pawel57478 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Witam posiadam Audi a4 b8 z 2008r z silnikiem 2.7 TDI CAMA ze skrzynią multitronik KSS planuje zrobić swap na Quattro Tiptronik KXS mam pytanie czy ktoś przerabiał temat ?? Wiem ze bedzie potrzebna skrzynia z łapą tylne sanki i tak dalej ale chodzi o to czy to w ogóle ruszy Najlepiej kupić skrzynie z kompem i zegarami stacyjka i tak dalej Z tego co sie orientuje to 2.7 w seri nie było quattro i pytanie czy komp od 3.0 TDI podejdzie chodzi mi o silnik co ma 4 łańcuchy rozrzadu bo budowa przypomina mój 2.7
Dev Opublikowano 10 Stycznia 2021 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Sprzedaj grata i kup takiego jak potrzebujesz 1
pawel57478 Opublikowano 9 Marca 2021 Autor Opublikowano 9 Marca 2021 Za późno za dużo zainwestowane było w auto a graty od Quattro już kupiłem i za niedługo biorę się za robotę
Banan Opublikowano 9 Marca 2021 Opublikowano 9 Marca 2021 Co do ecu to są różnice w sterowaniu turbo na pewno - ale do ogarnięcia. Miałem kiedyś kontakt z osobą która z kolei miała sterownik z 2.7tdi w 3.0tdi także jest to możliwe. Natomiast w c6 były 2.7quattro z tiptronikiem także może takie ecu dopasować lepiej. Życze dużo cierpliwości z elektryką itd. Bo myślę że sama mechanika nie powinnq przysporzyć problemow. 1
pawel57478 Opublikowano 10 Marca 2021 Autor Opublikowano 10 Marca 2021 Jeszcze teamt taki ze. Nigdzie nie mogę ogarnąć bo w tym zbiorniku od Quattro są 2 pompy i pytanie czy można je zmostkowac razem i są 2 pływaki słyszałem że ciągniemy 2 przewody pod liczniki tylko pod które piny???
pawel57478 Opublikowano 10 Marca 2021 Autor Opublikowano 10 Marca 2021 23 godziny temu, Banan napisał: Co do ecu to są różnice w sterowaniu turbo na pewno - ale do ogarnięcia. Miałem kiedyś kontakt z osobą która z kolei miała sterownik z 2.7tdi w 3.0tdi także jest to możliwe. Natomiast w c6 były 2.7quattro z tiptronikiem także może takie ecu dopasować lepiej. Życze dużo cierpliwości z elektryką itd. Bo myślę że sama mechanika nie powinnq przysporzyć problemow. Jeszcze teamt taki ze. Nigdzie nie mogę ogarnąć bo w tym zbiorniku od Quattro są 2 pompy i pytanie czy można je zmostkowac razem i są 2 pływaki słyszałem że ciągniemy 2 przewody pod liczniki tylko pod które piny???
Jeszcze teamt taki ze. Nigdzie nie mogę ogarnąć bo w tym zbiorniku od Quattro są 2 pompy i pytanie czy można je zmostkowac razem i są 2 pływaki słyszałem że ciągniemy 2 przewody pod liczniki tylko pod które piny???
Banan Opublikowano 10 Marca 2021 Opublikowano 10 Marca 2021 Pin 1 drugiego pływaka pod pin 10 licznika , pin 2 do 9
pawel57478 Opublikowano 24 Maja 2021 Autor Opublikowano 24 Maja 2021 A więc udało sie mam Audi a4 b8 2.7 TDI Quattro Tiptronic kxs To wcale nie było takie łatwe zmienić automat na automat mój sterownik pochodził z 3.0 TDI okazało sie ze w tym sterowniku inne napięcia są na czujniki trzeba było wszystko przekodować zmienić dawki na wtryskach Wiązkę silnika tez trzeba było zmienić bo w tej od 2.7 multitronik całkowicie piny w innym miejscu Po odpaleniu okazało się że w wiązce od 3.0 zostały 3 wolne wtyki 1 była od czujnika w turbinie ciśnienia spalin 2 od zaworu ciśnienia oleju 3 temperatura oleju wszystko dało sie ładnie wy kodować bo wcześniej auto wpadało przy około 3k obrotów w tryb awaryjny Dpf też trzeba było usunąć bo nie dało sie dojść do ładu W samochodzie dosłownie wymieniłem wszystkie sterowniki z auta dawcy dzięki temu niem usiałem ściągać ochrony komponentu kołozamachowe te z multitronika nie pasowało tak samow wybierak miał za krótkie cięgno Dużo rzeczy sam zrobiłem z kolegą mam tu namyśli wsadzenie gratów i tak dalej komputer ogarniał kolega który pracuje w chiptuning tak to koszta by były większe jeśli chodzi o koszta to wydałem około 6k na części mam tu na myśli skrzynie swap quattro i cały zestaw startowy czy warto ???? to zależy jakie macie auto mam tu na myli wyposażenie i czy zadbane
pawel57478 Opublikowano 24 Maja 2021 Autor Opublikowano 24 Maja 2021 W dniu 10.03.2021 o 23:19, Banan napisał: Pin 1 drugiego pływaka pod pin 10 licznika , pin 2 do 9 Dzięki za informacje ale ja to zrobiłem troszke inaczej od strony pasażera jest kostka brązowa i tam już są piny właśnie co idą pod zegary (9-10 ) wpinamy sie w brazową kostkę w pin 4-5 czyli pin 1 do pin 4 pin 2 do pin 5 a dalej śa przewodu do zegarów
pawel57478 Opublikowano 24 Maja 2021 Autor Opublikowano 24 Maja 2021 4 minuty temu, pawel57478 napisał: Dzięki za informacje ale ja to zrobiłem troszke inaczej od strony pasażera jest kostka brązowa i tam już są piny właśnie co idą pod zegary (9-10 ) wpinamy sie w brazową kostkę w pin 4-5 czyli pin 1 do pin 4 pin 2 do pin 5 a dalej śa przewodu do zegarów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się