Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Problem z odpaleniem silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem.

Posiadam Audi A4 2,5 TDI 150km. Podczas odpalania, gdy silnik jest zimny nie ma żadnych problemów, a jak silnik jest rozgrzany to muszę kręcić 3-5 sekund.

Jaka może być tego przyczyna? Pozdrawiam.

Opublikowano

to nie jest wina kąta wtrysku, gdyby tak było to kolega miałby problem z odpaleniem zimnego silnika,

proponuję odpiąć wtyczkę od czujnika temperatury płynu chłodzącego i wtedy sprawdzić jak ciepły silnik będzie odpalał.

Opublikowano

Sprawdz tez przewody przelewowe czy nie sa uszkodzone. Moze to zapowietrzac system paliwowy.

Opublikowano

Zacznij od wymiany czujnika temp. cieczy . Widze że masz taki sam silnik jak ja więc zacznij od kupna : http://www.allegro.pl/item604855163_czujnik_temp_audi_skoda_vw_seat_ford_7_3258_nowe.html

z wymianą zejdzie Ci ok. 2 min. :)

Ja też miałem kiedyś problem z rozruchem na zimnym i lepiej podjedz gdzieś i niech Ci ustawią kąt wtrysku.

W moim przypadku olałem ten problem i nie ustawiałem tego kąta co zaowocowało padnięciem całej pompy wtrysków i kosztowną regeneracją .

Opublikowano
Ja też miałem kiedyś problem z rozruchem na zimnym i lepiej podjedz gdzieś i niech Ci ustawią kąt wtrysku.

przecież kolega pisze, że ma problemy z odpaleniem ciepłego silnika :naughty:

Opublikowano

przecież kolega pisze, że ma problemy z odpaleniem ciepłego silnika

właśnie miałem ten sam problem że na zimnym palił od strzała a jak juz był ciepły trzeba go było chełtać pare sekund żeby zaskoczył . W moim przypadku problem znikł po regeneracji VP44 :):naughty:

było już dużo pisane na forum ...

może niech sprubuje wypiąć wtyczke od czujnika temp. i zobaczy jak pali na ciepłym ...

na zimnym dostaje większą dawke startową i może dlatego nie ma problemu z odpałem na zimnym ...

może paliwko mu się cofa sam nie wiem ...

to tylko moje skromne sugestie :mysli::kox:

Opublikowano

jak silnik jest rozgrzany to muszę kręcić 3-5 sekund.

Jaka może być tego przyczyna? Pozdrawiam.

winna może być mapa zapłonu - poszukaj jakiegoś tunera w okolicy - rozwiąze twój problem raz na zawsze (wprowadzi małą korektę mapy)

możesz też zastosowac półśrodki - remont rozrusznika - tak żeby kręcił bez większych oporów oraz AQ w bardzo dobrym stanie - problem lezy w prędkości obrotwej silnika podczas kręcenia rozrusznikiem

Opublikowano

Najprawdopodobniej pada kolejna VP44 :cool1:

Podłącz Vag i sprawdź błędy.

Opublikowano

Witam. Odłączyłem czujnik temperatury cieczy chłodzącej i nic to nie dało a wręcz przeciwnie, bo teraz jeszcze dłużej muszę kręcić. Proszę o pomoc ... Pozdrawiam

Opublikowano

jesteś pewien, że odłączyłeś wtyczkę właściwego czujnika - najlepiej wklej fotki tego czujnika bo coś mi się zdaje, że się pomyliłeś.

Opublikowano

Miałem to samo, po regeneracji pompy wtryskowej pali ok. Obawiam się kolego, że i Tobie pompka pada..., oczywiście Ci tego nie życzę. Pozdrawiam.

Opublikowano

a więc prawidłowy. Chyba jednak trzeba będzie się przyjrzeć pompie.

Opublikowano

Jest faktem, że objawy wskazują na problem z pompą wtryskową ale uważam, że przed zdemontowaniem tej części z silnika i wybuleniem grubej kasy na regenerację - naprawdę warto jednak zacząć od sprawdzenia nastaw kąta wtrysku i odczytania pamięci usterek ... .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...