deflektor Opublikowano 23 Czerwca 2021 Opublikowano 23 Czerwca 2021 WItam serdecznie Panowie!!- Wczytałem sie w sążniste tematy o ustawieniu rozrządu w TDI PD, jednak nigdzie nie znajduję odpowiedzi na pytanie ,czy ten znacznik-ząbek na napinaczu mechanicznym koniecznie musi byc w szczelinie ? Podobno dopuszczalna jest odchyłka 5mm ... w prawo.U mnie jest odchyłka w....lewo,poprostu ząbek jest na srodu tej blaszki---pytanie-czy to jest naturalne zachowanie napinacza przy rozciągniętym już pasku i napinacz to kompensuje ( rozrząd ma już 63 000 km i 5 lat). Chyba ,że tym ząbkiem,strzłką,pośrodku szczeliny,to obowiązuje tylko podaczas ustawiania wstępnego napinacza,a podczas gaszenia silnika ona sie ustawi w róznym położeniu? Czy mogę tak jeżdzic,czy to sie poprostu zaraz rozleci.W załączniku krótki filmik.Dziękuje i pozdrawiam. 2021-06-23.mp4
Fazii Opublikowano 23 Czerwca 2021 Opublikowano 23 Czerwca 2021 I ile lat zamierzasz jeszcze jeździć na tym rozrządzie? Nie dziaduj tylko wymień. Pora już na niego
deflektor Opublikowano 23 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2021 (edytowane) Tak,a kto mi to zrobi? nie mam garazu, ani znajomego mechanika.Potrzebuję do wiosny.ALbo inaczej Jeszcze 10 000 km pojezdzic. I dziekuje za reakcję. Ps.CO z tym napinaczem? Edytowane 23 Czerwca 2021 przez deflektor
piotrsob1 Opublikowano 23 Czerwca 2021 Opublikowano 23 Czerwca 2021 (edytowane) Pasek wygląda ładnie , napinacz też spoko , powinieneś spokojnie przelatać 10 kkm ale gwarancji Ci nikt nie da 5 lat minęło i w teorii powinien być wymieniony, po przebiegu jeszcze dychę powinien przelatać ..... Decyzja należy do ciebie Edytowane 23 Czerwca 2021 przez piotrsob1
deflektor Opublikowano 23 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2021 Super ,Panowie dziekuję.O to mi chodziło,wiadomo- to moje ryzyko i decyzja,na razie delikatnie będe sie turlał nie przekraczając 2000 obrotów,aż znajde spoko mechanika. A właśnie-polecicie kogoś w mojej okolicy-Kraków.Dziekuje i pozdrawiam.Łukasz
bobx Opublikowano 23 Czerwca 2021 Opublikowano 23 Czerwca 2021 (edytowane) Ja w mojej starek b5 jeździłem prawie 7 lat, ale przebiegu miałem coś ponad 40tyś Edytowane 23 Czerwca 2021 przez bobx
dekiel 13 Opublikowano 23 Czerwca 2021 Opublikowano 23 Czerwca 2021 Godzinę temu, bobx napisał: Ja w mojej starek b5 jeździłem prawie 7 lat, ale przebiegu miałem coś ponad 40tyś Czy 400 tys ? ....
KINIAM Opublikowano 23 Czerwca 2021 Opublikowano 23 Czerwca 2021 W 2 litrowym dieslu wymieniałem pasek po 12 latach, nie wyglądał najlepiej ale zerwać ani skręcić się nam go nie udało. A ostatnio trafił mi się prawie 9 letni pasek w dieslu, miał się bardzo dobrze.
Dev Opublikowano 23 Czerwca 2021 Opublikowano 23 Czerwca 2021 3 godziny temu, deflektor napisał: Tak,a kto mi to zrobi? nie mam garazu, ani znajomego mechanika.Potrzebuję do wiosny.ALbo inaczej Jeszcze 10 000 km pojezdzic. I dziekuje za reakcję. Ps.CO z tym napinaczem? sam sobie zrobisz tam nie ma cudów
bobx Opublikowano 23 Czerwca 2021 Opublikowano 23 Czerwca 2021 30 minut temu, dekiel 13 napisał: Czy 400 tys ? .... Nie, nie wkoło komina Tylko że 1.8 nie wiem czy ma znaczanie.
MIRON 86 Opublikowano 23 Czerwca 2021 Opublikowano 23 Czerwca 2021 Znam asów co 12 lat na pasku przelatali i wszystko żyje, ja bym nie mógł spać spokojnie wolę dmuchać na zimne
bobx Opublikowano 23 Czerwca 2021 Opublikowano 23 Czerwca 2021 Teraz, bobx napisał: Chodziło mi o to ,że na zmienionym rozrządzie miał przejechane ponad 40tysi i 7lat nie zmieniany Tylko że 1.8 nie wiem czy ma znaczenie. A przebiegu miał niecałe 200tyś jak sprzedawałem w tym roku. Potwierdzony
piotrsob1 Opublikowano 23 Czerwca 2021 Opublikowano 23 Czerwca 2021 W tych motorach jak rozrząd dobrej jakości założony a najlepiej ori to raczej nie ma problemów nawet jak przebieg czy czas jest znacznie przekroczony. Uważać to trzeba na 1,6 TDI CR, tam wymianę zalecają coś około 200 kkm. Nie radzę w nich przekraczać zalecanego przebiegu bo widziałem jeden który urwał się praktycznie przy zalecanym a drugi stracił zęby 10 kkm po ...
deflektor Opublikowano 24 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2021 (edytowane) Kupę roboty jednak z tym jest.Samo zdjęcie przedniego pasa,chłodnice,paski alternatora zrzucić, potem ustawianie na blokady.... Wiadomo-dla mechanika ,który ma warunki,narzędzia to 3 godziny spokojnie. Ale na wiosnę się za to wezmę.Pól dnia roboty pod blokiem... Swoją drogą-jak ma pęknąć pasek, to i tak pęknie,nawet świeżo założony- więc pomyslałem,że warto co miesiąc dokładnie oglądnąć sobie pasek- jak robie tak: -auto podniseść na lewarku,wbić najwyższy możliwy bieg-jedna osoba kręci przednim kołem , a druga ogląda pasek, czy są wszystkie zęby. Edytowane 20 Lipca 2021 przez deflektor Korekta drobnych literówek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się