Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ustawianie kąta synchronizacji w silniku Audi TDI PD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

mam audi a4 B6 AWX 130 KM i umnie kat jest zmienny heh na rozgrzanym silniku na biegu jalowym jest najpierw 0.0 za sekunde zmienia sie na -0,6 nastepnie na -1,1 i po nastepnej sekundzie -1,7 i znow wraca na zero i tak w kolko

czemu tak sie to zmienia caly czas?? nie powinno byc w miare w miejscu??

bawic sie w synchro czy lepiej nic nie ruszac??

dzieki za odp

Opublikowano

Synchro nigdy nie będzie idealnie w tym samym miejscu. Możesz sprawdzić naciąg paska rozrządu, jeśli będzie ok, nie myśl o tym.

Opublikowano

Wielkie dzięki autorowi za temat,biorę się do roboty.

Opublikowano (edytowane)

Wielkie dzięki autorowi za temat,biorę się do roboty.

http://www.fotosik.pl/zdjecie/a3f04b226f8edd24

Witam Wszystkich!

Mam prośbę ponieważ po wymianie rozrządu mam wrażenie że gorzej odpala na ciepłym...

Wrzucam fotkę (u góry zimny,na dole ciepły silnik)
Nie do końca ogarniam jak czytać te wartości...
Czy ktoś mógłby mi udzielić odpowiedzi czy warto coś ruszać z ustawieniem kąta czy tak jest dobrze?
Dodam,że sprawa dotyczy silnika 2.0TDI AZV 136KM
Z góry dziękuję za odpowiedź
Edytowane przez surfcast
Opublikowano (edytowane)

Podziele sie moimi sposzczeżeniamy a wiec tak synchro mialem 1.6 do 2.0, dzisiaj zabralem sie do roboty, za pierwszym razem udalo mi sie ustawic na 0.0 czasami wchodzi na 0.3 :) jazda próbna przyspiesza ok, pali ok ☺

Edytowane przez lukaseq1
Opublikowano

U mnie jest nie ciekawie mam od -6 do -7,5 i tak skacze sobie, auto odpala zawsze dobrze, pracuje głośno i buczy, moc ma spalanie spore bo pokazuje mi 1.0l/h zabiorę się za te ustawienie może coś się zmieni

Opublikowano

Panowie a w benzynie jak to ustawić?

Opublikowano

Panowie te śruby gdy już uzyskamy rezultat taki jaki chcemy to dokręcamy tylko te trzy śruby a tej środkowej nie ruszamy tak ?

Opublikowano

Panowie te śruby gdy już uzyskamy rezultat taki jaki chcemy to dokręcamy tylko te trzy śruby a tej środkowej nie ruszamy tak ?

Przecież ta środkowa służy tylko do regulacji. Dokręcasz tylko te trzy z zewnątrz.

Opublikowano

Panowie a w benzynie jak to ustawić?

Nie ma takiej opcji

Panowie te śruby gdy już uzyskamy rezultat taki jaki chcemy to dokręcamy tylko te trzy śruby a tej środkowej nie ruszamy tak ?

Wg ELSA powinny być nowe

Opublikowano (edytowane)

Panowie te śruby gdy już uzyskamy rezultat taki jaki chcemy to dokręcamy tylko te trzy śruby a tej środkowej nie ruszamy tak ?

Wg ELSA powinny być nowe

Nie rozumiem...?

Chodzi mi o to czy po tym jak uzyskam taki kąt jaki chce to czy ruszamy na sam koniec tą środkową śrubę ? czy tylko wystarczy dokręcić te 3 śruby na klucz "13" i to wszystko ?

Edytowane przez Radex121
Opublikowano

Panowie te śruby gdy już uzyskamy rezultat taki jaki chcemy to dokręcamy tylko te trzy śruby a tej środkowej nie ruszamy tak ?

Wg ELSA powinny być nowe

Nie rozumiem...?

Chodzi mi o to czy po tym jak uzyskam taki kąt jaki chce to czy ruszamy na sam koniec tą środkową śrubę ? czy tylko wystarczy dokręcić te 3 śruby na klucz "13" i to wszystko ?

Wystarczy dokręcić te 3 śruby na klucz 13.

Opublikowano

Co w przypadku, gdy nie mam możliwości "zejścia" poniżej wartości 0.6 ? Mogę tylko zmieniać wartości na + ??

Obecnie mam wartość 0.6 - 1.1

Opublikowano (edytowane)

Przestaw sobie koło na walku o jeden ząb

Edytowane przez Dev
Opublikowano

A może być tak że fasolki są na maxa w lewo. Bo wtedy mam 0,0. Cofnąłem deko i mam na -0,6 do -0,1. Na plus nie ma szans przestawić. W sumie to nie ma takiej potrzeby tylko tak myślę czy mogą być te fasolki prawie do oporu pod lewą stronę...

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jak cały czas masz "0" to wskazania są poza zakresem. Prawidłowe ustawienie rozrządu zaczyna się od właściwego ustawienia wału korbowego,  potem ustawiasz wałek a po odpaleniu robisz synchronizację. 

Opublikowano

Nie mam idealnie 0,0 tylko w tej chwili między -0,6 a -1,0

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

hej ludziska. może to nie w temacie ale czy kont wtrysku czyli synchronizacja może mieć wpływ na odpalanie na ciepłym aucie???  A pytam dlatego ze na zimnym odpala na dotyk a na ciepłym już gorzej ??? Synchronizacja ustawiona na 0,0 czasem -0,5

Opublikowano

Jak na ciepłym słabo pali to sprawdź czujnik położenia wału korbowego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...