Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 Limo][S-line/3.0 ASN/Quattro/Gwint Bilstein B6/19" RS6 C5/Servotronic/CLH+DRL/Big Brake/Bi-Led/DeCat Xpipe aktywny wydech/RNS-E+BT+MF/Recaro S6C6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No ja to tak nazywam po swojemu faktycznie Recyrkulacji tam nie mam. Chodziło mi o zaślepienie tych dwóch zaworów na głowicy. 

Opublikowano

Coś to zmienia?

Opublikowano (edytowane)

Nie :) Bo i tak katów nie ma :) 

 

Na dniach przyjadą fifki ciekawe jak to siądzie. 

 

Przechwytywanie.JPG

Edytowane przez DarekS4
Opublikowano

W między czasie wskoczyłem w silnik 

Wyleciały dolne miski olejowe bo na drugiej misce coś jakby się pociło 

Odrazu zerkniemy na pompę oleju i wymienimy uszczelniacze na chłodniczce oleju.

 

Na zimę zostawiam inny temat który już zauważyłem. Nie podobają mi się hydro popychacze i dwa wałki. Dlatego końcówką roku będę chciał to wymienić. D tego czasu muszę znaleźć dwa ładne wałki. Moje byłyby ok ale mam swoje widzi mi się ... znalazłem parę wżerek nic poważnego. JEzeli do zimy nic się z tym nie podzieje to może nawet je zostawię. Wytarte nie są. 

SAI tez wyjechało i od razu za silnikiem zrobiło się przejrzyściej :D

Rozrząd poustawiany na blokady. i jak tylko złoże dół to wyciągam kółka i biorę się za ocenę ich stanu. 

I teraz gwóźdź programu - Kolektor ssący - ktoś usuną wałek / klapy :kox: ... to by tłumaczyło dołek na wykresie w dolnym zakresie obrotów dla Nm. 

 

 

IMG_20210623_205403.jpg

IMG_20210623_181835.jpg

IMG_20210623_205255.jpg

IMG_20210623_181607.jpg

IMG_20210623_205340.jpg

IMG_20210623_205443.jpg

IMG_20210623_162946.jpg

IMG_20210623_163007.jpg

IMG_20210623_163001.jpg

IMG_20210623_163409.jpg

IMG_20210623_164041.jpg

Opublikowano

Dzisiaj atak dalej. Rozrząd rozebrany razem z zaworami sterującymi. 

Wszystko czyszczone i wymieniamy uszczelnienia. Koła jeżeli chodzi o luz są OK jak na ten przebieg. Uszczelnimy je na nowo i składamy. 

Wrzucam real foto fifek 114mm z ryżu ... Sa za***iste !! Carbon jest prawdziwy ... jak za te piniondze :decayed:

i na szybko teraz jeszcze machnąłem projekt zaślepek do SAI. Jutro wysyłam na laser i może do kilku dni jakimś fartem silnik siądzie do autka. 

 

 

IMG_20210624_175941.jpg

IMG_20210624_214458.jpg

IMG_20210624_214541.jpg

IMG_20210624_214603.jpg

IMG_20210624_214518.jpg

IMG_20210624_214637.jpg

sai.JPG

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Barrrrrdzo dobra robota ? 

Opublikowano

Konkretne podejście do tematu . :thumbup1:

Półosie na czerwono ? Większa moc czy moment ?   :cool1:

Opublikowano (edytowane)

Grubo działasz z tematem.  :hi:

Co do konserwacji.... też walczę z tym. ;)

Edytowane przez george
Opublikowano (edytowane)
W dniu 25.06.2021 o 21:58, dekiel 13 napisał:

Konkretne podejście do tematu . :thumbup1:

Półosie na czerwono ? Większa moc czy moment ?   :cool1:

Większy sacum pod gimnazjum :yeah::grin:

Pisałem wyżej .... u poprzedniego właściciela był Airride - zdemontowali go a węże od powietrza wisiały na wszystkich półosiach. tym sposobem podczas jazdy półosie były wypolerowane do metalu... potem auto stało ok roku i wszystko zardzewiało w piz*u.

 

W dniu 25.06.2021 o 22:24, george napisał:

Co do konserwacji.... też walczę z tym. ;)

Łączę się w bólu bo ja nienawidzę tego robić :strzal:

 

Co do furki 

Dzięki dla użytkownika @Stichy za isofix + stacyjkę i kontrolkę do kokpitu na airbag off .... fajnie spasuje do tych osttanio kupionych :) 

Zrobiłem wczoraj czyszczenie dekli obudów od rozrządu oraz czyszczenie odmy. Zawór PCV jest OK natomiast odpowietrzenie bloku było fest zawalone gnojem. 

Dodatkowo weszła kontrola kół rozrządu. Wybicie w normie na wydechach a ssaki igły czyli standard. Wszystkie uszczelnienia oczywiście nowe vietonowe. Można latać dalej 

Zastanawiam się czy nie zaprojektować tych elementów co się wybijają i nie zacząć tego robić. Z tego co wiem nie robi tego nikt a firma która rzekomo to regeneruje sama ostatnio strzeliła sobie w kolano. 

Dół silnika poskładany uszczelniony. Smoki poczyszczone. Czekam jeszcze na pare bzdetów i składamy. W tym tyg mam nadzieje odpalić i i zająć sie wydechem. 

IMG_20210627_092555.jpg

IMG_20210627_092559.jpg

IMG_20210625_181400.jpg

IMG_20210627_122515.jpg

IMG_20210626_131850.jpg

IMG_20210627_122550.jpg

IMG_20210627_122534.jpg

IMG_20210627_122619.jpg

IMG_20210627_122639.jpg

Edytowane przez DarekS4
Opublikowano
4 godziny temu, DarekS4 napisał:

Łączę się w bólu bo ja nienawidzę tego robić :strzal:

Bardziej chodzi o $. Nie mam warunków ani umiejętności do rozbiórki. Pokusiłem się o piaskowanie....

Opublikowano

Ten zaworek olejowy rozumiem wymieniłeś? Mam na myśli ten pod kolektorem ssącym :D

Opublikowano
2 godziny temu, Langista napisał:

Ten zaworek olejowy rozumiem wymieniłeś? Mam na myśli ten pod kolektorem ssącym :D

W pierwszej kolejności... chodzi ci o zawór zwrotny konkretnie. 

Opublikowano

Tak dokładnie.

Po takich zabiegach fajnie jakbyś wrzucił parametry z różnych bloków pomiarowych, bo na moje to chyba bedzie wzorzec do parametrów ASN na tym forum, kawał dobrej roboty :hi:

Opublikowano

Powiem Ci że rozkminiłem trochę temat ustawienia synchro w kanale 93 i pomimo że u mnie było spoko to i tak będę chciał dojechać jak najbliżej 0. 

Tylko tak nie da się tego zrobić z wystukaną blokadą bo o ten luz będzie latać wartość. I bardziej od poprawnych logów tak jak pisałem wyżej będę kombinować nad wykonaniem nowej podstawy kół wydechowych. Po takim modzie masz praktycznie nówkę i synchro powinieneś dać rade ustawić na naprawdę za***istym poziomie. 

Nie miałem jeszcze prywatnie ASN a zawodowo brak czasu żeby się przyjrzeć .... To co mogę powiedzieć na już to wcale tak źle z tym silnikiem nie jest jak to ludzie piszą. Bo opinie na bank są tylko tych co kupili gruzy po tych co nie dbali. Jeżeli w tym silniku masz sprawne katy lub je usunąłeś i jeżeli masz sprawne odmy i zawór PCV do tego nie masz rozwalonych kół wydechowych i auto miało w miarę normalnie wymieniany olej to naprawdę skutki typu UPG czy pekanie bloku itd nie będą miały miejsca. ALE trzeba się interesować patrzeć obserwować zaglądać pod maskę a nie jeździć do końca, a potem rozłożyć ręce i napisać na forum jakim syfem jest ASN, Bo Juzek z kazkiem upierdlali je po wsi dwa lata bez otwierania maski. 

Opublikowano

To ma akurat zastosowanie w wielu przypadkach, dokładnie na to samo cierpią 1.8 bex w quattro. Tak samo jak w przypadku silnika bex, napaleńcy pałowali je na zimnym, przez co te silniki nie miały lekko. Sprzedawali jak wiedzieli, że coś jest nie halo i zaraz piecyk powie "papa". Druga sprawa to jeżdżenie z zapchanymi katami od jazdy na  gnojowym 95 (byle  najtaniej) i potem zdziwko, że blok pęka od ciśnienia i temperatury w kolektorze wydechowym.

 

Ja miałem to szczęście, że kupiłem auto po drugim, świadomym właścicielu, który nie należał do rycerzy ortalionu i dbał o auto nie szczędząc na kosztach (ostatni wpis z ASO mam z 2018 roku). Sprzedał bo z silnika lało się z każdego łączenia a w serwisie pewnie zaśpiewali mu za nowy silnik ?

Tak czy inaczej ja mam w jak się uda w tym roku jeszcze kompletny nowy wydech zrobić, tyle tylko że nie wiem jak to z tymi sportowymi katalizatorami jest, ja muszę tutaj spełniać normę Euro4 bo auto przeglądu nie przejdzie a najczęściej właśnie widzę te katalizatory z Euro3. Nawet jak mają Euro4 to w opisie jest, że w praktyce łapie się na Euro3..

Opublikowano
1 godzinę temu, Langista napisał:

Tak czy inaczej ja mam w jak się uda w tym roku jeszcze kompletny nowy wydech zrobić, tyle tylko że nie wiem jak to z tymi sportowymi katalizatorami jest, ja muszę tutaj spełniać normę Euro4 bo auto przeglądu nie przejdzie a najczęściej właśnie widzę te katalizatory z Euro3. Nawet jak mają Euro4 to w opisie jest, że w praktyce łapie się na Euro3..

Rozumiem że nie siedzisz w PL .... Jak masz sprawne katy to zrób nowy wydech za nimi i tyle. Ja nie mam tak dobrze ale trochę poeksperymentuje. W przyszłym tyg. będziemy ustalać co robi a co odbiera najwięcej rezonansu w układzie. Czyli będzie auto odpalone na samych środkowych a potem na samych końcowych. Finalnie będzie wiadomo w którą stronę z układem pójdziemy. 

Opublikowano

Wiadomo, że najlepiej będzie bez katalizatora jeżeli układ będzie z głową zbudowany. Myślałem o tym, żeby moje katalizatory wsadzić w nowy układ, zawsze to jakaś oszczędność, zwłaszcza kiedy są sprawne. Głównie zależy mi na nowych kolektorach wydechowych, które w porównaniu z oryginałem, dadzą sensowny upust spalinom.

Opublikowano
7 godzin temu, Langista napisał:

o. Sprzedawali jak wiedzieli, że coś jest nie halo i zaraz piecyk powie "papa". Druga sprawa to jeżdżenie z zapchanymi katami od jazdy na  gnojowym 95 (byle  najtaniej) i potem zdziwko, że blok pęka od ciśnienia i temperatury w kolektorze wydechowym.

+1.

Praktycznie cały czas jeżdzę na 98. Katy w 1,8 T są metalowe, więc trzeba postarać się, żeby je stopić, zdjęcie mojego po 215 kkm

Brak opisu.

Na rolkach w 2020 roku jak i tym wylegitymował się 190 KM, po regeneracji turbosprężarki oraz zmianie wtryskiwaczy na te od S3 wylegitymował się 222 KM. Duża zasługa poprzednika, że nie upalał jak opętany oraz mieszkając w DE miał dobre paliwo. :D

Opublikowano (edytowane)

W moim daily E81 2,.0 benzyna 2009r z NOX latam tylko na 98 i jest spokój .... 

 

 

Panowie jest tu gdzies manual o zmianie lamp bixenon z poziomowaniem jak nie mam xenonu ?? Bo szukam i znaleźć nie mogę. 

Edytowane przez DarekS4
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Piec gotowy do wrzucenia. Po krótce lista rzeczy zrobionych 

- wymyty 

- z grubsza oczyszczony z nagaru a wcześniej płukanka 

- rewizja pompy oleju i smoka 

- uszczelnienie misek oleju 

-uszczelnienie korpusu przód + uszczelniacz wału przód i tył 

- uszczelnienie zaworów i obudowy VVT + uszczelniacze wałków 

-rewizja czyszczenie i uszczelnienie wariatorów 

- czyszczenie odmy + przeróbka przewodów na silkonowe FMIC 

- Usunięcie SAI

- wszystkie nowe uszczelki jak dekle kolektor ssący wtryski, korek oleju, kolektor wydechowy, bagnet 

- nowe szpilki i nakrętki kolektorów wydechowych 

- usunięte katy 

- nowy kompresor AC + rolka + pasek wielorowkowy 

-nowy rozrząd INA 

- nowy termostat 

- nowa pompa wspomagania 

-nowe świece 

- i standardowo filtry też nowe 

 

Dodatkowo wymienione łożyska przód 

zawias już też w większości na furce

Felgi też odświeżone i mam nadzieje że dzisiaj stanie na kołach. 

 

Powoli działamy już z wydechem ale nie mam fot. - X-pipe kupiony gotowy bo nie ma czasu a na tłumiki padła decyzja na aktywne końcowe. Jak już tyle zrobiłem to zrobię to porządnie do końca. Żona mnie zabije.  

 

I teraz temat którego nei chciałem poruszać ale nie wiem powoli jak z tej patowej sytuacji wyjść. Chciałem się pochwalić fajnym modem ale na razie jest kiszka 

trzy miesiące temu kupiłem bixenon przód z autopoziomowaniem. Oddałem je do firmy XXXXX na śląsku. Nie chce mówić kto. Jak się nie wywiąże to napisze. Lampy miały przejść totalną modernizację. Kupiłem nawet nowe klosze przód. PRzerobione miały być na Biled + modyfikacja drogowych na projektory. naprawa regulacji też kupiłem nowe i jeszcze zostałem zmuszony zapłacić zaliczkę czego bardzo nie lubię robić bo sam ich nie biorę jak wykonuję usługi. 

Mamy lipec i brak odp na sms / insta / fb i brak odbierania telefonu ...... byłem tam raz ale pocałowałem klamkę. Opinie chłopak ma rewelacyjne i jestem mocno zdziwiony.  

IMG_20210701_192139.jpg

IMG_20210701_192125.jpg

IMG_20210702_073818.jpg

IMG_20210702_073847.jpg

IMG_20210622_212418.jpg

IMG_20210629_205416.jpg

IMG_20210623_095131.jpg

IMG_20210622_212445.jpg

IMG_20210701_224245.jpg

Edytowane przez DarekS4
  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...