Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6] Angielski czterołapny AVFant *Quattro* *320/288* *LZ5C* *FMIC* *Bi-LED* *GTC1549VZ* *Sachs Performance*+18


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To już wiem co ma mi jeszcze zaaplikować człowiek, który będzie robił mi polerkę auta... :D

Opublikowano

Jako tako jeszcze w deszczu nie jechałem ale po samej myjni zauważyłem, że będzie to fajnie działało, głównie bujam się po mieście ale w pracy parkuję pod drzewami z których leci różny syf i skutecznie brudzi szyby coś jakby żywica. Bardziej mi zależy na tym by ona mniej się brudziła, efekt hydrofobowości to jako drugorzędny atut. Zobaczymy jak długo będzie się trzymało, dziś to był pierwszy kontakt z wodą po 5. dniach od aplikacji, Chyba, że w ciągu tygodnia padało - nie wiem bo spędziłem tydzień w łóżku rozłożony.:wallbash:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

@Ivanek aż tak Cię przybiło grzebanie przy Audiczce? :D

Opublikowano
6 minut temu, artroskk napisał:

@Ivanek aż tak Cię przybiło grzebanie przy Audiczce? :D

Kobieta mnie zaraziła no i dopiero dziś wyszedłem z domu po kilku dniach, to od razu zaliczyłem myjkę bo taka ładna pogoda no i się emblematy nakleiły, ramka kupiona i przykręcona nowa. No tak to jest. 
Na niedzielę mam plan pomalować kierownicę bo doszedł do mnie zestaw tonujący :grin:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Lubię takie aktywne niedziele, niby w niedzielę praca w gówno się obraca ale szczęście, że u mnie to tak nie działa :D
Kierownica, gałka i ręczny pomalowane farbą Colourlock, przyjaciel miał ze sobą odkurzacz piorący :P
Z początku tylko podłoga bagażnika bo ubrudzona była rdzą z silniczka wycieraczki tylnej, syf taki że zakryłem to kocem bo nie mogłem tego ruszyć.
Jak bagażnik już zrobiliśmy to była godzina 17. odkurzyłem wóz, pomysł padł by wyjąć fotele i wyprać całą podłogę. Namówili mnie XD
Kolejne 3 godziny pracy w trójkę i efekt przezajebisty. W samochodzie mega przyjemnie pachnie chemią do prania że aż chce się jeździć.

@EDIT:   jak ktoś mi wytłumaczy jak zmieniać kolejność zdjęć to będę wdzięczny, przy wyborze zaznaczam kolejno jak chcę a na forum to jest bajzel że ..:facepalm:

IMG_20211003_185135.jpg

IMG_20211003_172832.jpg

IMG_20211003_152804.jpg

IMG_20211003_164834.jpg

IMG_20211003_151805.jpg

IMG_20211003_135020.jpg

IMG_20211003_135014.jpg

IMG_20211003_103853.jpg

IMG_20211003_102922.jpg

Edytowane przez Ivanek
Opublikowano

Jak dodasz jakieś zdj i się załaduje to potem jeszcze je wstaw do posta...

Opublikowano

Widać w ogóle zdjęcia które dodawałem w ostatnim poście? 

Opublikowano

Dziewięć widzę :)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Wpadł w końcu FMIC, odkupiony lokalnie w dobrej cenie, cały zestaw wyszedł mnie 560zł, wymiary 550x140x65mm.
Demontaż zderzaka i starej chłodniczki to było małe piwko, montaż FMIC również nie był trudny, schody zaczęły się przy montażu zderzaka na fmic, halogeny są na styk, dosłownie na styk.
Czujnik temperatury zewnętrznej wyjąłem z pomiędzy chłodnic bo przekłamywał mocno.
Temperatury:
SMIC - otoczenie 10*C, log na 4. biegu do odcięcia 4300rpm -> 58*C
FMIC - otoczenie 10*C, log na 4. biegu do odcięcia 4300rpm -> 32*C

Auto czuć, że chce jechać cały czas, odczułem też minimalnie inny dźwięk silnika.
Przy okazji pozbyłem się kłopotu odmy, stary wąż zdjąłem, korkiem od wina zaślepiłem wlot do rury dolotowej a na odmę założyłem gumowy przewód fi22mm i puściłem go w dół w stronę ziemii.
Jeszcze został temat włożenia dociętych własnoręcznie blaszek między kolektor a rurkę EGR, uszczelnić otwory w EGR żeby nie leciał tamtędy olej.

Group 007 - Field 2, Group 011 - Field 0, Group 011 - Field 1, Group 011 - Field 2 (1).png

Group 007 - Field 2, Group 011 - Field 0, Group 011 - Field 1, Group 011 - Field 2 (2).png

IMG_20211022_153627.jpg

IMG_20211022_163329.jpg

IMG_20211022_183328.jpg

IMG_20211023_120000.jpg

IMG_20211023_120334.jpg

IMG_20211023_120352.jpg

IMG_20211023_123120.jpg

IMG_20211023_131350.jpg

Edytowane przez Ivanek
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Załóż na koniec tego węża od odmy jeszcze taki filterek powietrza od niczego...

Fajnie, że pokazałeś różnice temperatur przed i po ?

Opublikowano
1 godzinę temu, kamil-vag napisał:

Załóż na koniec tego węża od odmy jeszcze taki filterek powietrza od niczego...

Fajnie, że pokazałeś różnice temperatur przed i po ?

Jaki filterek powietrza? Na korek od wina?

Opublikowano

Nie na korek od wina, bo wtedy byś miał dziurę w dolocie, a na końcu tego od odmy, żeby jakimś cudem nie dostawał się tam kurz, woda itd, zapobiegawczo... Tak się praktykuje poprostu... Niby z odmy wydmuc**je, odpowietrza, no ale myślę, że nie zaszkodzi...druga sprawa to z takiej luźnej odmy zazwyczaj nic nie wylatuje oleju...dlaczego ? Bo nie wspomaga jej mocne zasysanie powietrza przez turbo ? No i kwestia czy nie będziesz czuł smrodu...

Opublikowano
10 minut temu, kamil-vag napisał:

Nie na korek od wina, bo wtedy byś miał dziurę w dolocie, a na końcu tego od odmy, żeby jakimś cudem nie dostawał się tam kurz, woda itd, zapobiegawczo... Tak się praktykuje poprostu... Niby z odmy wydmuc**je, odpowietrza, no ale myślę, że nie zaszkodzi...druga sprawa to z takiej luźnej odmy zazwyczaj nic nie wylatuje oleju...dlaczego ? Bo nie wspomaga jej mocne zasysanie powietrza przez turbo ? No i kwestia czy nie będziesz czuł smrodu...

Ten wąż ma z pół metra długości także nie wiem co by się musiało podziać by coś tam wpadło, szczególnie że tam jest wylot oparów i oleju. Oleju znika mi 200ml na 10 tys km, wolę to rozsiać po Polsce niż mieć to w dolocie :P 
Może coś tam nałożę na to.

Opublikowano

Jeśli zaślepisz EGR'a, a wnioskuje, że tak chcesz zrobić, to trochę oleju w dolocie w niczym nie zaszkodzi. Nie ma sadzy że spalin, nie ma kłopotu.

W zimne dni będzie Ci trochę "dymiło" z tego węża ;)

Opublikowano
4 minuty temu, staniek napisał:

W zimne dni będzie Ci trochę "dymiło" z tego węża ;)

+ lekki smrodek ?

Opublikowano

Kolega jak większość z nas pokona podobna drogę i wyciągnie podobne wnioski :decayed:

Opublikowano
7 godzin temu, staniek napisał:

Kolega jak większość z nas pokona podobna drogę i wyciągnie podobne wnioski :decayed:

Ten egr jest wyłączony w moich rękach od 2019r.

Opublikowano (edytowane)

Pełna kita na autostradzie przelotowo po 200-210km/h i w dolocie widziałem max 42 *C, temperatura zewnętrzna około 11*C
Teraz to naciskasz gaz i jedzie kiedy tego chcesz, co dopiero będzie w lato przy 30*C :D 
Po mieście bujanka to w dolocie jest o około 7*C więcej niż temperatura otoczenia.

Group 007 - Field 2, Group 011 - Field 0, Group 011 - Field 1, Group 011 - Field 2 (3).png

 

 

@staniektak też właśnie mam, że widzę mgiełkę przed samochodem :/ Jak to wyeliminować ? Jedyny sposób to montaż OCT i wpięcie to normalnie do dolotu?

Edytowane przez Ivanek
Opublikowano

Tak, trzeba by zamontować OCT, ale istnieje spore ryzyko, że przy dużym mrozie przymarźnie :( tak miałem i z tego powodu wywaliłem je. Kamilowi też chyba zamarzło o ile dobrze pamiętam z jego tematu.

Ogólnie jak masz wyłączonego EGR'a to, tak jak pisałem wcześniej, podłącz odmę normalnie i nie przejmuj się mgłą olejową w dolocie. 

Opublikowano

Wyłączony jest ale nie jest fizycznie zaślepiony ani zatkany. Przez jego otwory pod membraną wydostaje się olej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...