CoLo Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2009 tak, doładowanie wynosi 0,68-0,7.
poziek Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 tak, doładowanie wynosi 0,68-0,7. mało jak na czipa
nex Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 tak, doładowanie wynosi 0,68-0,7. około tyle ma seria. Po chipsie powinno być ~~0.9
CoLo Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2009 No właśnie wiem Pójdę za podpowiedzią Poźka i poszukam jutro nieszczelności.
estepe Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 U mnie w automacie na 2 biegu leci 120 pozniej zmienia sam na 3 bieg jak wskazowka obrotow dojdzie do numerku 6, czyli jeszcze nie do odcięcia. Moj AEB nie jest z pewnoscia demonem szybkosci i czuc jakby byl zamulony, to chyba norma...wkoncu przejechane ponad 200 tys CoLo a masz takie osiągi an gazie czy na benzynce? Na gazie powinien być słabszy z tego co wiem. Pozdrawiam.
nex Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Na gazie powinien być słabszy z tego co wiem. Pozdrawiam. to źle wiesz
CoLo Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Niestety brak czasu i nie mogłem sprawdzić nieszczelności. Będę walczył jak znajdę chwile... Udało mi się sprawdzić przyspiesznie STOPEREM 0-100 km/h 8,1sek 2 osoby i sprzęgło już nie takie świeże bo się lekko ślizgnęło na 2 biegu Pozdro
Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 czyli wychodzi 9 sek do 100km/h bo trzeba brac jeszcze poprawke na prędkosciomierz który zawyza jakieś 7-8 km/h
gregory Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Moment jest tylko 250Nm, co może wytłumaczać tylko 0,7Bar-a, bo może jest tak program napisany że ładuje 0,7Bar w całym zakresie obrotów. Inny program może ładować 1Bar ale tylko z dołu bo potem i tak doładowanie na K03 spadnie do ~0,7 bo K03 więcej nie utrzyma. Za mały kompressor. Nie można powiedzieć że jeśli turbo ładuje tylko 0,7Bar to jeździ jak seria bo jak ładuje 0,7Bar w całym zakresie obrotów to jest odczuwalna różnica bo seria ładuje 0,6 z dołu a potem spada do 0,35...0,4 u góry. Wklej ten wykres co masz z hamowni na 180KM/250Nm.
CoLo Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2009 program nie jest napisany na 0,7bar. Tu jest wykres http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b7090c06c70449f5 Dzisiaj na tyle co czas pozwolił, popatrzyłem na rury po prawej stronie (tam gdzie IC) i nic nie znalazłem oprócz śladowych ilości oleju Przy okazji przeczyściłem IC'ka bo pewnie dawno było to robione bo syfu trochę wywaliło. Poprawiłem wężyk prowadzący do wskaźnika aby mieć pewność, że maska go gdzieś nie przyciska... Doładowanie się nie zmieniło dalej ładuje w granicach 0,7bar. Skoro było trochę rzeczy na wieszku to zaje**ną odme wywaliłem. Takiego syfu to nie widziałem ! Dosłownie błotnista MAŹ ! i z tego co widzę będę musiał ponownie rozbierać bo dalej za odmą też czysto nie jest... Jeszcze będę szukał nieszczelności w wolnym czasie. Pozdro i dzięki wszystkim za pomoc
gregory Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 No więc wykres jest na 0,9Bar. Na wykresie widać, że linie momentu przecinają się w pewnym momencie serii/chipa. Dół jest mocniejszy bo ładuje 0,9 z dołu i chipem została poprawiona trochę góra na 0,5-0,6Bar-a. Jeśli masz Vag-a zrób prosty test, który może wykluczyć szukanie nieszczelności bez rozbierania wszystkiego. Zloguj Vag-iem kanał z masą zasysanego powietrza i czasem wtrysku podczas jazdy na III biegu od 1400Rpm-6500Rpm i wklej na forum. WESOŁYCH ŚWIĄT!!
CoLo Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Masa powietrza nie dawno robiłem, jest w tym wątku http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_prosze_o_analize_logow_znowu_lambda-t67074.0.html na dole. Czas wtrysku zrobię jak dorwę lapka...
Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 ciężko zlogować AEB, nie wyjdzie to znajlepiej
gregory Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 ciężko zlogować AEB, nie wyjdzie to znajlepiej Wytłumacz czemu. Bo ja loguje jakoś swoje AEB bez problemu. CoLo na tych logach widać, jedynie że lambda raz zubaża mocno mieszankę, raz wzbogaca na biegu jałowym. Poza tym musiałbyś napisać jak zachowuje się dokładnie doładowanie na wskaźniku, ile jest w Peaku, ile pod koniec.
CoLo Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Zrobię filmik na 3 biegu...tak będzie najlepiej. Obraz zastąpi 1000 słów [br]Dopisany: 11 Kwiecień 2009, 20:16_________________________________________________A więc filmik wykonany...3 bieg ok. 2000-6000rpm http://w560.wrzuta.pl/film/0RGK9cyHnJU/img_0856
poziek Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Zrobię filmik na 3 biegu...tak będzie najlepiej. Obraz zastąpi 1000 słów [br]Dopisany: 11 Kwiecień 2009, 20:16_________________________________________________A więc filmik wykonany...3 bieg ok. 2000-6000rpm http://w560.wrzuta.pl/film/0RGK9cyHnJU/img_0856 wiesz co...przyjedź na spota do wawy
CoLo Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Chyba będę musiał tą swoją padaczką... P.S. hehe jak przyjadę zaraz się okaże żeby fure zmienić
loco87 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 na 3 170 w seri ? hymmmm na 3 wiem na bank ze lecialem ponad 150 ale zeby 170 to nie wiem czy by mi obrotow starczylo....
nex Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 na 3 170 w seri ? hymmmm na 3 wiem na bank ze lecialem ponad 150 ale zeby 170 to nie wiem czy by mi obrotow starczylo.... tak, czytaj dokładnie wątek witam . U mnie jest tak mam ten silnik co ty i nic nie robione seria. 1bieg - 55-60km/h 2bieg - 95-100km/h 3bieg - 145-150km/h 4bieg - ok 200km/h :gwizdanie: :gwizdanie: 1 bieg zgadza się 2 bieg 105 3 bieg 170 4 bieg 170 w gore na 3 AEB powinien iść w serii 170 przy ok 7 tys obr wiec nie wiem skad te 145-150
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się