony zostal przez BRE. Produkowany tez byl jednowalkowy BPW do konca nodelu B7 BLB było produkowane od 2005 do 2006 roku włącznie, BPW 2005 do 2007 roku włącznie
ALBINEK Opublikowano 27 Marca 2009 Autor Opublikowano 27 Marca 2009 Ten BPW bedzie dobry zamiast BLB? i co się wiąże w zwiazku z wymianą jakieś przeróbki?
Piero Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 Generalnie to Jaro4444 wszystko opisał już na forum w kilku wątkach, zbierając tą wiedzę do kupy można złożyć idealną A4 B7 Ja opiszę to wszystko czarno na białym tak żeby każdy to zrozumiał, nie tylko ludzie znający się na mechanice - jak tylko odbiorę auto i na własnej skórze przekonam się o efektach. Jeśli dziś dojedzie jedna część to jutro popołudniu mam odebrać wreszcie samochód z warsztatu. Jak na razie wszystko przebiega bez większych niespodzianek, DOKŁADNIE zgodnie z opisem Jaro! Wrzucę info do mojego wątku jak tylko będę mógł przedstawić konkrety.
turdzi Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 dla sporstowania dodam tylko ze nie bylo silnika BLB w rocznikach 2007.Prdukcja BLB zakonczyla sie pod koniec 2005 roku. Zastapiony zostal przez BRE. Produkowany tez byl jednowalkowy BPW do konca nodelu B7 BLB było produkowane od 2005 do 2006 roku włącznie, BPW 2005 do 2007 roku włącznie BPW bylo na pewno do konca pradukcji B7 czyli 2008 roku.Osobiscie ogladalem dwa auta z tym silnikiem z rocznika 2008. Ten BPW bedzie dobry zamiast BLB? i co się wiąże w zwiazku z wymianą jakieś przeróbki? to jesc zupenie inny silnik taki rozwiercony 1.9 ma glowice z jednym walkiem w przeciwienstwie do BLB i BRE wiec nie jestem pewien czy on podejdzie tak P&P
ALBINEK Opublikowano 27 Marca 2009 Autor Opublikowano 27 Marca 2009 PIERO czekamy na twój opis,pewnie wielu z nas dowie się dzięki temu jak sobie radzić w takich przypadkach.Dzięki za każdą pomoc.
Piero Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 Tak jak wspominałem, opis zrobił już Jaro i porusza temat w kilku wątkach. Ja korzystając z jego rad i licznych wskazówek próbuję teraz doprowadzić moje auto do stanu używalności... i jak na razie wszystko idzie pomyślnie po za czasem wymiany silnika. Robi to warsztat, który jednocześnie robi inne auta i niestety troche się to przeciąga. Dopiero jutro będzie część która miała być dzisiaj, i nie wiem, czy jutro auto ostatecznie wyjedzie... Po zakończeniu przeszczepu na pewno opiszę wszystko tak dokładnie, jak będę umiał. Nie oczekujcie jednak wielu szczegółów technicznych (od tego są inni spece), ponieważ jestem bankowcem a nie mechanikiem Ale zrobię co się da aby pomóc innym, bo na pewno nie jestem ostatnią osobą, która będzie zmuszona do takiej "operacji" w swojej B7...
arturo_freestyler Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 z ciekawosci zapytam jaki przebieg tego silnika BLB?
ALBINEK Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Opublikowano 28 Marca 2009 Jak pamiętam to około 70 tyś. mil.
bulk_1986 Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 Ok, a co zrobic jezeli mam 182 tys nakulane i wszystko gra? Jak sie zabezpieczyc przed tym defektem - ten zestaw naprawczy z ASO za 3500zl eliminuje problem? Ile ASO sobie zyczy za zestaw + wymiane?
domjenick Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 najlepiej ,jak zadzwonisz i sie zapytasz-moze to nie jest najlepszy przyklad,ale moj koles w AWX-ie w salonie w Newcastle za wymiane rozrzadu zaplacil 750 funtow-tylko ich ,bo ja niedawno robilem rozrzad w swoim 1,8T AVJ i kosztowalo mnie to 100 funtow ,u normalnego mechaniora-wiec ceny czasem maja kosmiczne-trzeba dzwonic i pytac,potem robic,gdzie robia rzetelnie,ale tanio...
bulk_1986 Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 Wlasnie - tylko wiem, ze niektórzy już się dowiadywali o cenę kompletnego zestawu i czy ten zestaw rozwiązuje problem? Szczerze mówiąc, to nie uśmiecha mi się robić przeszczepu silnika bo jestem pewnien, ze później będzie duży problem ze sprzedażą. Oczywiście jak juz będę znał cenę zestawu to pójdę zapytać o koszty robocizny w ASO i do innego dobrego warsztatu. O co mam się pytać w ASO - jak się nazywa ten komplet części? Czy po prostu podać im wszystko po kolei z nr z ETKI?? P.S Moj silnik ciągle na chodzie wiec myślę że w takiej sytuacji użycie zestawu z ASO ma sens.
ALBINEK Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Opublikowano 28 Marca 2009 We Wrocławiu ten zestaw kosztuje 4200zł plus wymiana to daje cene 7500zł.Ja u siebie mam przebieg 220tyś. i jest ok.
bulk_1986 Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 We Wrocławiu ten zestaw kosztuje 4200zł plus wymiana to daje cene 7500zł.Ja u siebie mam przebieg 220tyś. i jest ok. MASAKRA Za wymiane licza sobie 3200zl? Powiedz mi jak sie nazywa caly ten zestaw lub nr z ETKI do calego zestawu nie do poszczegolnych czesci. No ja mam 182 tys i tez wszystko ok, tylko ze kazdy mysli ze wszystko ok az nagle zapala sie komunikat i pozostaje tylko przeszczep silnika ktory i tak tani nie jest bo za sam silnik musisz dac ok 4,5tys/zl + robocizna itp wiec tez pewnie ok 6tys/zl sie zakreci :gwizdanie:
ALBINEK Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Opublikowano 28 Marca 2009 Mechanizm różnicowy z kołami wałkami i pompą oleju 03G103295L.Koło wału korbowego03G105221G.Koło zębate napędowe03G103305A.Uszczelniacz wału038103085E.Śruba imbusowa kołnierzowa N90977502.Śruba z łbem sześciokątnym(kombi)N91121301.Masz tu cały zestaw do przeróbki napędu wałków wyrównoważających.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się