Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpalaniem A4 B7 1.8T


adamk16

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam jak w tytule a4 b7 1.8T 163 km z 2007 r. Od kilku dni mam problem z odpalaniem silnika. Po dłuższym postoju ( ok. 30 min) muszę już dłużej kręcić rozrusznikiem aby go odpalić, po jeszcze dłuższym postuju trzeba kręcić nawet z 5-6 razy. Gdy go zgasze i odpalę po chwili autko odpala na dotyk. Sprawdziłem pompę paliwa i dochodzi do niej 12V, jednak na przekaźniku pompy paliwa po przekreceniu zapłonu na cewce na zacisku masowym pojawia się -3.5V natomiast na drugim zaciski jest +12V. Dodam iż na stykach głównych przekaźnika jest wszystko ok 12V, sam przekaźniku również dobry sprawdzany na krótko i styk się zamyka i otwiera . I tutaj jestem w kropce bo nie wiem co dalej. Czy komputer podaje minus na cewke przekaznika a plus idzie z kostki stacyjki?? Czy pompa po przekreceniu kluczyka na zapłon powinna mieć 12V? I gdzie ewentualnie szukać usterki.? Proszę o pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem na jakiej zasaidzie to powinno działać ale mam podobnie, wydaje mi się że to jest pompa paliwa, po przekręceniu w pozycje zapłonu powinna ona jakby dopompować paliwo. Wtedy powinno palić na dotyk, zauwazyłem tak raz gdy zgasł mi bo za szybko chciałem ruszyć, wtedy jak ponownie przekręciłem na zapłon to było słychać dzwiek jakby pompka dopompywała paliwo do układu.. Niestety wydaję mi się że powinno być tak za kazdym razem że na zapłonie ona chwile nabija cisnienie. U mnie jest tak jak piszesz, że na drugi dzień 4-5 razy zakreci i dopiero łapie i nie słychać przy tym na zapłonie że pompka dobija cisnienie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W razie co to znajduje się pod kierownicą z lewej strony najlepiej jak odkręcisz również  skrzynkę z bezpiecznikami będziesz miał lepsze dojście. Przekaznik nr 614 jak by co 

Edytowane przez adamk16
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na próbę zamontować jednokierunkowy  zaworek na powrocie do baku jak pomoże to znaczy że ten zaworek już nie daje rady a jest on zintegrowany w pompie.

 

Tak miałem w starym 1.8T.

Silnik po nocy krecil dlugo a jak załapał chodził nie równo po chwili wszystko było ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego zaworka jednokierunkowego to w którym miejscu można go najłatwiej zamontować bo chyba taki zaworek jest razem z filtrem paliwa - wymieniony u mnie z 2 miesiące temu. 

A komputer był podłączany i żadnych błędów nie było 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, adamk16 napisał:

Co do tego zaworka jednokierunkowego to w którym miejscu można go najłatwiej zamontować bo chyba taki zaworek jest razem z filtrem paliwa - wymieniony u mnie z 2 miesiące temu. 

A komputer był podłączany i żadnych błędów nie było 

Montujesz to na powrocie do baku,są dwa przewody jeden zasilający drugi powrotny na nim wstawiasz zaworek tak by trzymał ciśnienie w układzie.

Jeżeli wymieniłeś pompe całą to raczej marne szanse by było to to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Powodem nieodpalania był filtr paliwowy który wymieniłem zaraz po zakupie auta. Niestety wytrzymał tylko 2 miesiące? dodam że nie chińczyk. Po założeniu filtrona odpala od strzała. Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...