zionx Opublikowano 30 Lipca 2020 Opublikowano 30 Lipca 2020 Jak w temacie, proszę o analizę, logi wykonane przy temp. ok 29*C A4 B7 1.8T BFB Quattro Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
zionx Opublikowano 30 Lipca 2020 Autor Opublikowano 30 Lipca 2020 (edytowane) Zgadza się, od Jarka Edytowane 30 Lipca 2020 przez zionx @Geremi VAG Garage
zionx Opublikowano 31 Lipca 2020 Autor Opublikowano 31 Lipca 2020 Otóż odziwo nie, założyłem tarcze z dociskiem z AWX'a a dwumas zostawiłem fabryczny BFB, luzy miał w tolerancji
przem8 Opublikowano 31 Lipca 2020 Opublikowano 31 Lipca 2020 15 godzin temu, zionx napisał: Przem8, coś więcej? Pewnie korekta softu żeby okiełznać turbo lub popuścić sztangę. Z tymi hybrydami to różnie bywa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się