dead_beat Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2020 3 godziny temu, george napisał: Mała skuteczność? Szybko łapią temperaturę , a wtedy zmniejsza się skuteczność
george Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 @Dev , A4 45 TFSI ma grubsze tarcze niż 2,0 TFSI? W B6 np. 288 i 312 mają identyczne zaciski i grubość tarczy, ale jedynie różnią się średnicą.
Dev Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 6 godzin temu, george napisał: @Dev , A4 45 TFSI ma grubsze tarcze niż 2,0 TFSI? W B6 np. 288 i 312 mają identyczne zaciski i grubość tarczy, ale jedynie różnią się średnicą. Ta sama grubość
george Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Opublikowano 31 Sierpnia 2020 32 minuty temu, Dev napisał: Ta sama grubość Wszystko jasne.
dead_beat Opublikowano 1 Września 2020 Autor Opublikowano 1 Września 2020 Dzięki panowie za rady, wczoraj wrzuciłem te DBA, na razie jeżdżę jak dziadziuś, żeby nie zgrzać, zobaczymy po weekendzie jak to się będzie spisywać.
george Opublikowano 1 Września 2020 Opublikowano 1 Września 2020 Godzinę temu, dead_beat napisał: Dzięki panowie za rady, wczoraj wrzuciłem te DBA, na razie jeżdżę jak dziadziuś, żeby nie zgrzać, zobaczymy po weekendzie jak to się będzie spisywać. Pierwsze kilkaset kilometrów nie ciśnij, niech ułoży się całość.
dead_beat Opublikowano 1 Września 2020 Autor Opublikowano 1 Września 2020 Godzinę temu, george napisał: Pierwsze kilkaset kilometrów nie ciśnij, niech ułoży się całość. No właśnie słyszałem, że pierwszy bak lepiej delikatnie ;-) pewnie na dłużej starczy tego paliwa ;-)
dead_beat Opublikowano 17 Września 2020 Autor Opublikowano 17 Września 2020 Przejechane 4 baki, można coś napisać ... jak się rozgrzeją jest ciut głośniej przy hamowaniu, ale nie ma żadnych wibracji a hamulec ostro bierze ! o to chodziło .
Langista Opublikowano 18 Września 2020 Opublikowano 18 Września 2020 Ja zaś na YouTube oglądałem filmik od PoVAGowani i ciekawą teorię tam mają, że sportowe hamulce mają tendencję do piszczenia i nie jest to żadna wada a po prostu charakterystyka ich pracy..
Dev Opublikowano 18 Września 2020 Opublikowano 18 Września 2020 32 minuty temu, Langista napisał: Ja zaś na YouTube oglądałem filmik od PoVAGowani i ciekawą teorię tam mają, że sportowe hamulce mają tendencję do piszczenia i nie jest to żadna wada a po prostu charakterystyka ich pracy.. Niestety
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się