camel669 Opublikowano 7 Lipca 2020 Autor Opublikowano 7 Lipca 2020 (edytowane) No mowił, że jest 16... ogólnie znają silnik bo 2 z warsztatu ma prywatne samochody z 1.8T i mówili że doskonale znają te silniki to chyba by takiego podstawowego błędu nie popelni, więc to bym wykluczył. Edytowane 7 Lipca 2020 przez camel669
Emejcz Opublikowano 8 Lipca 2020 Opublikowano 8 Lipca 2020 W dniu 7.07.2020 o 21:18, camel669 napisał: mówili że doskonale znają te silniki to chyba by takiego podstawowego błędu nie popelni, Nie bądź taki pewien. Ufaj, ale sprawdzaj.
MaTeo85 Opublikowano 8 Lipca 2020 Opublikowano 8 Lipca 2020 (edytowane) Jak policzył 16 ogniw (otworków) to przestawione o jeden jest, zobacz na rysunek że 16 to jest przetyczek (bolców) i tu niestety można się walnąć, nawet tym co to niby fachowcami się nazywają. Oczywiście nie mówię że na 100% się pomylili, ale lepiej 2x sprawdzić niż szukać dziury w całym i brnąć w koszta. Edytowane 8 Lipca 2020 przez MaTeo85
camel669 Opublikowano 8 Lipca 2020 Autor Opublikowano 8 Lipca 2020 Ustawienie rozrządu przód tył Czujnik położenia wału przód nowy Czujnik w cewce napinacza podmieniony na oryginał Kompresja na cylindrach na 3, 12 na 1, 11 Cisnienie oleju (4bary na jałowym na zimnym, 2 na rozgrzanym) Ciśnienie na listwie, trzyma sztywno Wszystko to zostało sprawdzone i wykluczone. Problem jak był tak jest. Czujnik dalej sypie błędem. Ktoś jeszcze coś podpowie ? Rwać napinacz i wkładać nowy bez czujnika i pogodzić sie z faktem że tysiak w plecy ?
camel669 Opublikowano 9 Lipca 2020 Autor Opublikowano 9 Lipca 2020 11 godzin temu, MaTeo85 napisał: Jak policzył 16 ogniw (otworków) to przestawione o jeden jest, zobacz na rysunek że 16 to jest przetyczek (bolców) i tu niestety można się walnąć, nawet tym co to niby fachowcami się nazywają. Oczywiście nie mówię że na 100% się pomylili, ale lepiej 2x sprawdzić niż szukać dziury w całym i brnąć w koszta. Bylem wczoraj dekiel założony był już ale pokazywał mi schemat wedlug jakiego liczyli ogniwa i jest tak jak na tym waszym. Ten błąd zaczał dopiero po 100km wyskakiwac od zmiany napinacza i przejechalem 300 km na tym i podczas jazdy objawow nie daje tylko na wolnych kurde ...
Emejcz Opublikowano 9 Lipca 2020 Opublikowano 9 Lipca 2020 Sprawdzałeś co masz w grupie 93 jak odepniesz wtyczkę od napinacza? Ja wsadziłem napinacz bez wtyczki i jestem zadowolony. Sporo postów potwierdza, że to najlepsze rozwiązanie. Jest cały długi wątek o napinaczu na forum. Można powiedzieć, że ten z wtyczką to jeden z bardziej nieudanych pomysłów w tych modelach.
przem8 Opublikowano 9 Lipca 2020 Opublikowano 9 Lipca 2020 A jakiej firmy masz nowy czujnik położenia walka? U mnie nowy przeklamywal o 14cf i podmieniany zamiennik ori też był walniety i tez się bujałem z problemem póki nie założyłem starego ori i wsio pokazywalo ok. Ważne żeby kasować błędy po wymianie czujnika żeby odświeżył wartości. Daj jeszcze loga 90+93 z normalnej jazdy.
camel669 Opublikowano 9 Lipca 2020 Autor Opublikowano 9 Lipca 2020 (edytowane) Dzisiaj jeszcze raz sprawdzony rozrząd, mam zdjecia jako dowód Na filmiku praca napinacza na zimnym, według mechanika dziwnie sie zachowuje(sory za jakość) Pomiar 93 bez wtyczki i logi z jazdy zrobią jak złożą do kupy Kwestia czujnika jakiej firmy i jak z tym kasowaniem jeszcze dopytam. video-1594284668.mp4 Edytowane 9 Lipca 2020 przez camel669
camel669 Opublikowano 9 Lipca 2020 Autor Opublikowano 9 Lipca 2020 (edytowane) Po zagrzaniu. 3 pozycja zastanawiająca(słowa mechanika) Logi z jazdy Edytowane 9 Lipca 2020 przez camel669
camel669 Opublikowano 21 Lipca 2020 Autor Opublikowano 21 Lipca 2020 Dzisiaj po raz 4 sprawdzany był rozrząd przez 3go mechanika. Zegarem sprawdzane wyszło że wydechowy był w porządku ale wcięcia z przodu wskazywały że wałek ssący byl przwstawiony o 1 ząbek. Więc już bez ściągania pokrywy zaworów zdeliśmy pasek z przódu i przestawiliśmy o 1 ząbek. Silnik zaczął równo pracować, auto jakby odzyskało troche mocy. Checka i starego błędu już nie wywala. Wywala za to nowy... P0012 jakieś rady ?
camel669 Opublikowano 21 Lipca 2020 Autor Opublikowano 21 Lipca 2020 Ok. Wyjeżdżam jutro ale jak uda mi się załatwić kompa i zrobić rano to wrzucę, jak nie to dopiero piątek/sobota.
larguss Opublikowano 26 Lipca 2020 Opublikowano 26 Lipca 2020 Informuj na bieżąco jak sytuacja, może w końcu uda i mi się uporać z problemem.
camel669 Opublikowano 26 Lipca 2020 Autor Opublikowano 26 Lipca 2020 Jasna sprawa. Tylko, że u mnie jest obsuwa z robotą, wyjazd mi się do czwartku wydlużył nawet nie mam jak kompa podłączyć i nic nie było sprawdzane. Jedyne co poszło na niekorzyść to następnego dnia na zimnym check się zapalił. W piątek jestem umowiony z mechanikiem więc dam znać
camel669 Opublikowano 26 Lipca 2020 Autor Opublikowano 26 Lipca 2020 36 minut temu, larguss napisał: Informuj na bieżąco jak sytuacja, może w końcu uda i mi się uporać z problemem. A co tam u Ciebie się zadziało ?
camel669 Opublikowano 30 Lipca 2020 Autor Opublikowano 30 Lipca 2020 W dniu 21.07.2020 o 21:35, przem8 napisał: Zrób log 90+93 podczas normalnej jazdy. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS...
Łukasz13 Opublikowano 30 Lipca 2020 Opublikowano 30 Lipca 2020 Rozrząd jest ustawiony ok, napinacz nie działa , nie zmienia fazy dlatego błąd.
larguss Opublikowano 30 Lipca 2020 Opublikowano 30 Lipca 2020 Dokladnie to co u Ciebie. Nawet pisales ostatnio u mnie w temacie
larguss Opublikowano 30 Lipca 2020 Opublikowano 30 Lipca 2020 U mnie juz zostaly wylaczone fazy dzieki pomocy kolegi soul87 ale problem nadal wystepuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się