adamk16 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Witam. Posiadam jak w tytule a4 b7 1.8T 163 km z 2007 r. Od kilku dni mam problem z odpalaniem silnika. Po dłuższym postoju ( ok. 30 min) muszę już dłużej kręcić rozrusznikiem aby go odpalić, po jeszcze dłuższym postuju trzeba kręcić nawet z 5-6 razy. Gdy go zgasze i odpalę po chwili autko odpala na dotyk. Sprawdziłem pompę paliwa i dochodzi do niej 12V, jednak na przekaźniku pompy paliwa po przekreceniu zapłonu na cewce na zacisku masowym pojawia się -3.5V natomiast na drugim zaciski jest +12V. Dodam iż na stykach głównych przekaźnika jest wszystko ok 12V, sam przekaźniku również dobry sprawdzany na krótko i styk się zamyka i otwiera . I tutaj jestem w kropce bo nie wiem co dalej. Czy komputer podaje minus na cewke przekaznika a plus idzie z kostki stacyjki?? Czy pompa po przekreceniu kluczyka na zapłon powinna mieć 12V? I gdzie ewentualnie szukać usterki.? Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom3k007 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Nie wiem na jakiej zasaidzie to powinno działać ale mam podobnie, wydaje mi się że to jest pompa paliwa, po przekręceniu w pozycje zapłonu powinna ona jakby dopompować paliwo. Wtedy powinno palić na dotyk, zauwazyłem tak raz gdy zgasł mi bo za szybko chciałem ruszyć, wtedy jak ponownie przekręciłem na zapłon to było słychać dzwiek jakby pompka dopompywała paliwo do układu.. Niestety wydaję mi się że powinno być tak za kazdym razem że na zapłonie ona chwile nabija cisnienie. U mnie jest tak jak piszesz, że na drugi dzień 4-5 razy zakreci i dopiero łapie i nie słychać przy tym na zapłonie że pompka dobija cisnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamk16 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 A masz może LPG zamontowane??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom3k007 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Tak, mam LPG tak jak mam napisane w profilu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamk16 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 A sprawdzałeś może napięcie na cewce przekaznika pompy paliwowej!?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom3k007 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 nie sprawdzalem, jak bede mial mozliwosc to zrobie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamk16 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 (edytowane) W razie co to znajduje się pod kierownicą z lewej strony najlepiej jak odkręcisz również skrzynkę z bezpiecznikami będziesz miał lepsze dojście. Przekaznik nr 614 jak by co Edytowane 28 Sierpnia 2020 przez adamk16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Zmierz ciśnienie paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Na próbę zamontować jednokierunkowy zaworek na powrocie do baku jak pomoże to znaczy że ten zaworek już nie daje rady a jest on zintegrowany w pompie. Tak miałem w starym 1.8T. Silnik po nocy krecil dlugo a jak załapał chodził nie równo po chwili wszystko było ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dekiel 13 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Kompa podłączałeś bo dużo tego 'czy' zadajesz? Być może czujnik położenia wału .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamk16 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Co do tego zaworka jednokierunkowego to w którym miejscu można go najłatwiej zamontować bo chyba taki zaworek jest razem z filtrem paliwa - wymieniony u mnie z 2 miesiące temu. A komputer był podłączany i żadnych błędów nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Zakręć lpg, wypal co w przewodach i zobacz jak odpala na samej benie. Pewnie reduktor puszcza gaz podciśnieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Godzinę temu, adamk16 napisał: Co do tego zaworka jednokierunkowego to w którym miejscu można go najłatwiej zamontować bo chyba taki zaworek jest razem z filtrem paliwa - wymieniony u mnie z 2 miesiące temu. A komputer był podłączany i żadnych błędów nie było Montujesz to na powrocie do baku,są dwa przewody jeden zasilający drugi powrotny na nim wstawiasz zaworek tak by trzymał ciśnienie w układzie. Jeżeli wymieniłeś pompe całą to raczej marne szanse by było to to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamk16 Opublikowano 11 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2022 Witam. Powodem nieodpalania był filtr paliwowy który wymieniłem zaraz po zakupie auta. Niestety wytrzymał tylko 2 miesiące? dodam że nie chińczyk. Po założeniu filtrona odpala od strzała. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się