domjenick Opublikowano 21 Października 2010 Autor Opublikowano 21 Października 2010 35 centralny zamek-> 10 adaptacje i tam na każdym kanale jest to samo czyli "error" w pierwszym okienku jeśli vag niezarejestrowany-to może być takie info,może spróbuj innego vaga
sobi66 Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 czy może mi ktoś podrzucić nowszego? dzięki[br]Dopisany: 22 Październik 2010, 18:02_________________________________________________dzisiaj kluczyk sam zaczął działać...
kantek1 Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Koledzy ponawiam pytanie które padło wcześniej a mianowicie ... mam jeden pilocik i niestety nie mam PIN-u czy jedyne wyjście to ASO ? czy może jest możliwość odczytania kodu z działającego kluczyka i wgranie do nowego (posiadam 8Z0 837 231D) troszkę się boje w przypadku zagubienia i nie wiem co robić...
domjenick Opublikowano 31 Października 2010 Autor Opublikowano 31 Października 2010 wątek jest o dopasowaniu pilota do centralnego zamka i alarmu,a nie do IMMO
kantek1 Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 ok dzięki więc szukam dalej
Ciepły Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=173283.new#new Pomocy proszę
EndriuGiz Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 podepne sie do tematu. U mnie padla pompka centalnego koles kupil 2 i wstawil ale piloty nie chodza a z klucza zamyka normlanie. poszedlem teraz zakodowac kluczyk vagiem i pojawila mi sie takie cos
domjenick Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2010 a zrób zrzuty z 3,7 i 21 kanału
Ciepły Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 U mnie na każdym z kanałów (001, 003, 007, 021) pisze to co powyżej [br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 23:18_________________________________________________Dostałem informacje że b5 po 06.1999 posiada dwa zabezpieczenia i ciężko jest je obejść w tym wypadku trzeba jechać do serwisu lub kogoś kto się na tym zna
EndriuGiz Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 wklejam zrzuty z 3 7 i 21 kanału nic nie pomagało więc dotarłem do pompki i zauważyłem ze poprzedni właściciel nieźle wymodził ta pompkę sadze ze to nie jest ori moja pompka ma nr 8L0 862 257P. Mam samochód z 2000r a pompka kupiona była z 97 roku. jak dopasować teraz pompkę z ta jedna końcówką zlutować wszystko kolorami i żeby chodziło wszystko jak należy
domjenick Opublikowano 15 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2010 zrób zrzuty z tych kanałów,ale w adaptacjach co do tych przewodów-najlepiej zobacz ,jak to jest w ORi i tak samo połącz
EndriuGiz Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 a pompka w przedlifcie rozni sie czyms w polifcie ?[br]Dopisany: 16 Grudzień 2010, 06:06_________________________________________________i po co ktos rozcia ta wtyczke i zlaczyl inaczej ?
domjenick Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2010 przedlifty miały sterowanie na podczerwień,ale nie wiem,czy pompka była taka sama...
EndriuGiz Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 a ta przeróbka wtyczki to nie ori raczej co ? bo ojciec mówi ze to może ori tak ale wieżyc mi sie nie chce :mysli:i dzwonilem do ASO to powiedzieli mi ze w tych roczkach montowane byly pompki o nr 8D0 862 257[br]Dopisany: 16 Grudzień 2010, 19:27_________________________________________________a moze mi ktos powiedziec jaka bedzie roznica miedzy pompka centralnego o nr 8D0 862 257 a 8L0 862 257[br]Dopisany: 16 Grudzień 2010, 21:07_________________________________________________a może to centralka jeśli takie coś istniej
benoos Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 mam pytanie, każdy kluczyk o tej samej częstotliwości nadawania (u mnie 433MHz) będzie widoczny przy nadawaniu w blokach pomiarowych VAG-COM?
domjenick Opublikowano 22 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2010 mam pytanie, każdy kluczyk o tej samej częstotliwości nadawania (u mnie 433MHz) będzie widoczny przy nadawaniu w blokach pomiarowych VAG-COM? powinien się pokazac w którymś z bloków
benoos Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 też tak sądziłem, masz może pomysł co mogło się stać z moim drugim kluczykiem/pilotem, jak kupiłem auto miał rozładowaną baterią, więc ją wymieniłem, zaczęła mrugać dioda po naciśnięciu przycisków, więc Chciałem go dopasować. Niestety po wypróbowaniu wszystkich znanych mi oraz wyszukanych na forach sposobów, pilot nie zadziałał. Dodam, że wiem jak to robić, pierwszego mogę zakodować w dowolne miejsce, jednak drugiego - jakby nie widzi. Pojechałem z nim do znajomego elektronika, pilot nadaje, kolega nawet przelutował go całego - dla pewności i nic. Wg mnie wygląda to jakby nadawał na innych częstotliwościach, bo po naciśnięciu przycisków nie pokazuje żadnych wartości w blokach pomiarowych. Dodam, że kluczyk jest oryginalny i na 99,9% od tego auta bo idzie nim odpalić (immo OK) i otworzyć zamki mechanicznie. Jednak pilot nie trybi... ma ktoś jakiś pomysł? Pytałem, ale znam nikogo, kto by mógł sprawdzić na jakich częst. rzeczywiście ten pilot nadaje, ale czy jest w ogóle możliwość, że się "rozstroił" ?
domjenick Opublikowano 22 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2010 zobacz na pilocie -powinna byc ta sama częstotliwośc,jeśli jest inna-pilot był dokładany,to że można nim odpalic auto-nie oznacza oryginalności
benoos Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 oczywiście, że to sprawdzałem pilot identyczny: zgadzają się wszystkie numery, zgadza się częstotliwość, nawet wygląd nie sądzę, aby pilot był dokładany 06.568.800.15S 8E0 837 220K 433MHz H18\S05 5421 MADE IN GERMANY to wszystko co na nich widnieje w kodach wyposażenia znalazłem: 5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz znalazłem sposób na sprawdzenie nadawania pilota, opisałem go tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=178051.0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się