Szymen Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Witam. Mam problem. Posiadam Audi A4 2,5 TDI 150km. Podczas odpalania, gdy silnik jest zimny nie ma żadnych problemów, a jak silnik jest rozgrzany to muszę kręcić 3-5 sekund. Jaka może być tego przyczyna? Pozdrawiam.
vikis4 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Podłącz vaga i sprawdz kąt wtrysku-zacznijmy może od tego
Sztomel Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 to nie jest wina kąta wtrysku, gdyby tak było to kolega miałby problem z odpaleniem zimnego silnika, proponuję odpiąć wtyczkę od czujnika temperatury płynu chłodzącego i wtedy sprawdzić jak ciepły silnik będzie odpalał.
MarcinGD Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Sprawdz tez przewody przelewowe czy nie sa uszkodzone. Moze to zapowietrzac system paliwowy.
teslic Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Sprawdź , wymień , czujnik temperatury silnika .
RiCoTriCo Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Zacznij od wymiany czujnika temp. cieczy . Widze że masz taki sam silnik jak ja więc zacznij od kupna : http://www.allegro.pl/item604855163_czujnik_temp_audi_skoda_vw_seat_ford_7_3258_nowe.html z wymianą zejdzie Ci ok. 2 min. Ja też miałem kiedyś problem z rozruchem na zimnym i lepiej podjedz gdzieś i niech Ci ustawią kąt wtrysku. W moim przypadku olałem ten problem i nie ustawiałem tego kąta co zaowocowało padnięciem całej pompy wtrysków i kosztowną regeneracją .
Sztomel Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Ja też miałem kiedyś problem z rozruchem na zimnym i lepiej podjedz gdzieś i niech Ci ustawią kąt wtrysku. przecież kolega pisze, że ma problemy z odpaleniem ciepłego silnika
RiCoTriCo Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 przecież kolega pisze, że ma problemy z odpaleniem ciepłego silnika właśnie miałem ten sam problem że na zimnym palił od strzała a jak juz był ciepły trzeba go było chełtać pare sekund żeby zaskoczył . W moim przypadku problem znikł po regeneracji VP44 było już dużo pisane na forum ... może niech sprubuje wypiąć wtyczke od czujnika temp. i zobaczy jak pali na ciepłym ... na zimnym dostaje większą dawke startową i może dlatego nie ma problemu z odpałem na zimnym ... może paliwko mu się cofa sam nie wiem ... to tylko moje skromne sugestie
leo... Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 jak silnik jest rozgrzany to muszę kręcić 3-5 sekund. Jaka może być tego przyczyna? Pozdrawiam. winna może być mapa zapłonu - poszukaj jakiegoś tunera w okolicy - rozwiąze twój problem raz na zawsze (wprowadzi małą korektę mapy) możesz też zastosowac półśrodki - remont rozrusznika - tak żeby kręcił bez większych oporów oraz AQ w bardzo dobrym stanie - problem lezy w prędkości obrotwej silnika podczas kręcenia rozrusznikiem
GILI Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Najprawdopodobniej pada kolejna VP44 Podłącz Vag i sprawdź błędy.
Szymen Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Witam. Odłączyłem czujnik temperatury cieczy chłodzącej i nic to nie dało a wręcz przeciwnie, bo teraz jeszcze dłużej muszę kręcić. Proszę o pomoc ... Pozdrawiam
Sztomel Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 jesteś pewien, że odłączyłeś wtyczkę właściwego czujnika - najlepiej wklej fotki tego czujnika bo coś mi się zdaje, że się pomyliłeś.
Grzegorz76 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Miałem to samo, po regeneracji pompy wtryskowej pali ok. Obawiam się kolego, że i Tobie pompka pada..., oczywiście Ci tego nie życzę. Pozdrawiam.
Szymen Opublikowano 1 Maja 2009 Autor Opublikowano 1 Maja 2009 To jest ten czujnik co ja odłączyłem. http://img13.imageshack.us/my.php?image=20090501003.jpg http://img387.imageshack.us/my.php?image=20090501.jpg
Sztomel Opublikowano 1 Maja 2009 Opublikowano 1 Maja 2009 a więc prawidłowy. Chyba jednak trzeba będzie się przyjrzeć pompie.
Piotruś Opublikowano 1 Maja 2009 Opublikowano 1 Maja 2009 Jest faktem, że objawy wskazują na problem z pompą wtryskową ale uważam, że przed zdemontowaniem tej części z silnika i wybuleniem grubej kasy na regenerację - naprawdę warto jednak zacząć od sprawdzenia nastaw kąta wtrysku i odczytania pamięci usterek ... .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się