Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycie pompy paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, dziwna sprawa - pompa paliwa z prawej strony auta wyje, a raczej głośno pracuje tylko przy obrotach 2800-2850, powyżej jest cisza. Jest coś charakterystycznego w mapie paliwa, że zmienia charakterystykę jej pracy akurat przy tych obrotach? 

Opublikowano

Nie zauważyłem żeby sprawna chodziła w zależności od obrotów.

Natomiast kiedy miałem wrażenie że ją słyszę to dwa razy padła w krótkim czasie raz ori a raz zamiennik niby wysokiej jakości...

To samo u sąsiada w 1.8T było. Z tym że ona mógł odpalić na gazie a u mnie laweta..

 

Opublikowano

Właśnie już to rok temu zauważyłem, zaczynała wyć od 3500 obrotów i jeżdżąc po mieście nie ma żadnych problemów, zaczyna się na autostradach, gdzie samochód pracuje kilka godzin ciągle. 

Teraz wyje ta jedna i to tylko w tym zakresie obrotów, nie jest to mega głośne bo bez radia trzeba się przysłuchać, żeby odróżnić to od szumu opon podczas jazdy. Też nie wyje za każdym razem , jak wejdę w ten zakres obrotów a dopiero zaczyna po kilku sekundach pracy przy tych obrotach :co:

Opublikowano

Niech mnie ktoś poprawi, jeżeli się mylę, ale pompa paliwa chyba zawsze pracuje tak samo i podaje paliwo z jednakowym ciśnieniem? A jego zmianą zajmuje się regulator paliwa. 

A przynajmniej tak chyba jest w 1.8T. 

Opublikowano

W sumie to nie wiem, czytałem, że te silniczki mają swoje kaprysy i czasami w aucie nie działają w ogóle, a podłączone na krótko kręcą jak szalone. Będę musiał ten silniczek wymienić bo średnio mi się widzi wołać lawetę na autostradzie ? Czytałem też, że można sam silniczek wymienić, jakiej firmy polecacie? Oryginalnie były z VDO, da radę jeszcze nowe dorwać? Może ktoś regenerowane robi?

Opublikowano

Panowie, przymierzam się do wymiany tej pompy zanim puści opiłki na wtryski (o ile już nie puszcza) tylko mam zagwozdkę, wziąć to :

spacer.png

 

Czy to :

spacer.png

 

WWW.CZESCIAUTO24.PL

 

Opublikowano

Próbowałem ją wymienić dzisiaj i się poddałem, nie jestem w stanie rękami wyciągnąć tego kosza, w którym siedzi pompa paliwa. Ma ktoś zdjęcie tego klucza, którego ASO używa do wykręcenia go? Z budowy tego kosza wnioskuje, że musi być na raz duży moment, żeby przeskoczyć te 3 blokady po boku i wyjdzie bez problemu, jednak ja nie mam nic, co by pasowało..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...