sylwo189 Opublikowano 5 Czerwca 2020 Opublikowano 5 Czerwca 2020 Z góry przepraszam, leniwy ze mnie człowiek Szykuje się do modowania mojej A4 BFB i celuję w około 250km. Głównie chciałbym się dowiedzieć, czy warto kupować te pseudo hybrydy k03s po regeneracji z allegro za 1300 zł. Jeżeli nie, to prosiłbym o radę jaką inną turbinke w +/- tej cenie można sobie sprawić. Noi kwestia wtrysków 380cc czy 440cc?
Unf Opublikowano 5 Czerwca 2020 Opublikowano 5 Czerwca 2020 Z allegro od firmy krzak bym nie kupił ale od ludzi, którzy się na tym znają i robią to od dawna jak Geremi VAG Garage czy TurboSpec to śmiało można brać. Bo co innego... K04 z 4000zł które nawet nie będzie plug and play? Tylko hybryda. 1
sylwo189 Opublikowano 5 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2020 Z tego co widzę, firmy które wymieniłeś owszem zajmują się naprawą i regeneracją, ale ja chcę kupić
Unf Opublikowano 5 Czerwca 2020 Opublikowano 5 Czerwca 2020 Zadzwoń zapytaj - mogą mieć na półkach gotowe hybrydy do kupna. A jak nie... to poproszą o Twoje K03 i przerobią, hybrydy w końcu nie biorą się z nieba
grubcio1980 Opublikowano 5 Czerwca 2020 Opublikowano 5 Czerwca 2020 Ja na przykład kupiłem gotową od Geremiego. Zamontowałem, odesłałem i był bonus ?
sylwo189 Opublikowano 6 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2020 a co z wtryskami? 380cc czy 440?
przem8 Opublikowano 6 Czerwca 2020 Opublikowano 6 Czerwca 2020 Kup nowe 440, bo są tańsze albo w tej samej cenie co nieosiągalne używki z s3.
sylwo189 Opublikowano 6 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2020 A jeszcze takie pytanie. Moge bez programu wlozyc sama turbine i normalnie jezdzic?
Unf Opublikowano 6 Czerwca 2020 Opublikowano 6 Czerwca 2020 12 minut temu, sylwo189 napisał: A jeszcze takie pytanie. Moge bez programu wlozyc sama turbine i normalnie jezdzic? Masz na myśli zamianę seryjnej na hybrydę bez zmiany programu? Po dziadkowemu po mieście możesz ale za wyprzedzanie itp bym się nie brał, jest duża szansa na przeładowania i wpadanie w tryb awaryjny.
sylwo189 Opublikowano 6 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2020 (edytowane) kurcze, bo problem w tym że chciałbym wmontować sobie te turbine i wtryski, a potem jechać do tunera. Około 80km mam. Jeszcze jedna sprawa. Co wiąże się z mocą 250km? Niektórzy mówią że silnika się nie tyka, bo potem same problemy. Wiem na pewno że sprzęgło może siąść, ale jeszcze coś może nie wytrzymać tej mocy? Edytowane 6 Czerwca 2020 przez sylwo189
Unf Opublikowano 6 Czerwca 2020 Opublikowano 6 Czerwca 2020 No to te 80km na bardzo spokojnie to się doturlasz, przecież nie będziesz lawetą jechał ;p O silnik się nie martw, lepiej pomyśl o większych hamulcach, na przód 320mm zamiast seryjnych 288 czy 312. 1
przem8 Opublikowano 6 Czerwca 2020 Opublikowano 6 Czerwca 2020 Sprzęgło od razu wsadzaj z dwumasem od awx. Zwłaszcza jeśli nie jest już pierwszej młodości.
sylwo189 Opublikowano 8 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2020 Po troche wiekszym obeznaniu, uznalem ze jak narazie nie stac mnie na te 250km, bo poprostu musialbym wymienic sprzeglo, hamulce i ic... A sam koszt zwiekszania mocy juz jest dosyc spory. Zastanawiam sie czy nie zawiesc mojej a4 do gregor10 na stage 2 czyli ok. 200km, bez wymiany turbiny. Ktos sie orientuje jaki jest koszt tego +/-? wybaczcie ze sie zakrecilem... Nie przemyslalem tego do konca
Unf Opublikowano 8 Czerwca 2020 Opublikowano 8 Czerwca 2020 To wciąż będzie kosztować żeby zrobić to dobrze Samym programem bez ruszania czegokolwiek z 150KM zrobisz 180KM. Szybko się przyzwyczaisz i i tak będzie brakowało. Jak chcesz 200KM to, seryjna turbina, jeśli ma 20 lat długo nie pożyje. Może pół roku, może rok, może półtora ale padnie. Do tego do 200KM potrzebujesz wymienić wtryski na 320cc (pochodzące z wersji silnika BEX) oczywiście używane musisz szukać na aukcjach / forum i modlić się żeby były ok ;p No i jak chcesz mieć tą moc nie tylko zimą ale też wiosną i latem, to potrzebujesz większy intercooler. Czyli jak by nie liczyć, na 200KM razem z programem, zwłaszcza u gregora, który ma renomę więc się ceni (o ile jeszcze w ogóle chce mu się schylać nad starymi 1.8T) to za to wszystko z 2500zł zapłacisz spokojnie. A jak turbo padnie, to potem za przerobienie na hybrydę jeśli się nada to kolejne 1200zł. A żeby tego było mało - jak na wyższa moc ma być stabilna i na długo to musisz wszystkie podstawowe sprawy mieć sprawne i ogarnięte: świece / cewki / przepływka / zawór DV / zawór N75 To są silniki które łatwo się modzi, łatwo się podnosi moc, wszystko jest znane i opisane od A do Z ale wszystko kosztuje, nie oszukujmy się... to są już stare dziadki te silniki 1
sylwo189 Opublikowano 8 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2020 (edytowane) To i tak lepiej niż kupować hybrydę za 2200 zł a wtrysków nowych nie mogę kupić? Turbinę mogę przerobić w późniejszym czasie, a tak to powoli sobie będę robił a nie wszystko na raz. Myślałem o kupnie wtrysków 380cc i pojechać do gregora, ale nie wiem czy mogą być takie wydajne. Edit. Pisałem że STAGE II. U gregora na stronie to oznacza wtryski, dp i strojenie. A i wtryski Bosch z allegro podejdą? Na którymś forum znalazłem numer seryjny i na allegro takie są Edytowane 8 Czerwca 2020 przez sylwo189
przem8 Opublikowano 8 Czerwca 2020 Opublikowano 8 Czerwca 2020 29 minut temu, sylwo189 napisał: a wtrysków nowych nie mogę kupić? Możesz ale to koszt ok. 600zł. Używki z bexa, które Ci wystarczą można wyrwać za 150zł. Takie same są np. w a3, golf, leon w silnikach aum, auq i można jeszcze taniej dostać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się