arttrouve1 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 witam, w moim pazdziochu mam juz turbine brd i "prawie" gotowy fmic. czy do tego trzeba jeszcze wymienic pomki na wieksze za nim bedzie wirus??
Tukan Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 witam, w moim pazdziochu mam juz turbine brd i "prawie" gotowy fmic. czy do tego trzeba jeszcze wymienic pomki na wieksze za nim bedzie wirus?? W jaka moc celujesz??
arttrouve1 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2009 no, mysle ze 200 kuni powinno juz peknac, lecz w miare jedzenia... nie mam pojecia ile wynosi max w tym silniku. narazie nic juz wiecej nie przewiduje w tym modelu ale sie juz rozgladam za takim samym jak mam tylko quattro, zeby wszystkie graty juz pasowaly. a w quattro bedzie troszke wyzej celowane - stad moje pytanie
dudi75 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Zapodaj pompki AL i powinno byc 200KM, na wiecej bym nie liczyl na turbince z BRD moze plus nimus 2-3 KM ale to i tak calkiem fajnie powinno latac
maciejski Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 ja chce wrzucic BRD ale pytanie, nie wiem co z FMIC, czytalem o dual ori Audi SMIC i lipa podobno (poza tym wężologia zabija), nie moge znalezc zadnego przyzwoitego, ktory przypasuje stad nasuwa mi sie pytanie, ile mozna osiagnac w AVFie na turbo BRD + program? Seryjne (dla BRD) 170KM peknie?
Jarol Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Ja mam BRD i na seryjnym intercoolerze mam 180km. Więcej nie da rady bo auto i tak przy tej mocy w lecie szybko puchnie.
maciejski Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 a cos w temacie FMIC? Bo ogladalem od nowej A4 B8/A5 centralnie montowany ale nie wiem w sumie jaka ona ma wydajnosc i czy przypasuje...
rob555 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 a cos w temacie FMIC? Bo ogladalem od nowej A4 B8/A5 centralnie montowany ale nie wiem w sumie jaka ona ma wydajnosc i czy przypasuje... Wsadz chinola za 500zl. Do 200KM starczy. Mozna tez od IVECO ten juz na big turbo tak szybko nie spuchnie.
Jarol Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Rob555 wszystko fajnie tylko żeby wlożyć chiniola lub z Iveco do B6 to trzeba dość mocno belke podciąć a tego raczej nikt nie chce robić. Masz może jakiś pomysł na IC który wejdzie pod belke i starczy do 200Km.
maciejski Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 wlasnie ja belki nie chce ciac, wiem, ze mozna np. wsadzic od Outlandera (i ceny ma znosne + dostepnosc na allegro na duzy plus) no ale ciac trzeba :/
Michallo33 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 wracając do tematu, PD od AWX chyba powinny wystarczyć na ok 210KM jeszcze zależy w jakim sa stanie.
Jarol Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 PD od awx wystarcza do ~175KM Zgadza się moje nawet nie chciały tyle dać. Ale wszystko zależy na jakie się trafi bo w AWX były różne BA, AR, AL.
arttrouve1 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2009 wracając do tematu, PD od AWX chyba powinny wystarczyć na ok 210KM jeszcze zależy w jakim sa stanie. czyli w zasadzie nie ma roznicy bo wydaje mi sie ze i tak w pazdziochu i tak osiagne 200 kuni bez wymiany pompek
Blanko Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 a jak najszybciej i najprosciej sprawdzic jakie mam pompki w samochodzie(AWX) czy sa to BA, AR, AL.? pisze cos tam gdzies na silniku albo na nich?
Tukan Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 a jak najszybciej i najprosciej sprawdzic jakie mam pompki w samochodzie(AWX) czy sa to BA, AR, AL.? pisze cos tam gdzies na silniku albo na nich? Na pompkach jest oznaczenie
Blanko Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 a gdzie dokladnie patrzec? bez zdejmowania plastikow da rade cos zobaczyc? a i jeszcze jedno pytanie pompki AL - starcza do ok 200KM a pomki BA i AR na ile?
Tukan Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 a gdzie dokladnie patrzec? bez zdejmowania plastikow da rade cos zobaczyc? a i jeszcze jedno pytanie pompki AL - starcza do ok 200KM a pomki BA i AR na ile? Al stykna lepiej niz 200KM.A zeby zobaczyc oznaczenie pompek musisz odkrecic oslone plastikowa głowicy.Pompka bedzie w oleju wiec ciezko bedzie dopatrzec sie oznaczenia ale napewno sie uda. http://img14.imageshack.us/my.php?image=202659.jpg
Jarol Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Dokladnie odkręcasz pokrywe z góry i sprawdzasz jakie masz pompki. Tylko przy tym może być uszczelka do wymiany jej koszt w ASo to około 60zł. Co do pompek to najwydajniejsze seryjne są AL starczą do około 240-250km, AR max do 200, a BA są naj mniej wydajne może jakieś 170-180.
Nonilion Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Mały OT. Ja odkręcałem pokrywę, bo coś nie stykało na pompkach no i... - uszczelka do wymiany - uszczelka drugi raz do wymiany bo trochę ciekło i okazało się, że śruby mocujące mają takie gumowe kołnierze, które się ubiły... - jedna śruba ~12 pln, śrub jest chyba 13 sztuk. Teraz jest ok, ale więcej tam nie będę zaglądał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się