Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Procedura kodowania pilotów centralnego zamka w A4 B6 i B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

35 centralny zamek-> 10 adaptacje i tam na każdym kanale jest to samo czyli "error" w pierwszym okienku

jeśli vag niezarejestrowany-to może być takie info,może spróbuj innego vaga
Opublikowano

czy może mi ktoś podrzucić nowszego? dzięki[br]Dopisany: 22 Październik 2010, 18:02_________________________________________________dzisiaj kluczyk sam zaczął działać... :evil:

Opublikowano

Koledzy ponawiam pytanie które padło wcześniej a mianowicie ... mam jeden pilocik i niestety nie mam PIN-u czy jedyne wyjście to ASO ? czy może jest możliwość odczytania kodu z działającego kluczyka i wgranie do nowego (posiadam 8Z0 837 231D) troszkę się boje w przypadku zagubienia i nie wiem co robić...

Opublikowano

wątek jest o dopasowaniu pilota do centralnego zamka i alarmu,a nie do IMMO :wink4:

Opublikowano

ok dzięki więc szukam dalej

Opublikowano

podepne sie do tematu. U mnie padla pompka centalnego koles kupil 2 i wstawil ale piloty nie chodza a z klucza zamyka normlanie. poszedlem teraz zakodowac kluczyk vagiem i pojawila mi sie takie cos

beztytuuzym.jpg

Opublikowano

a zrób zrzuty z 3,7 i 21 kanału :wink4:

Opublikowano

U mnie na każdym z kanałów (001, 003, 007, 021) pisze to co powyżej :([br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 23:18_________________________________________________Dostałem informacje że b5 po 06.1999 posiada dwa zabezpieczenia i ciężko jest je obejść w tym wypadku trzeba jechać do serwisu lub kogoś kto się na tym zna :(

Opublikowano

wklejam zrzuty z 3 7 i 21 kanału

66355014.jpg

nic nie pomagało więc dotarłem do pompki i zauważyłem ze poprzedni właściciel nieźle wymodził ta pompkę

1009859.jpg

sadze ze to nie jest ori :wallbash: moja pompka ma nr 8L0 862 257P. Mam samochód z 2000r a pompka kupiona była z 97 roku. jak dopasować teraz pompkę z ta jedna końcówką zlutować wszystko kolorami i żeby chodziło wszystko jak należy

Opublikowano

zrób zrzuty z tych kanałów,ale w adaptacjach :wink4: co do tych przewodów-najlepiej zobacz ,jak to jest w ORi i tak samo połącz :wink4:

Opublikowano

a pompka w przedlifcie rozni sie czyms w polifcie ?[br]Dopisany: 16 Grudzień 2010, 06:06_________________________________________________i po co ktos rozcia ta wtyczke i zlaczyl inaczej ?

Opublikowano

przedlifty miały sterowanie na podczerwień,ale nie wiem,czy pompka była taka sama... :mysli:

Opublikowano

a ta przeróbka wtyczki to nie ori raczej co ? bo ojciec mówi ze to może ori tak ale wieżyc mi sie nie chce :mysli:i dzwonilem do ASO to powiedzieli mi ze w tych roczkach montowane byly pompki o nr 8D0 862 257[br]Dopisany: 16 Grudzień 2010, 19:27_________________________________________________a moze mi ktos powiedziec jaka bedzie roznica miedzy pompka centralnego o nr 8D0 862 257 a 8L0 862 257[br]Dopisany: 16 Grudzień 2010, 21:07_________________________________________________a może to centralka jeśli takie coś istniej

Opublikowano

mam pytanie, każdy kluczyk o tej samej częstotliwości nadawania (u mnie 433MHz) będzie widoczny przy nadawaniu w blokach pomiarowych VAG-COM?

Opublikowano

mam pytanie, każdy kluczyk o tej samej częstotliwości nadawania (u mnie 433MHz) będzie widoczny przy nadawaniu w blokach pomiarowych VAG-COM?

powinien się pokazac w którymś z bloków :wink4:
Opublikowano

też tak sądziłem,

masz może pomysł co mogło się stać z moim drugim kluczykiem/pilotem, jak kupiłem auto miał rozładowaną baterią, więc ją wymieniłem, zaczęła mrugać dioda po naciśnięciu przycisków, więc Chciałem go dopasować. Niestety po wypróbowaniu wszystkich znanych mi oraz wyszukanych na forach sposobów, pilot nie zadziałał. Dodam, że wiem jak to robić, pierwszego mogę zakodować w dowolne miejsce, jednak drugiego - jakby nie widzi.

Pojechałem z nim do znajomego elektronika, pilot nadaje, kolega nawet przelutował go całego - dla pewności i nic. Wg mnie wygląda to jakby nadawał na innych częstotliwościach, bo po naciśnięciu przycisków nie pokazuje żadnych wartości w blokach pomiarowych.

Dodam, że kluczyk jest oryginalny i na 99,9% od tego auta :) bo idzie nim odpalić (immo OK) i otworzyć zamki mechanicznie. Jednak pilot nie trybi... ma ktoś jakiś pomysł?

Pytałem, ale znam nikogo, kto by mógł sprawdzić na jakich częst. rzeczywiście ten pilot nadaje, ale czy jest w ogóle możliwość, że się "rozstroił" ?

Opublikowano

zobacz na pilocie -powinna byc ta sama częstotliwośc,jeśli jest inna-pilot był dokładany,to że można nim odpalic auto-nie oznacza oryginalności :wink4:

Opublikowano

oczywiście, że to sprawdzałem :)

pilot identyczny: zgadzają się wszystkie numery, zgadza się częstotliwość, nawet wygląd ;)

nie sądzę, aby pilot był dokładany

06.568.800.15S

8E0 837 220K

433MHz

H18\S05 5421 MADE IN GERMANY

to wszystko co na nich widnieje

w kodach wyposażenia znalazłem:

5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz

znalazłem sposób na sprawdzenie nadawania pilota, opisałem go tutaj:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=178051.0

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...