Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Avant B7 1.8t (Kamil313)


Kamil313

Rekomendowane odpowiedzi

współczuję perturbacji. Duuuzo njuta Ci bije to turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, szaryy napisał:

współczuję perturbacji. Duuuzo njuta Ci bije to turbo

No tak to już jest, na szczęście zostało już nie wiele do ogarnięcia żebym mógł się w pełni cieszyć sprawnym samochodem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, niestety, ale nie mogłem dojść do ładu I składu z samochodem przez ten okres, w międzyczasie pojawił się problem z chłodzeniem. W korkach łapała 108 stopni w trasie wszystko jest bylo okej. Wiatrak chodzi dobrze czujniki są w porządku. Chłodnice zamówiłem nową. Przy okazji popatrzylem że w BFB termostat otwiera się przy 100 stopniach. Z tego co mi wiadomo były w starszych modelach montowane termostaty które otwierały się przy temperaturze 87 stopni czy nawet przy mniejszej wartości.  Pytanie moje czy ktoś może wkładał np termostat z b5 albo np z s3? Czy jest to do zrobienia bez większej rzeźby, czy raczej już zostawic to tak jak jest?

h1tnvabjuiilsdrwainu.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Kamil313 napisał:

Witam ponownie, niestety, ale nie mogłem dojść do ładu I składu z samochodem przez ten okres, w międzyczasie pojawił się problem z chłodzeniem. W korkach łapała 108 stopni w trasie wszystko jest bylo okej. Wiatrak chodzi dobrze czujniki są w porządku. Chłodnice zamówiłem nową. Przy okazji popatrzylem że w BFB termostat otwiera się przy 100 stopniach. Z tego co mi wiadomo były w starszych modelach montowane termostaty które otwierały się przy temperaturze 87 stopni czy nawet przy mniejszej wartości.  Pytanie moje czy ktoś może wkładał np termostat z b5 albo np z s3? Czy jest to do zrobienia bez większej rzeźby, czy raczej już zostawic to tak jak jest?

h1tnvabjuiilsdrwainu.jpg

w sofcie mozna wymusic wczesniejsze otwieranie termostatu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no takiej głupoty to jeszcze nie słyszałem. Zdradź jak można termostat wcześniej uchylić ,który nie jest elektroniczny i działa na całkowicie mechanicznie :grin:

A tak na poważnie jeśli masz termostat ,który wygląda tak jak na zdjęciu. To możesz go otworzyć i zmienić termostat na inny jeśli wymiarami jest 1:1.

Przechwytywanie1.PNG

Edytowane przez Maxero
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje, na razie zobaczę jaka będzie temperatura po wymianie chłodnicy, chociaż wątpię, żeby były temperatury z rzędu 35 stopni. Jeśli coś będzie dalej nie grało to wymienię najwyżej termostat na jakiś inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.08.2022 o 19:22, Maxero napisał:

Nie no takiej głupoty to jeszcze nie słyszałem. Zdradź jak można termostat wcześniej uchylić ,który nie jest elektroniczny i działa na całkowicie mechanicznie :grin:

A tak na poważnie jeśli masz termostat ,który wygląda tak jak na zdjęciu. To możesz go otworzyć i zmienić termostat na inny jeśli wymiarami jest 1:1.

Przechwytywanie1.PNG

a Ty myslisz, ze co to za piz*ryk niebieski w tym termostacie? :) wlasnie dzieki temu mozna go uchylic wczesniej :)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temperatury i robi tylko tyle że wiesz jaka jest temperatura ty i silnik dla ecu :grin: Są 2 jeden G2 I G62 ale nie powiem ,który jest gdzie.

Nadal nie odpowiedziałeś jak zmienić jego otwarcie i czym ?

Edytowane przez Maxero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego @Maxero Są 3 czujniki temperatury płynju - G2 i G62 - są zintegrowane w jednym i znajdują się za głowicą na tym plastikowym kolanku. Jest jeszcze G83 który jest na dolnym wężu chłodnicy. W termostcie natomiast znajduję się grzałka do wcześniejszego otwierania termostatu - F265. 

 

Każdego dnia czegoś można się nauczyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 A ten z tyłu to wiem co to ,bo w B5 zmieniałem i był w obudowie kwadratowej potem go zmienili na wersję taką zaokrągloną wraz ze zmianą wtyczki. I ten niebieski też. Dlatego chciałem uzyskać odpowiedź gdzie zmienić wcześniejsze jego otwarcie termostatu ,skoro jest mechaniczny i tak otwiera się przy 100 stopniach. Co nic nie zmienić.

Popsułeś misterny plan :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam znowu, mogę w końcu powiedziec, że temat mechaniczny został dopięty, zmiana stroiciela przyniosła efekt i po dwóch dniach auto było gotowe. Byłem na korekcie, wszystko było w porządku. Na razie kresek nie mam ale okolice 230-240 koni powinny być jak je zrobie to oczywiścieje wrzucę. W tym tygodniu udało sie również zrobić LPG do nowego setupu. Oprócz tego wleciała nowa chłodnica. Sprawa kolizji przez którą miałem 2 lata obity prawy bok również się roztrzygnęła, więc jak uporam się z ubezpieczycielem to zrobię cala blacharkę ponieważ oprócz całego boku pare ognisk rdzy też się znajdzie i zrobie to wszystko naraz. Potem w planie mam przyciemnić w końcu szyby i włożyć inne twardsze amory oraz stabilizatory z eski. Po takim czasie i po takich perturbacjach naprawde cieszę się, że mogę na nowo użytkować normalnie ten samochód.  Jak na ośkę moc jest adekwatna, na suchym można jeździć ją w normalny sposób bez jakis większych problemów z trakcją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Rob@k napisał(a):

A termostat jaki w końcu wrzuciłeś? 

Na razie jest seria, chłodnica była zmęczona życiem, na obecną chwilę nie miałem problemu żeby auto się grzało, ale pewnie jeśli będę musiał go zmienić to wyjdzie to w maju/czerwcu przy większych temperaturach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą zrobiłem kreski i tak to wygląda.

Spodziewałem się maks 240 koni więc wynik mi się osobiście bardzo podoba ?.20221110_173327.thumb.jpg.8a7523fd20d674d9e6bb96f1c2b581e6.jpg

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, czareq napisał(a):

czemu turbo tak późno wstaje ? do 3tys obrotów kompletnie nic się nie dzieje

Zapewne gruszka która jest w tym turbo odchylila sie i puszcza powietrze na lewo na obecną chwilę przy tych przygodach co miałem przez pół roku ciesze sie że auto jezdzi "normalnie". Mam chyba 3 inne gruszki które mają różne wytrzymałości, wiec będe się z tym zapewne kiedyś męczył.  Na obecna chwile mam czym się poruszać z punktu A do punktu B i nie mam żadnych przeladowań ani innych niepotrzebnych sytuacji które przeszkadzały w jego użytkowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, szaryy napisał(a):

no coś jest nie tak, masz tu przebieg momentu u mnie przy 240kmwykres.jpg.817185c78fcac360c80eeeb1f8d98b40.jpg

image.png.7f4d7bef10a5652916b26e1f2d52054d.png

pewnie seryjna gruszka, tez tak mialem jak sie dowiedzialem ze zrobili mi hybryde nie ruszajac gruszki, Łukasz to az nie wierzyl ze takie cos mozna odje*** takie k03 co lepiej wstawalo ale zdychalo tak samo, wykres nizej juz na poprawionej gruszce u germka
image.png.ed2789714b98d862ab7231d510babec8.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...