hardy Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Usterki usuniete, a mimo to czworka dalej duzo pali : / Dynamiczne : Statyczne : Jakies pomysly, wskazowki ?[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 21:53_________________________________________________Jeszcze raz dynamiczne, bo cos nie gra.
odzim Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 kat synchronizacji - zły pompka 1i 4 słabiutko turbo - ok choc by mogło na dole ladniej ciagnąc termostat -ok przeplywomierz- ok
GRazny Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 no ten kąt synchronizacji to miejscami poza zakresem... choć na statycznych nie wygląda tak strasznie to jednak bym dłubnął korekcje też już spore - może jakiś clean dolać do paliwka? turbinka lekko zaspała ale przy tych obrotach chyba ma prawo... przeładowania nie ma no ciekawe co inni powiedzą a 23?
hardy Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 rozmawialem z kolesiem ktory mi skladal rozrzad i jest na 100% pewien, ze wszystko ustawil dobrze Co do wtryskow to co radzisz ? dolac cos do paliwa ?
GRazny Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 rozmawialem z kolesiem ktory mi skladal rozrzad i jest na 100% pewien, ze wszystko ustawil dobrze Co do wtryskow to co radzisz ? dolac cos do paliwa ? no to standard...jedziesz na stację i kupujesz środek do czyszczenia wtrysków - i tak co 5 baków (5000km) - polecają firmy STP... ostatnio w modzie dolewanie mixola (200ml na pełen bak) i Boberkowi się po tym korekcje poprawiły... ja jednak nie zaryzykuję bo mówią że owszem ale turbinka też może siadać... a rozrząd do poprawki - widać po logach - niby w normie ale na dynamicznych już nie ile przebiegu? (strzelam na jakieś 300tyś :>) no i ile pali? zrób te BIPy - czyli grupę 23
hardy Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Ta formula do czyszczenia wtryskow sie nadaje i po ilu wlewach sie poprawia ? Grupe 23 przeciez dalem : ) Co do przebiegu to 124tyś. Spalanie po miescie 8.5-9.5 na trasie 140km/h 7.5 Ten zle ustawiony rozrzad moze byc przyczyna spalania ? Oo 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent 17996 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1588 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 18080 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1672 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent Takie bledy jeszcze mi wisza na silniku.
GRazny Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 łoł... nie zauważyłem że w bok jeszcze jest BIPy piękne... ale te korekcje ... wlewaj Vpowera + STP i po 1000km zrób logi znowu... kąt synchronizacji ma znaczenie ale nie wiem czy to nie burza w szklance wody...
hardy Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Po przyprowadzeniu go od francuzow leje caly czas verve, ale jutro zaleje full na shell`u i sprawdzimy ten STP. Mozesz mnie jeszcze naprowadzic ktore logi przedstawiaja korekcje i na co zwracac uwage ? Dzieki za wszelkie porady/sugestie : )
GRazny Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 18062 "zazwyczaj ten błąd dotyczy problemu z czujnikiem poziomu oleju. dzieje się tak najczęściej wtedy gdy do kompa w aucie z czujnikiem, zostanie wgrany soft od auta bez czujnika oleju, lub gdy coś z tym czujnikiem nie jest ok." 17996 "To błąd , przerwa obwodu do elektro-hydraulicznych poduszek silnika , jest to poducha hydrauliczno-elektryczna o zmiennej charakterystyce tlumienia ( zmiennej twardosci ) , innaczej na wolnych i inna twardosc na obciazeniu, poduszka ma gniazdo i idą do niej jakieś kable - sprawdź to , moze poprostu brak styku gdzieś." 18080 "sterowanie wentylatorem 1 na chłodnicy - przerwa lub zwarcie do masy"[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 22:35_________________________________________________korekcje masz w grupie 13tej... wszystkie cylindry po koleji - powinny być jak najbliżej zera
hardy Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Co do czujnika to jest to chyba jest to cos od smarowania, ale sprawdze. Poduszki sa bez czujnikow. Sterowanie ... jeszcze duuuuuuuuzo pracy mnie przy niej czeka : /
GRazny Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 ale i tak poczekaj aż fachowiec się tu wypowie... bo ja dopiero to rozgryzam
hardy Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Nasunela mi sie jeszcze pewna mysl - auto jest dosc glosne i do tej pory myslalem, ze to brak dolnej i gornej oslony silnika, ale czy jest mozliwosc iz przez ten zle ustawiony rozrzad bedzie bardziej klekotac ?[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 23:13_________________________________________________1 Fault Found: 01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201) 57-00 - Electric Circuit Failure To jest czujnik z kola ?
odzim Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Nasunela mi sie jeszcze pewna mysl - auto jest dosc glosne i do tej pory myslalem, ze to brak dolnej i gornej oslony silnika, ale czy jest mozliwosc iz przez ten zle ustawiony rozrzad bedzie bardziej klekotac ?[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 23:13_________________________________________________1 Fault Found: 01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201) 57-00 - Electric Circuit Failure To jest czujnik z kola ? te silniki na PD poprostu klekocza jak cholera , nic na to nie poradzisz , chyba ze zmienisz diesla na CommonRail
SZYCHA Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 spalanie duże w mieście....skąd to znam. mam to samo odczucie coprawda w 1,9 AFN, ale mała dygresyjka. W jaki sposób dokonałes pomiaru spalania ? Z obserwcji zauwazyłem, że niestety korki, światła to 2-4 litrów więcej i wówczas spalanie mam 10-11 l/100 km. Patrząc na średnią prędkość 10-12 km/h to szlak mnie trafia, 0.6 l/h na postoju robi swoje.
hardy Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Bylem dzisiaj w serwisie, podlaczyli sie, wyregulowali wtryski i sprawdzili mi ten kat synchronizacji. Pan powiedzial mi, ze wtryski pracuja dobrze, a z rozrzadem wszystko ok. Druga sprawa, tak od slowa do slowa przeszlismy na temat glowicy i powiedzial, ze skoro byly wymieniane dwa zawory i szklanka to moze dlatego duzo pali (dociera sie), wspomnial tez cos o pracy wydechu (z obudowy filtra powietrza wydobywa sie przerywane buczenie). Mozliwe opcje ? btw, co zonacza ten "mixol" ?
GRazny Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 btw, co zonacza ten "mixol" ? http://www.olejesamochodowe.com.pl/go/_info/?user_id=MI1&lang=pl
GRazny Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 wyregulowali wtryski Co? no ba...klient nasz Pan...
SZYCHA Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 ciekawią mnie terez twoje korekcje w grupie 013 Czy może panowie zrobili czary mary i Pan płaci jest teraz dobrze a było źle.
Mk-Mateusz Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 skoro "magicy" wyregulowali "coś" to pokaz statyczne 004,013:) i jak wyzej koledzy pisali zalej STP na pełny bak, korekcjie nie wygladaja na 124tys...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się