Iv4nt Opublikowano 1 Września 2020 Opublikowano 1 Września 2020 (edytowane) Cześć! Panowie zwracam się do was z prośbą o diagnozę co jest nie tak bo mówiąc szczerze to już mam dość tego samochodu a raczej silnika. Problem polega na tym że jakiś czas temu miałem dymienie na niebiesko które pojawiało się 5 min po odpaleniu zimnego silnika. Moja diagnoza padła na uszczelniacze pd. Wiec wstawiłem auto temat ogarnięty. Ale zaczęło kopcić jeszcze bardziej. Jak się okazało padła turbina która okropnie puszczała olej. Turbo zostało zregenerowane i założone. W dniu odbioru samochodu wszystko grało i silnik pracował równo. Jakieś dwa dni później silnik zaczal nierówno pracować. Najgorzej jest gdy osiągnie 60-65 stopni co z resztą widać na filmie. Mało tego najbardziej faluje gdy wrzucam Driva, na luzie jest to mniej odczuwalne ale też występuje. W czasie jazdy przy obrotach około 1050-1100 auto mi poszarpuje. Był sprawdzany przepływomierz w vcds i podobno jest ok, bipy są w porzadku, podobno jeden wtryskiwacz jakby podlewał ale w granicach tolerancji. W momencie gdy odłącze przepływomierz pracuje idealnie zero dymienia ani na niebiesko ani na czarno. To samo gdy odłącze egr również pracuje normalnie bez dymienia. Co może być powodem ? Dodam że wymieniany był wałek od pdków bo wypadł ten brock. Ostatnio zrzuciłem tez dekiel i podoginałem styki od pompek. Poniżej wrzucam wam link do filmu gdzie widać zachowanie obrotomierza przy wpiętym biegu. Wideo nierównej pracy silnika Bardzo proszę was o pomoc? Edytowane 1 Września 2020 przez Iv4nt
Iv4nt Opublikowano 1 Września 2020 Autor Opublikowano 1 Września 2020 Wydaje mi się że tak, jak ją sprawdzić ?
piotrsob1 Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 Świeci się check, jakie błędy masz w sterowniku silnika ? Zachowuje się jakby dostawał za mało paliwa , albo duże miał duże przedmuchy z cylindrów do szyny paliwowej w głowicy .
Iv4nt Opublikowano 21 Września 2020 Autor Opublikowano 21 Września 2020 (edytowane) Godzinę temu, piotrsob1 napisał: Świeci się check, jakie błędy masz w sterowniku silnika ? Zachowuje się jakby dostawał za mało paliwa , albo duże miał duże przedmuchy z cylindrów do szyny paliwowej w głowicy . Nie, checka brak. Teraz błędów brak. Mechanik stwierdził wyrobione gniazdo pd, ale co dziwne po odłączeniu egr bądź przepływki zaczyna pracować idealnie i ani grama dymu nie puści:-/ Jak podłączyli kompa to podobno egr walił błędami co jest możliwe bo mu kilka razy wtyczkę odpinałem. Edytowane 21 Września 2020 przez Iv4nt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się