Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.8T APU, brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z moim 1.8T 150KM APU 1999r , które niedawno kupiłem, mianowicie auto nie ma mocy, jedzie po prostu jak zwykłe 1.8

Turbina się nie załącza, wszystkie podciśnienia wydają się być ok, wirnik ma już lekkie luzy ale kręci się swobodnie. Najgorsze jest to, że VCDS pokazuje zero błędów w sterowniku ECU co jest dla mnie bardzo dziwne. Poniżej linki do logów dynamicznych, grupy 002+033, 003+020, 115+118 oraz statyczne 001+003, 002+033. Są to moje pierwsze wykonane logi więc proszę o wyrozumiałość :) od czego zacząć, żeby uniknąć wymian na oślep? Z góry dziękuję za pomoc.

http://vaglogi.pl/log-115_118_s2te2IB.html

http://vaglogi.pl/log-001_003_Yelmt.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_SQh8aBz.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_jGZoi.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_va63x.html

Opublikowano

z tego co tu widać to zdaje się turbo w ogóle nie żyje

Opublikowano

Jest szansa, że to wina N75, zaworu DV? Liczę się z wymianą turbiny tylko wolałbym mieć pewność, że słusznie coś wymieniam. Tylko dlaczego na VCDS żaden błąd nie wyskakuje? Np zbyt niskiego doładowania

Opublikowano

Zdejmij tipa i zobacz czy wirnik dęba nie stoi :P Tu nawet nie widać minimalnej chęci turbiny żeby coś napompowała, a zawór n75 widać, że działa. Przy uszkodzonej klapce wg już więcej dmucha :D

Opublikowano (edytowane)

Wirnik się kręci bez żadnych oporów. Ok, czyli N75 wykluczony, a zawór DV? Może jakieś dodatkowe logi, które pokażą jego prace? Auto nie bierze oleju, nie kopci. Silnik chodzi równo, ładnie wchodzi na obroty, nie szarpie, nie przerywa, kręci do samego końca. Tylko po prostu jedzie jak 1.8 125KM :D

Edytowane przez Luqe12
Opublikowano

A n75 dobrze podłączony? Przy padniętym dv są inne objawy i jak jest uwalona to turbo działa. Podepnij się strzykawą pod gruchę i zobacz czy jest szczelna i wg się otwiera. Tak samo przejedź się ze zdjętym wężykiem z gruchy i zobacz czy coś się zmieni.

Opublikowano

Jak to wszystko będzie działać to zobacz czy z Wg coś nie ejst kombinowane 

Opublikowano

Łukasz13

Dokładnie tak jak napisałeś, okazało się, że klapka od WG odpadła całkiem i leży w katalizatorze :facepalm:

Dziękuję wszystkim za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...