Mati97532 Opublikowano 1 Marca 2021 Opublikowano 1 Marca 2021 A4 b6 1.8t 163km Witam, audi od momentu wycięcia kąta ,wstawiony DP zaczęło puszczać śmierdzące spaliny. Z wydechu tak jakby czarna woda. W dolocie sporo oleju po odpięciu węża od IC wylało się jakies 50mm . Co to może być ? Czyżby turbo puszcza ? Dodam że po odkręceniu down pipe sucho. Na zimnym czuć tylko ładne spaliny benzynki. Najważniejsza chmura w obrotach 2.5 i wyżej tak jak słychać turbo. Miał ktoś coś takiego , proszę o pomoc.
StachowiakA4 Opublikowano 1 Marca 2021 Opublikowano 1 Marca 2021 Smród po wycięciu kata to norma. Ja nie mam jeszcze środkowego i jak wyczyszcze końcówki na myjni to przejadę z 20km i czarne w środku. Trochę oleju w dolocie to raczej norma. Jak nie musisz dolewać co chwila to śpij spokojnie. 1
Mati97532 Opublikowano 2 Marca 2021 Autor Opublikowano 2 Marca 2021 Tak na jakieś 10000tys to 2 litry dolewam.
StachowiakA4 Opublikowano 2 Marca 2021 Opublikowano 2 Marca 2021 Zależy od stylu jazdy ale ogólnie jak poganiam po mieście to też weźmie trochę oleju. Delikatnie mi się poci uszczelka pod miska i przy czujniku od stanu oleju. Przy wymianie oleju muszę miskę zrzucać i uszczelnić. Zobacz czy silnik suchy masz przy uszczelkach. Pod pokrywą i od miski.
StachowiakA4 Opublikowano 2 Marca 2021 Opublikowano 2 Marca 2021 Tu mały wyciek,tam mały wyciek i litr od wymiany do wymiany wykapie.
Łukasz13 Opublikowano 2 Marca 2021 Opublikowano 2 Marca 2021 Jaki kolor spalin po rozgrzaniu? jak szaro-biały i duszące spaliny to turbo puszcza olej
Mati97532 Opublikowano 3 Marca 2021 Autor Opublikowano 3 Marca 2021 No dokładnie szaro biały i strasznie śmierdzi. Trochę się poci z pod podstawy filtra oleju. I tak będę zdejmował teraz miskę to uszczelnie przy okazji.
Mati97532 Opublikowano 3 Marca 2021 Autor Opublikowano 3 Marca 2021 Ostatnio dolalem litr bo było minimum, bardzo szybko ubyło od ostatniego dolewania. Zdejmuje rurę od IC a tu leje się jak z miski. Wydaję mi się że za dużo jak na dolot. Zdejmę miskę , ogarnę wycieki , chyba założę oil catch tank. Pokręcę się trochę i jak nie pomoże to turbo leci do sprawdzenia.
StachowiakA4 Opublikowano 3 Marca 2021 Opublikowano 3 Marca 2021 Jeśli turbo nigdy nie ruszane to może już jego czas. Moje 2 lata po regeneracji i wg do wyjebki. Ciekawe ile nowy wytrzyma?
bastiv40 Opublikowano 3 Marca 2021 Opublikowano 3 Marca 2021 Niestety może się tak zdarzyć, że po wywaleniu kata takie rzeczy mają miejsce. Było kilka przypadków na forum.
cysiek18 Opublikowano 3 Marca 2021 Opublikowano 3 Marca 2021 21 minut temu, bastiv40 napisał: Niestety może się tak zdarzyć, że po wywaleniu kata takie rzeczy mają miejsce. Było kilka przypadków na forum. Śmierdzi bo jest coś nie tak z silnikiem lub osprzętem. Dopóki był katalizator to maskował ten problem
StachowiakA4 Opublikowano 3 Marca 2021 Opublikowano 3 Marca 2021 Śmierdzieć będzie nawet w stosunkowo nowym aucie bez kata. Duże ilości oleju w dolocie to problem. Smród spalin to norma w aucie bez kata i tyle w temacie
Mati97532 Opublikowano 4 Marca 2021 Autor Opublikowano 4 Marca 2021 Ostatnio dolalem litr bo było minimum, bardzo szybko ubyło od ostatniego dolewania. Zdejmuje rurę od IC a tu leje się jak z miski. Wydaję mi się że za dużo jak na dolot. Zdejmę miskę , ogarnę wycieki , chyba założę oil catch tank. Pokręcę się trochę i jak nie pomoże to turbo leci do sprawdzenia.
Mati97532 Opublikowano 4 Marca 2021 Autor Opublikowano 4 Marca 2021 Zamówiłem turbo , zdejme miskę, zrobię oil catch tank, wyczyszcze IC i wszystkie rury , wywalę zawór pompy pow wtórnego zmierzę ciśnienie oleju i dam znać. Jak wszystko będzie hulać to IC centralny wtryski od bexa i jadę na program. Jak zmienię turbo dam znać co i jak.
cysiek18 Opublikowano 4 Marca 2021 Opublikowano 4 Marca 2021 36 minut temu, Mati97532 napisał: Zamówiłem turbo , zdejme miskę, zrobię oil catch tank, wyczyszcze IC i wszystkie rury , wywalę zawór pompy pow wtórnego zmierzę ciśnienie oleju i dam znać. Jak wszystko będzie hulać to IC centralny wtryski od bexa i jadę na program. Jak zmienię turbo dam znać co i jak. Sprawdź odmę, oil catch tank sobie odpuść. Wyczyść tylko rury od dolotu i czekaj na turbo. Ciśnienie oleju możesz profilaktycznie sprawdzić.
Mati97532 Opublikowano 4 Marca 2021 Autor Opublikowano 4 Marca 2021 Turbo z bfb. Silnik ma 300tys myślę że coś większego go dobije po mocnym programie. A po za tym 200km mi wystarczy. Ewentualnie IC dam wiekszy i da radę. I tak jeżdżę na LPG więc nie chce więcej bo muszę zmieniać instalacje LPG. A szkoda hybrydy marnować na 200km.
przem8 Opublikowano 4 Marca 2021 Opublikowano 4 Marca 2021 Na seryjnych wtryskach i turbinie k03 raczej realne pod 190 i to z optymizmem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się