Srokol Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Witam mam audi a4 B6 AWX 130 KM i umnie kat jest zmienny heh na rozgrzanym silniku na biegu jalowym jest najpierw 0.0 za sekunde zmienia sie na -0,6 nastepnie na -1,1 i po nastepnej sekundzie -1,7 i znow wraca na zero i tak w kolko czemu tak sie to zmienia caly czas?? nie powinno byc w miare w miejscu?? bawic sie w synchro czy lepiej nic nie ruszac?? dzieki za odp
lukasz51237 Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Synchro nigdy nie będzie idealnie w tym samym miejscu. Możesz sprawdzić naciąg paska rozrządu, jeśli będzie ok, nie myśl o tym.
rrrudy25 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Wielkie dzięki autorowi za temat,biorę się do roboty.
surfcast Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 (edytowane) Wielkie dzięki autorowi za temat,biorę się do roboty. http://www.fotosik.pl/zdjecie/a3f04b226f8edd24 Witam Wszystkich! Mam prośbę ponieważ po wymianie rozrządu mam wrażenie że gorzej odpala na ciepłym... Wrzucam fotkę (u góry zimny,na dole ciepły silnik) Nie do końca ogarniam jak czytać te wartości... Czy ktoś mógłby mi udzielić odpowiedzi czy warto coś ruszać z ustawieniem kąta czy tak jest dobrze? Dodam,że sprawa dotyczy silnika 2.0TDI AZV 136KM Z góry dziękuję za odpowiedź Edytowane 11 Maja 2016 przez surfcast
lukaseq1 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 (edytowane) Podziele sie moimi sposzczeżeniamy a wiec tak synchro mialem 1.6 do 2.0, dzisiaj zabralem sie do roboty, za pierwszym razem udalo mi sie ustawic na 0.0 czasami wchodzi na 0.3 jazda próbna przyspiesza ok, pali ok ☺ Edytowane 5 Czerwca 2016 przez lukaseq1
czteryrazy Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 U mnie jest nie ciekawie mam od -6 do -7,5 i tak skacze sobie, auto odpala zawsze dobrze, pracuje głośno i buczy, moc ma spalanie spore bo pokazuje mi 1.0l/h zabiorę się za te ustawienie może coś się zmieni
k232 Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 Panowie a w benzynie jak to ustawić?
Radex121 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Panowie te śruby gdy już uzyskamy rezultat taki jaki chcemy to dokręcamy tylko te trzy śruby a tej środkowej nie ruszamy tak ?
lukasz51237 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Panowie te śruby gdy już uzyskamy rezultat taki jaki chcemy to dokręcamy tylko te trzy śruby a tej środkowej nie ruszamy tak ? Przecież ta środkowa służy tylko do regulacji. Dokręcasz tylko te trzy z zewnątrz.
Dev Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Panowie a w benzynie jak to ustawić? Nie ma takiej opcji Panowie te śruby gdy już uzyskamy rezultat taki jaki chcemy to dokręcamy tylko te trzy śruby a tej środkowej nie ruszamy tak ? Wg ELSA powinny być nowe
Radex121 Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) Panowie te śruby gdy już uzyskamy rezultat taki jaki chcemy to dokręcamy tylko te trzy śruby a tej środkowej nie ruszamy tak ? Wg ELSA powinny być nowe Nie rozumiem...? Chodzi mi o to czy po tym jak uzyskam taki kąt jaki chce to czy ruszamy na sam koniec tą środkową śrubę ? czy tylko wystarczy dokręcić te 3 śruby na klucz "13" i to wszystko ? Edytowane 14 Listopada 2016 przez Radex121
lukasz51237 Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Panowie te śruby gdy już uzyskamy rezultat taki jaki chcemy to dokręcamy tylko te trzy śruby a tej środkowej nie ruszamy tak ? Wg ELSA powinny być nowe Nie rozumiem...? Chodzi mi o to czy po tym jak uzyskam taki kąt jaki chce to czy ruszamy na sam koniec tą środkową śrubę ? czy tylko wystarczy dokręcić te 3 śruby na klucz "13" i to wszystko ? Wystarczy dokręcić te 3 śruby na klucz 13.
e9matic Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Co w przypadku, gdy nie mam możliwości "zejścia" poniżej wartości 0.6 ? Mogę tylko zmieniać wartości na + ?? Obecnie mam wartość 0.6 - 1.1
Dev Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 (edytowane) Przestaw sobie koło na walku o jeden ząb Edytowane 13 Grudnia 2016 przez Dev
dziadekM Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 A może być tak że fasolki są na maxa w lewo. Bo wtedy mam 0,0. Cofnąłem deko i mam na -0,6 do -0,1. Na plus nie ma szans przestawić. W sumie to nie ma takiej potrzeby tylko tak myślę czy mogą być te fasolki prawie do oporu pod lewą stronę...Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Jak cały czas masz "0" to wskazania są poza zakresem. Prawidłowe ustawienie rozrządu zaczyna się od właściwego ustawienia wału korbowego, potem ustawiasz wałek a po odpaleniu robisz synchronizację.
dziadekM Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Nie mam idealnie 0,0 tylko w tej chwili między -0,6 a -1,0 Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
secio84 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 hej ludziska. może to nie w temacie ale czy kont wtrysku czyli synchronizacja może mieć wpływ na odpalanie na ciepłym aucie??? A pytam dlatego ze na zimnym odpala na dotyk a na ciepłym już gorzej ??? Synchronizacja ustawiona na 0,0 czasem -0,5
k232 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Jak na ciepłym słabo pali to sprawdź czujnik położenia wału korbowego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się