Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6] 1.8T Quattro 240 KM - historia od zera


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@DarekS4 sprawdzę najpierw innych sposobów, tłumiki po 300 zł/sztuka to będzie ostateczność, bo wierzę że gdzieś tam wcześniej da się coś ugrać żeby go uciszyć :)

Opublikowano
2 godziny temu, DarekS4 napisał:

No niestety przy tłumikach cena idzie z jakością . Ale RM nie polecę . 

A co polecisz, że się tak niegrzecznie wtrącę B)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

@R4xx a się wtrącaj Panie, jesteś tu mile widziany :D Ja ze swojej strony wtrącę, że na pewno sugerowałbym się tym co jest najpopularniejsze i tego czego jeździ dużo i jest sprawdzone, czy to RM czy WM... Na pewno lepszy jakikolwiek z wyżej wymienionych niż przelot czy tanie gówno z AWG za 50 zł :)

Opublikowano
41 minut temu, R4xx napisał:

A co polecisz, że się tak niegrzecznie wtrącę 

Jak już tu mówiłem kilkanaście razy. Tłumiki pod każdy wymiar robi HPF z Czechowic Dziedzic. Łukasz. Polecam. Rezonatory są konkretne i robią robote. Tłumiki aktywne też robi. Ogarnia tłumiki pierwsza klasa

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

@DarekS4 sam się chyba uśmiechnę kiedyś do niego albo innej firmy, której oddam wydech, przegadamy temat na milion sposobów, zaoferują idealnie dobrane tłumiki itd. Wydam parę koła, ale jeszcze przed skończoną robotą będę w 100% pewien, że mam idealny wydech, fajnie brzmiący i niemęczący :)

Opublikowano
48 minut temu, DarekS4 napisał:

Jak już tu mówiłem kilkanaście razy. Tłumiki pod każdy wymiar robi HPF z Czechowic Dziedzic. Łukasz. Polecam. Rezonatory są konkretne i robią robote. Tłumiki aktywne też robi. Ogarnia tłumiki pierwsza klasa

Myślę, żeby u mnie stosunkowo niedużym kosztem poprawić trochę dźwięk. Fajnie byłoby, gdyby coś sobie mruczało, ale głowy miałoby nie urywać. 

Godzinę temu, artroskk napisał:

@R4xx a się wtrącaj Panie, jesteś tu mile widziany :D 

Miło mi :wink:

26 minut temu, artroskk napisał:

@DarekS4 sam się chyba uśmiechnę kiedyś do niego albo innej firmy, której oddam wydech, przegadamy temat na milion sposobów, zaoferują idealnie dobrane tłumiki itd. Wydam parę koła, ale jeszcze przed skończoną robotą będę w 100% pewien, że mam idealny wydech, fajnie brzmiący i niemęczący :)

Rób i pokaż. Będę wiedział więcej :decayed:

Opublikowano

@R4xx zanim zrobię i pokażę to Twój już dawno będzie gotowy haha :D

Opublikowano
3 godziny temu, artroskk napisał:

@R4xx zanim zrobię i pokażę to Twój już dawno będzie gotowy haha :D

Tak, tak, już RMF dzwoni, że będą mi finansować ten projekt :buahaha:

Opublikowano

Mam prawie na pokładzie bexa w którym robiłem kmpl wydech na tych tłumikach nagram może dzisiaj jak to chodzi. Jest bardzo cichy a ma DP + 2x przelotowe rezonatory + 2x komorowe tłumiki końcowe i fifki 100mm na końcu. 

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
1 godzinę temu, DarekS4 napisał:

Mam prawie na pokładzie bexa w którym robiłem kmpl wydech na tych tłumikach nagram może dzisiaj jak to chodzi. Jest bardzo cichy a ma DP + 2x przelotowe rezonatory + 2x komorowe tłumiki końcowe i fifki 100mm na końcu. 

Profesjonalne podejście do tematu, czekamy :kox:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Czwarty dzień walki ze śrubą od kombi zaworu... Imbus 5 wyrobił tylko jeszcze większy otwór, torx 30 tak samo, a śruba dalej stoi jak wiadomo co... :D Może uda się ogarnąć to jakimś imbusem 5.5, torxem 35, albo czymś 12kątnym...

226341020-172355244848146-36598651336416

Audi uznała, że też już jest zmęczona i sra na to wszystko... :D

225444521-961473718038866-90946451130779

Edytowane przez artroskk
Opublikowano

A może szczypce morsa? Nie wiem tylko czy uda Ci się tam z nimi podejść ale nie raz udało mi się nimi uratować sytuację ;) 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

@Skowrix dziękuję za radę, ale próbowałem 4 rodzaje kombinerek i 3 rodzaje szczypców i za żadne skarby to się tam nie zmieści. Tam jest miejsca na tyle, że małą grzechotkę z bitem wsadzać muszę w tą śrubę pod kątem, bo mi haczy o ścianę grodziową :)

Opublikowano

Można nabić większy bit, spawać, oszlifować łeb pod klucz płaski... 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

@R4xx Nie nabijesz tam żadnego bitu, nawet młotek się tam nie zmieści żeby go nabić a co dopiero wziąć zamach :D Będę właśnie też próbował go oszlifować jakoś, ale ręcznie bo nie ma opcji że tarcza szlifierki się tam zmieści. W ostateczności kumpel ze spawarką przyjedzie, ale zobaczymy co się uda wymyślić :)

Opublikowano
11 minut temu, artroskk napisał:

@R4xx Nie nabijesz tam żadnego bitu, nawet młotek się tam nie zmieści żeby go nabić a co dopiero wziąć zamach :D Będę właśnie też próbował go oszlifować jakoś, ale ręcznie bo nie ma opcji że tarcza szlifierki się tam zmieści. W ostateczności kumpel ze spawarką przyjedzie, ale zobaczymy co się uda wymyślić :)

Miniszlifierka da radę :wink:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

@R4xx pewnie by dała, tylko wiesz... Dla jednej śrubki kompletować narzędzia za nie wiadomo ile, to tez nie wyjście. W sumie uznałem, że już go do końca tygodnia nie ruszam. Weekend się zbliża to po co mam się denerwować :D Od poniedziałku zmieniam pracę, będzie dużo więcej czasu na grzebanie przy aucie więc od nowego tygodnia zacznę się bawić, może coś wymyślę :D

Opublikowano (edytowane)

Hejka! Trochę przeszedł mi foch na złoma więc wymieniłem mu chociaż kupione lampy od kolegi @traczu_lca :) Nie wiem jak świecą, bo akumulator kaput, ale jestem przekonany że bihalogen będzie super na Helli Intemo. No i czarne środki ewidentnie pasują. Szkoda, że niepomalowane są osłony soczewek i kierunku, ale zrobi się :)

226979525-575780440084293-73142852546571

Do tego dziś odebrałem zaślepkę kombi zaworu, po wywaleniu go, od razu ją wrzucam i nie chcę go więcej tam widzieć...

225779722-1016754655803315-8420608591698

Kumpel dziś wpadnie przyspawać mi nakrętkę żeby odkręcić tą ostatnią śrubkę płaskim kluczem, wtedy dostęp do węża będzie już lajtowy. Mam plan się ogarnąć szybko z tym autem i w przyszłym tygodniu żeby już jeździło. Do tego temat wydechu omówiony z kilkoma osobami, kilka wniosków wyciągniętych i jest plan na wywalenie tego pseudotłumika środkowego i wrzucenie takiego cuda z Turboworks. Sam TW twierdzi, że są to jedne z najlepiej wyciszających przelotowych tłumików na rynku.

turboworks-t-umik.jpg

Obecny przelotowy tłumik z AWG może się sprzeda za 40-50 zł, ten z TW ewidentnie stłumi dźwięk bardziej. Później jak efekt będzie niezadowalający, wrzucę albo końcowe albo przelot z rurki o grubości 1.2 mm, zmienimy na rurkę 2 mm. Szczerze, pod samym autem totalnie nic nie słychać gdzie jest rurka o ściance 2 mm. Dźwięk ewidentnie dobiega z tyłu, gdzie rurka jest cieńsza i podejrzewam, że taki szczegół może mieć naprawdę znaczenie. Kumpel w B5 ma przelot z rurki 1.2 mm i tylko tłumik końcowy to tak się dźwięk w kabinie niesie, że aż uszy zatyka. No cóż, zobaczymy jak to wszystko wyjdzie :D

I jest mały problem, zgubiłem klucze do auta/domu... 2 godziny szukania rano na nic. Modlę się, że zostały u ziomka w aucie, ale to się dowiem o 15. Aha, i pogoniłem maskę i ten błotnik! Łącznie 250 zł :) Mówiłem, że dam radę sprzedać te błotniki mimo rdzy i purchli!

Edytowane przez artroskk
Opublikowano

TurboWorks szału jakościowo nie robi. Wycisza dobrze do pierwszych kilkuset kilometrów, potem zaczyna buczeć. Jakość wygłuszenia w środku bardzo słaba, wata szybko się wypala. Takie moje zdanie.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

@pawlo_SL ehh no i znowu mętlik w głowie... Ale oczywiście doceniam każdą sugestię. Coś innego polecisz w takim razie? Próbuję najpierw środkowym coś ugrać, bo słyszałem wiele aut, które miały tłumik środkowy a potem już do końca przelot i było fajnie i w środku i na zewnątrz, bo tylko ten jeden środkowy robił taką dobrą robotę... :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...