Lukasch44 Opublikowano 7 Listopada 2020 Opublikowano 7 Listopada 2020 Witam. A4 B9 2.0 TDI 190 koni. Wentylatory pracujące po wyłączeniu silnika. To nie pierwszy tdi. w mojej karierze ale wydaje mi się to dziwne że po odpaleniu zimnego silnika i przejechaniu obwodnicą ok.8km wentylatory dość długo pracują, chłodząc silnik? Mam włączone klimę, podgrzewanie elektryczne na stałe, i szyby.( nie wiem czy to ma wpływ). Pogoda jak teraz 5-8*C.
george Opublikowano 7 Listopada 2020 Opublikowano 7 Listopada 2020 Sprawdź okolice bezpieczników. B6 w okolicy bezpieczników lubi zbierać się woda i pierwszym z objawów jest praca wentylator po wyłączeniu silnika.
Muskel1 Opublikowano 7 Listopada 2020 Opublikowano 7 Listopada 2020 Jak jeździsz krótkie odcinki nie może wypalić dpfu. Przerwał kilka razy i zaczyna wtryskiwanie paliwa by podwyższyć temp. spalin jak tylko ma okazję, nawet po 8-10 km. Zaobserwuj czy masz przed zgaszeniem podwyższone obroty, jak tak to wypala dpf. Jak go zgasisz wentylatory załączają się, żeby Ci się auto nie spaliło.
Muskel1 Opublikowano 7 Listopada 2020 Opublikowano 7 Listopada 2020 24 minuty temu, george napisał: Sprawdź okolice bezpieczników. B6 w okolicy bezpieczników lubi zbierać się woda i pierwszym z objawów jest praca wentylator po wyłączeniu silnika. W podszybiu w B9 nie ma przkaźników. Tam jest bezpiecznik do sterownika silnika. Bezpieczniki wentylatorów są w komorze silnika obok filtra powietrza.
Lukasch44 Opublikowano 7 Listopada 2020 Autor Opublikowano 7 Listopada 2020 Dzięki za info Panowie. Czbyli na szczęście nic groźnego? Dodam że auto jeździ normalnie, trasy 70- 140 dwa razy w tygodniu też roBiomaster autostradą więc nie zamula?
Lukasch44 Opublikowano 7 Listopada 2020 Autor Opublikowano 7 Listopada 2020 Te reklamy... Na telefonie ciężko pisać. Bezpieczniki oczywiście sprawdzę zaraz. A jak często powinien wypalić dpf?
Muskel1 Opublikowano 7 Listopada 2020 Opublikowano 7 Listopada 2020 Nie ma reguły bo wypalanie dpf jest zależne od wielu czynników. Podstawowymi wartościami są zapełnienie sadzą i wartości z czujnika różnicy ciśnień. Na podstawie tych danych sterownik decyduje kiedy wypalić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się