Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 TDI PD] Drgania i dymienie po odpaleniu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, po odpaleniu na zimnym silnik delikatnie drga oraz przykopci, po rozgrzaniu problemu nie ma. Chce wymienić oringi PD. Przebieg 190kkm AVF. Poniżej zamieszczam logi

Logi dynamiczne: 

CA1E854C-5570-454F-A9E1-7317EA9C7CC3.png611F16DF-2A9E-4BBC-AB49-4DF8B1F0F3DC.pngC6BD6172-B5F7-459B-94D4-9ED8E80DE8BE.png
 

Logi statyczne:

783E1ADD-FF6A-4341-8408-3CD0ECC2E66A.png170F6B51-C624-4CFF-9E25-2643836AFB53.png690D557B-0BB0-4E12-A3E6-8E58BEFADCFA.png

Opublikowano

Mogą to być oringi, ale nie muszą. Na ten przypadek pomaga też stosowanie dodatku redukującego tarcie do oleju, zastosowanie oleju 2T a potem stosowanie dodatku do paliwa...

Osobiście używam chemii Archoila i naprawdę skończyły się jakiekolwiek drgawki po odpaleniu, czy stojąc dłużej w korku. Oczywiście też zacząłem od wymiany oringow i poduchy, poprawa była, ale dopiero stosowanie dodatków wyeliminowało drgania praktycznie do 0.

Opublikowano (edytowane)

Kurde też mam podobnie w swoim avb ale dymienie występuje tylko czasem i właśnie na tymi uszczelniaczami się zastanawiam bo zauważyłem że na zimnym korekty w bloku13 jak i biby są daleko po za normą na minus. Z tym że tylko na 2 pierwszych pompkach. I właśnie są odczuwalne wibracje przez pierwsze kilka sekund od odpalenia.

Gdzieś mam loga zrobinego na zimnym to wieczorem wrzucę.

 

PS a dodam że chcę wirusa zapuścić ale jak wsio ogarnę na tip top.

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano

Te na minus oznaczają najbardziej wydajny cylinder, skup się nad tymi najbardziej na plus.

Opublikowano (edytowane)

czyli wychodzi na to że to cyl 1 i 2

http://vaglogger.apphb.com/log/5f736e3f318e464f80668d84

 

 

ps tak tak na plus miało być :P, coś mi się chyba pochrzniło bo kumplowi ostatnio podpinałem

 

Co byś teraz obstawiał w mim wypadku uszczelnienie czy sama pompka? bo jak widać po chwili już jest ok. I sprawdzałem na w pełni rozgrzanym i jest super.

 

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano

raczej uszczelnienie, zrób sobie log po nocy najpierw wciśnij log potem odpal i tak z 5min niech zbierze dane

Opublikowano

dzięki kamil-vag :thumbup1:  w wolnej chwili będę działał. Jeszcze jakbyś mi podpowiedział czy w takim zwykłym motoryzacyjnym sklepie dostanę te uszczelnienia? I rozumiem że to jest sprzedawane jako komplet na pompowtrysk.

ps to jest właśnie po nocy, tle że krótko je robiłem.

Opublikowano

Tak, kpl na pompowtrysk, zestaw Boscha, wydaje mi się, że najtaniej wychodzi na allegro, i jak masz robić, to rób odrazu 4szt.

Opublikowano

Tu masz za 140zl kpl ze śrubami mocującymi pompowtrysk, bardzo dobra cena:

ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 26,90 zł - Zestaw naprawczy pompowtryskiwaczy 1,9TDI...

 

Opublikowano

oki podziękował

Teraz muszę się jeszcze zastanowić czy dam radę to sam(w sumie nie ma tam nic skomplikowanego) czy komuś zlecić. Bo jak sam to trzeba by jeszcze czujnik zegarowy kupić.

Opublikowano
W dniu 30.09.2020 o 10:05, kamil-vag napisał:

Tu masz za 140zl kpl ze śrubami mocującymi pompowtrysk, bardzo dobra cena:

Ten zestaw pasuje też do AWXa ?

Bo chyba i mnie czeka wymiana.

Opublikowano

Też, ogólnie to zestaw do TDI PD 8V

Opublikowano

Ok, dzięki.

Zerknę na logi i chyba będzie trzeba podjechać do speca.

Rano mi już podszarpuje przez chwilę po odpaleniu.

Opublikowano

Ja na razie zakupiłem środek liqi molly do czyszczenie układu paliwowego(czytaj wtryskiwaczy) i po niedzieli najpierw zajadę je tym jak to nic nie da to wyciągam. Bo tu gdzieś na forum wyczytałem że to sporo daje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...