Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Procedura kodowania pilotów centralnego zamka w A4 B6 i B7


domjenick

Rekomendowane odpowiedzi

Przeczytałem kilka wątków, ale nie natrafiłem. Pytanie panowie da się zakodować w jakiś sposób odległość otwieranie/zamykanie z pilota ?? Bo od kiedy mam swoją B6 to łapie mi tylko od strony kierowcy, a już przejdę 2 metry dalej i jeszcze od strony pasażera to już jest kłopot z otwarciem, ostro to wkurza, a wiem że u chłopaków z daleka łapie, nawet z oka z domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baterie są nowe, lecz możliwe że nowe - stare wręcz zleżałe, byłem dałem dla pana kluczyć przy okazji robienia zakupów i niby zmienił, oddając starą.

Jeszcze raz zmienię sam kupię baterię, i sprawdzę. Natomiast kodowania jakiegoś odległości nie ma ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy jest możliwość zakodowania kluczyka bez podlanczania auta do komputera ? Dzis wymieniłem baterie i d*pa auto wogole nie reaguje a w drugim kluczyku mam uszkodzony przycisk zamykania ;( czy ktos ma jakis inny sposób ? Prubowalem : zapłon i wcisnąć zamknij potem otwórz i wyjąc kluczyk ale d*pa nie pomogło ;( prosze pomocy !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Nie wiem czy w dobrym temacie pisze ale innego nie znalazlem.Czy ktos z was ma schemat jak rozebrac kluczyc z b7 poniewaz nie zamyka sie tylko ciagle otwarty jest.Prosze o pomoc moze ktos ma jakis schemat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ahoj,

A4 B6 USA miałem jeden kluczyk i wymyśliłem, żę przydałby się drugi. Kupiłem nówkę, dodałem pilota używając programu vag com 4.9. Działa mi jeszcze polski vag 2.5.

Natomiast nie potrafię wydobyć PINu, który potrzebny jest do zakodowania IMMO. Program VAG TACHO nie widzi interfejsu. Pytanie do doświadczonych kolegów czy interfejsem do VAG COM wyciągne PIN i jakim programem? Ewentualnie może znacie kogoś z Wrocławia kto jest w stanie tanio wydobyś pin lub/i immo?

Pozdrowienia

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,a w czym moze tkwic problem jesli po zaadoptowaniu kluczyka dziala zamykanie i otwieranie a za jakis czas cisza az go znowu zaadoptuje ??? strasznie jest to denerwujace a czasami mam tak ze otworze autko z pilota a za 20 min juz go nie zamkne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy następujący problem. Zamek w drzwiach kierowcy nie działa (mechanicznie)tzn. klucz wchodzi bez oporów, obraca się w lewo i w prawo ale nie powoduje to żadnej reakcji w zamku (nie słychać żadnych dźwięków).

Pytanie - czy przy takim stanie rzeczy jestem w stanie dorobić drugi kluczyk i zgrać go z centralnym ? Audi a4 b6 z 2002/2003 roku. Mam jeden klucz, nie działa zamek w bagażniku (zapieczony na maxa) i w drzwiach kierowcy. Czy mechanicznie działający zamek jest potrzebny do procedury kodowania drugiego klucza czy tylko do otwarcia drzwi?

Pytanie 2 - czy jeśli mi padnie bateria w pilocie lub akumulator to rozumiem że nie otworzę auta? Przy brraku mozliwosci otwarcia bagaznika robi sie spory problem. Podobno coś jest nie tak z zamkiem i ogolnie ciezko znalezc teraz te zamki zeby np wymienic.

Potrzebuję drugiego kluczyka wiadomo, jak sie zgubi/padnie pierwszy. Facet, który mial mi dorabiac drugi klucz twierdzi, ze potrzebuje mechanicznie sprawnego zamka. Szukalem wszedzie informacji czy to prawada ale sie nie doszukalem. prosze o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechaniczny klucz potrzebujesz do włożenia do stacyjki, i włączenia jej w pozycję ON.

jeśli tego nie będziesz mógł zrobić to nie aktywujesz immo.

do przypisania pilota nie potrzeba grota, aczkolwiek nie zakodujesz jeśli stacyjka znowu nie jest w pozycji ON, z racji tego że VAG nie połączy się ze sterownikiem.

zainwestuj lepiej w nowe zamki, dobry magik przełoży ci (dopasuje) środek do obecnego klucza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zainwestuj lepiej w nowe zamki, dobry magik przełoży ci (dopasuje) środek do obecnego klucza

dokładnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechaniczny klucz potrzebujesz do włożenia do stacyjki, i włączenia jej w pozycję ON.

jeśli tego nie będziesz mógł zrobić to nie aktywujesz immo.

do przypisania pilota nie potrzeba grota, aczkolwiek nie zakodujesz jeśli stacyjka znowu nie jest w pozycji ON, z racji tego że VAG nie połączy się ze sterownikiem.

zainwestuj lepiej w nowe zamki, dobry magik przełoży ci (dopasuje) środek do obecnego klucza

Spoko, rozumiem, że muszę włożyć kluczyk do stacyjki w połozenie ON. Pytałem co ma zamek mechaniczny w drzwiach do czegokolwiek - rozumiem więc, że mechaniczny zamek w drzwiach nie ma zadnego związku z dopasowaniem dodatkowego kluczyka do centralnego. Pytałem o to bo mi gośc coś bajerzył, że musze miec sprawny zamek w drzwiach (nie chodziło o centralny). Z waszych wypowiedzi rozumiem, że nie ma z tym żadnego związku beż względu na rocznik auta. Wolałbym mieć obie możliwości otwarcia auta bo czasem i centralny może paść lub komfort.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa kluczyki do swojej audi i żadnym z nich nie mogę otworzyc auta z pilota piloty są sprawne bo były sprawdzane ,byłem u dwóch mechaniorów i nie mogli tych pilotów zaprogramować , podkreśle ze obydwoma nie mogę otworzyc z pilota,czy mają inną częstotliwość? Czy mechanicy nie umieli zaprogramować?jak sprawdzić częstotliwość pilota która będzie pasowała do mojej audi

Jakiego vaga kupić żebym mógł sam zaprogramować kluczyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

czy ktoś ma jakiś pomysł na mój problem? Wygląda on tak:

Rozładowała mi się bateria w jednym z dwóch pilotów. Użyłem drugiego, ale jako że dość ciężko w nim wychodzi kluczyk, postanowiłem zamienić między nimi baterię. Zgodnie z przewidywaniami w tym momencie żaden z nich nie chciał działać, więc chciałem go zaadoptować poprzez:

- włożenie kluczyka do zapłonu

- przytrzymanie ZAMKNIJ przed ~10s

- kliknąłem OTWÓRZ, potem ZAMKNIJ

- wyciągnięcie kluczyka

Niestety zaadoptował się tylko jeden z pilotów, ten z przycinającym się kluczykiem. W międzyczasie kupiłem nową baterię, wsadziłem ją do sprawnie działającego pilota i chciałem go zaadoptować w podobny sposób jak wyżej. Jednak nie mogę tego osiągnąć. Ciągle działa tylko i wyłącznie stary pilot. Próbowałem różnych kombinacji z przyciskami OTWÓRZ i ZAMKNIJ, ale żadna nie działa.

Czy są jakieś inne sposoby na adaptacje kluczyka?

Z góry dziękuje za zainteresowanie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanko bo u mnie na pilocie jest taki numer 8Z0 837 231D 433,92MHz czy to jest dobra częstotliwość do mojej A4

mam błąd w module komfortu to jest 1561 tylne drzwi lewe blokada się nie rozłącza, co to może być? czy przez ten błąd mogę nie zaprogramować pilotów kupiłem na allegro pilot i też go nie mogę zaprogramować. przypomnę że teraz mam 3 piloty o tej samej częstotliwości czyli o prawidłowej sprawdzałem w ASO 433,92 i żadnego nie moge zaprogramować , żadnym nie mogę otworzyć ani zamknąć drzwi w wartościach jest 00000. ?Baterie nowe


nie wiem czy to ważne ale nie świecą mi się też lampki czerwone w drzwiach i osłonach od słońca przy lusterkach jak odsłonie lusterko to też nie świeci światło

Edytowane przez karol8308
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam błąd w module komfortu to jest 1561 tylne drzwi lewe blokada się nie rozłącza, co to może być? czy przez ten błąd mogę nie zaprogramować pilotów kupiłem na allegro pilot i też go nie mogę zaprogramować.

Zacznij od sprawdzenia przewodów w gumowej osłonie między słupkiem a drzwiami, czy aby nie masz przewianego przewodu. Jeżeli wszystkie będą całe, to następną czynnością jest wyjęcie zamka, rozłożenie go i sprawdzenie czy niema zimnych lutów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

czy ktoś ma jakiś pomysł na mój problem? Wygląda on tak:

Rozładowała mi się bateria w jednym z dwóch pilotów. Użyłem drugiego, ale jako że dość ciężko w nim wychodzi kluczyk, postanowiłem zamienić między nimi baterię. Zgodnie z przewidywaniami w tym momencie żaden z nich nie chciał działać, więc chciałem go zaadoptować poprzez:

- włożenie kluczyka do zapłonu

- przytrzymanie ZAMKNIJ przed ~10s

- kliknąłem OTWÓRZ, potem ZAMKNIJ

- wyciągnięcie kluczyka

Niestety zaadoptował się tylko jeden z pilotów, ten z przycinającym się kluczykiem. W międzyczasie kupiłem nową baterię, wsadziłem ją do sprawnie działającego pilota i chciałem go zaadoptować w podobny sposób jak wyżej. Jednak nie mogę tego osiągnąć. Ciągle działa tylko i wyłącznie stary pilot. Próbowałem różnych kombinacji z przyciskami OTWÓRZ i ZAMKNIJ, ale żadna nie działa.

Czy są jakieś inne sposoby na adaptacje kluczyka?

Z góry dziękuje za zainteresowanie!

Miałem podobny problem, zadziałała tylko adaptacja poprzez vag.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Krótko i na temat - wymieniam moduł komfortu w B6, po zakodowaniu nowego modułu, przeprowadzam procedurę dopasowania kluczyków do nowego modułu jak na filmie pierwszym i bangla ? :wink:

Edytowane przez Zieluu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, przydarzył mi się dzisiaj trudny do rozwiązania problem. Wyszedłem z auta, zamknąłem je z pilota, wszedłem na chwilę do sklepu, wracam i nie auto nie reaguje już na pilota. Co gorsza, nie mam zamków w przednich drzwiach, a zamek w bagażniku stoi i nie da się go otworzyć. Identyczna sprawa w dwóch kluczykach. Piloty sprawdzane u elektronika, emitują sygnał. Czy to wina modułu centralki? Da się w jakiś inny sposób dostać do auta?

-

Udało się dostać do auta przez bagażnik, włożony kluczyk w stacyjkę odblokował wszystkie zamki. Sprawdzone kluczyki w VCDS, samochód je widzi, odbiera odpowiednie sygnały (kanał 007). Dla pewności przeprowadzona adaptacja na dwóch kluczykach, zakończona pomyślnie lecz nadal nic się nie dzieje. Czyżby moduł komfortu padł?

Edytowane przez m1chal_p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie.

Jak na chwilę pilot straci zasilanie( słaba bateria)

Lub wciśnie się sam przycisk pilota na dłużej np. W kieszeni.

To moduł komfortu odłącza dany pilot.

To czy dany pilot jest widziany można sprawdzić jak już mówiłem kuedyś, obserwując podświetlenie przycisku awaryjnych.

Poczekaj aż auto się uśpi.

Jeśli pilot wzbudzi auto powinny się zaświesić przyciski.

Wtedy w stacyjce przywrócisz ponowną łączność.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez GreGoriO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia jest tego typu, że samochód się nie usypia/nie uzbraja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...