fukilas Opublikowano 9 Września 2020 Opublikowano 9 Września 2020 Witam, czeka mnie wymiana zawodu N75 i tutaj pytanie czy tylko i wyłącznie oryginał czy jakiś zamiennik może być? Bo 300zl za zaworek to aż serce boli haha
fukilas Opublikowano 9 Września 2020 Autor Opublikowano 9 Września 2020 (edytowane) 7 minut temu, przem8 napisał: Pierburg z opla/saaba 2.0t. Taki będzie ok? Zobacz ofertę: ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY DO SAAB 9-3 VECTRA C 2.0T https://allegro.pl/oferta/zawor-cisnienia-turbiny-do-saab-9-3-vectra-c-2-0t-9117501741?utm_medium=app_share&utm_source=facebook Edytowane 9 Września 2020 przez fukilas
przem8 Opublikowano 9 Września 2020 Opublikowano 9 Września 2020 3 godziny temu, fukilas napisał: Taki będzie ok? Zobacz ofertę: ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY DO SAAB 9-3 VECTRA C 2.0T ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY DO SAAB 9-3 VECTRA C 2.0T 9117501741 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 96,50 zł - ZAWÓR CIŚNIENIA TURBINY DO SAAB 9-3 VECTRA C 2.0T (9117501741). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Pierburg 7.01024.02.0, tylko jest inna kolejność podłączenia wężyków i trochę mniejsza średnica króćców ale wsio działa.
fukilas Opublikowano 9 Września 2020 Autor Opublikowano 9 Września 2020 32 minuty temu, przem8 napisał: Pierburg 7.01024.02.0, tylko jest inna kolejność podłączenia wężyków i trochę mniejsza średnica króćców ale wsio działa. To jak go podłączyć? tzn. kolejność
przem8 Opublikowano 9 Września 2020 Opublikowano 9 Września 2020 51 minut temu, fukilas napisał: To jak go podłączyć? tzn. kolejność N75 z opla do 1.8T me 7.5 - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum WWW.RACINGFORUM.PL
grubcio1980 Opublikowano 9 Września 2020 Opublikowano 9 Września 2020 No i przeróbka bo ori węże nie dadzą rady. Ja kupiłem za grosze trójnik do węży, z jednej strony zaślepiłem bo, nie znalazłem kolanka 90 stopni.
Emejcz Opublikowano 12 Września 2020 Opublikowano 12 Września 2020 Nie kombinuj, bo będziesz żałować i zaczną się pojawiać dysfunkcje które nie zawsze wskażą, że winny jest n75, a będą denerwować. Kup oryginał i będziesz miał święty spokój. Jak poszukasz to idzie dostać za około 200-240zł.
przem8 Opublikowano 12 Września 2020 Opublikowano 12 Września 2020 Jeżdżę na takim saabowskim od ponad dwóch lat i działa jak trzeba więc nie wiem jakie dysfunkcje masz na myśli.
soul87 Opublikowano 17 Września 2020 Opublikowano 17 Września 2020 (edytowane) Pierburg jest ok, spełnia swoją rolę bez problemu, czasami tylko, często w przypadku aut z softem trzeba zrobić korekcje wysterowania zaworu n75, Pierburgi wymagają troszke więcej procentów Edytowane 17 Września 2020 przez soul87
fukilas Opublikowano 17 Września 2020 Autor Opublikowano 17 Września 2020 8 godzin temu, soul87 napisał: Pierburg jest ok, spełnia swoją rolę bez problemu, czasami tylko, często w przypadku aut z softem trzeba zrobić korekcje wysterowania zaworu n75, Pierburgi wymagają troszke więcej procentów a wiesz jak to zrobic? bo u mnie właśnie jest sofcik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się