Cavas Opublikowano 16 Października 2020 Opublikowano 16 Października 2020 Witam, mam 130 konną wersję 1.9 zrobioną na 160km, przy gazie w podłogę od 1700 do 2100 obrotów strasznie trzęsie mi całą budą. Najmocniej na 4 i 5 biegu, na niższych biegach nie jest to aż tak wyczuwalne, a na 1 już w ogóle nic nie dolega. W czym może leżeć problem?
ecobuda Opublikowano 16 Października 2020 Opublikowano 16 Października 2020 Raczej to nie od dwumasy, bardziej stawiał bym na wywalony przegub wewnętrzny, ewentualnie krzywa półoś, albo ciężarki na kołach pospadały i koło straciło wage.
kamil-vag Opublikowano 16 Października 2020 Opublikowano 16 Października 2020 Przeguby wewnetrzne bym sprawdził, czy lewarek Ci przy tym drga mocno przód tył? Druga sprawa może być mocne przeładowanie turbo i to też wprawia wydech w drgania... Masz jak zrobić logi? Dodatkowo posprawdzaj poduchy silnika, skrzyni, przeguby wewnętrzne...
ecobuda Opublikowano 16 Października 2020 Opublikowano 16 Października 2020 Jak by było przeładowanie, waliło by na blacie choinką z kontrolek. Albo przegubu, albo łośka krzywa. Na początek spróbował bym zamienić koła osiami. Tył na przód i odwrotnie. To wyeliminuje problem nie wyważonych kół.
kamil-vag Opublikowano 16 Października 2020 Opublikowano 16 Października 2020 2 minuty temu, ecobuda napisał: Jak by było przeładowanie, waliło by na blacie choinką z kontrolek. Mało chyba widziałeś przypadków aut po sofcie, gdzie guard doładowania ustawiony jest w kosmos i auto jedzie na pełnym przeładowaniu a ECU nie wchodzi w tryb awaryjny ? Ja daje tylko kolejną wskazówkę którą można sprawdzić, a zacząć trzeba od mechaniki...
Gregorski3 Opublikowano 16 Października 2020 Opublikowano 16 Października 2020 U mnie było podobnie. Wywalone były przeguby wewnętrzne mimo ,że na kanale wydawały się ok. A po wyjęciu z auta była masakra.
ecobuda Opublikowano 16 Października 2020 Opublikowano 16 Października 2020 Godzinę temu, kamil-vag napisał: Mało chyba widziałeś przypadków aut po sofcie, gdzie guard doładowania ustawiony jest w kosmos i auto jedzie na pełnym przeładowaniu a ECU nie wchodzi w tryb awaryjny ? Ja daje tylko kolejną wskazówkę którą można sprawdzić, a zacząć trzeba od mechaniki... Zgadza się Kamilu, sam mam grubo porobiony soft (297KM, 403 Nm) i suszarka wali na maxa ale u mnie nie ma żadnych wibracji. Kiedyś raz miałem epizod z telepawką i okazało się że w jednym miejscu w feldze należało się błota. Karcher zrobił robotę i ustało. Innym razem w moim drugim audi jak pojawiły się wibracje wymieniłem całe półosie razem z przegubami i też problem ustały. Do tej pory nie wiem czy uwalony był przegub wewnętrzny czy krzywa półoś. Po wymianie jazda próbna, rogal na ryju że już po problemie i nie wnikałem co było przyczyną.
Cavas Opublikowano 16 Października 2020 Autor Opublikowano 16 Października 2020 Widzę że dużo z Was zrzuca winę na przegub wewnętrzny, czytałem sporo i często się przewijał temat właśnie tych przegubów. Dodam że przy hamowaniu z 50 do 20 na trójce też lekkie drgania czuję, także to może eliminować turbinę.
kubabkb Opublikowano 24 Października 2020 Opublikowano 24 Października 2020 mi takie objawy powodowal pompowtrysk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się