PitiG91 Opublikowano 3 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2021 35 minut temu, R4xx napisał: Dokładnie tak. Jeśli masz możliwość, pokaż też 002+033 zarówno na Pb jak i LPG. Pierwsze zdjęcie to jest pomiar czujnika na zimnym z dnia wczorajszego. Drugie zdjęcie to na rozgrzanym silniku. Trzecie to bloki pomiarowe 014 015 016. Czwarte przy włączonym LPG. Tutaj wartości Lambda skakały z -0.8% -2.3% 2.3% 3.1% 3.9% Piąte na PB. Tutaj wartości Lambda skakały z -3.9% -4.7% 0.8% nie wiem czy to ma jakieś znaczenie więc wolałem od razu wypisać te wartości.
JarekST202 Opublikowano 3 Stycznia 2021 Opublikowano 3 Stycznia 2021 No przecież ewidentnie masz winowajcę, czujnik temperatury. To jest czujnik rezystancyjny, który wraz ze wzrostem temperatury zmienia swoją rezystancję a co za tym idzie odczyt temperatury który widzisz i może po paru chwilach być już ok.Wymień go na ori.Możesz także porównać sobie odczyty czujnika także w zegarach ale na chwilę obecną masz go do wymiany...
R4xx Opublikowano 3 Stycznia 2021 Opublikowano 3 Stycznia 2021 Z logów jedyne do czego można się doczepić, to tylko czujnik temperatury. Również polecam kupić ori.
PitiG91 Opublikowano 3 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2021 59 minut temu, PitiG91 napisał: Pierwsze zdjęcie to jest pomiar czujnika na zimnym z dnia wczorajszego. Drugie zdjęcie to na rozgrzanym silniku. Trzecie to bloki pomiarowe 014 015 016. Czwarte przy włączonym LPG. Tutaj wartości Lambda skakały z -0.8% -2.3% 2.3% 3.1% 3.9% Piąte na PB. Tutaj wartości Lambda skakały z -3.9% -4.7% 0.8% nie wiem czy to ma jakieś znaczenie więc wolałem od razu wypisać te wartości. a i jeszcze raz przy tym misfire recognition zamiast enabled miałem disabled
JarekST202 Opublikowano 3 Stycznia 2021 Opublikowano 3 Stycznia 2021 Na razie nie drąż dalej tematu tylko wymień czujnik...
PitiG91 Opublikowano 3 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2021 41 minut temu, JarekST202 napisał: No przecież ewidentnie masz winowajcę, czujnik temperatury. To jest czujnik rezystancyjny, który wraz ze wzrostem temperatury zmienia swoją rezystancję a co za tym idzie odczyt temperatury który widzisz i może po paru chwilach być już ok.Wymień go na ori.Możesz także porównać sobie odczyty czujnika także w zegarach ale na chwilę obecną masz go do wymiany... Czujnik już zamówiłem ale ze względu że było wolne to dostane go pewnie dopiero koło wtorku. Mam nadzieje że to zlikwiduje mój problem, jeżeli nie to będę próbował metod podanych powyżej.
JarekST202 Opublikowano 3 Stycznia 2021 Opublikowano 3 Stycznia 2021 (edytowane) Na chwilę obecną nie masz żadnych alternatywnych metod oprócz wymiany tego czujnika.Możesz co najwyżej odpiąć go teraz i rano odpalisz ale będziesz musiał go wpiąć spowrotem bo samochód nie będzie Ci poprawnie pracować. No i możesz sobie porównać wskazania na vagu dwóch odczytów. No i możesz jeszcze pobawić się omomierzem z tym czujnikiem.... Edytowane 3 Stycznia 2021 przez JarekST202
PitiG91 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2021 Odpiąłem go teraz i na vcds pokazuje teraz temp -48 na czujniku G62. Na których pinach sprawdzać oporność bo na czujniku są A , B , C , D ?
przem8 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Czujnik ewidentnie do wymiany więc po co się bawić w jakieś sprawdzania.
PitiG91 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2021 Bez czujnika odpalił normalnie. Teraz tylko czekać na przesyłkę z nowym
PitiG91 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2021 1 minutę temu, przem8 napisał: Czujnik ewidentnie do wymiany więc po co się bawić w jakieś sprawdzania. Tak z ciekawości, żeby poszerzać wiedzę na przyszłość
JarekST202 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Opublikowano 6 Stycznia 2021 46 minut temu, PitiG91 napisał: Bez czujnika odpalił normalnie. Pisałem Ci że bez czujnika odpali normalnie. A styki do sprawdzenia są chyba A i C ale nie na 100% bo nie mam go teraz w ręce więc nie pamiętam. Odporność wraz ze wzrostem temperatury będzie malała ale u Ciebie może teraz nie wiadomo co wskazywać. Może być 0 a może i być miliony ohmów...?
R4xx Opublikowano 6 Stycznia 2021 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Godzinę temu, PitiG91 napisał: Tak z ciekawości, żeby poszerzać wiedzę na przyszłość W ramach poszerzania wiedzy, sprawdź czy to jest aktualne
PitiG91 Opublikowano 8 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2021 W dniu 6.01.2021 o 12:51, przem8 napisał: Czujnik ewidentnie do wymiany więc po co się bawić w jakieś sprawdzania. Tak z ciekawości, żeby poszerzać wiedzę na przyszłość Wymieniłem czujnik i auto odpaliło normalnie. Puściłem sprawdzanie w vcds i wyskoczył ten błąd z G62 ale po skasowaniu go i puszczeniu jeszcze raz skanowania w programie nie wykryło go na nowo. Czy to normalne że po wymianie wyskakuje błąd?
Muskel1 Opublikowano 8 Stycznia 2021 Opublikowano 8 Stycznia 2021 (edytowane) To może być stary błąd lub zapisany w czasie wymiany. Albo słaba wersja vcds ablo sterownik nie obsługuje pieczątki czasowej więc nie zapisało dokładnej daty i przebiegu. Jak po wykasowaniu nie powrócił to wszystko jest ok. Edytowane 8 Stycznia 2021 przez Muskel1 1
PitiG91 Opublikowano 8 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2021 To mnie uspokoiles ? dzięki Panowie wielkie za porady i pomoc w naprawie, uratowaliście mnie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się