Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi audi a4 b7 1.8 t bfb


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie 

Poniżej dołączam linki do logów 002+033, 003+020, 115+118 prosiłbym bardzo o ich interpretacje i ewentualne wskazówki jeśli byłoby coś nie tak. Pozdrawiam

http://vaglogi.pl/log-002_033_ZenTu5.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_QHsh3Q5.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_DF3jRLw.html

 

Edytowane przez Woytec9089
Opublikowano

Spore stuki i jest za bogato. Jakiś program jest ale co ktoś miał na myśli to już nie wiem. Ciężko diagnozować porobione auto, z którym ewidentnie jest coś nie tak.

Opublikowano (edytowane)

@przem8 Na@#$%ne jak na kołoczu :naughty:

Ale turbo górą mu dobrze podaje co by nie mówić. Nie chce być złym wróżbitą ale zmierz sobie kompresje szczególnie na 4 

Edytowane przez DarekS4
Opublikowano

4 cylinder to będzie ten najbardziej oddalony od rozrządu ? ten przy ścianie grodziowej ?

Opublikowano

ciśnienie sprawdzone począwszy od 1 cylindra wyszło tak: 8,5 bar, 8 bar, 7,5 bar, 8 bar. także szału nie ma :/ po wlaniu do cylindra oleju w każdym cylindrze ciśnienie wzrosło o ok. 1.5 bar 

Opublikowano (edytowane)

Ciśnienie poniżej 10bar to padaka więc chyba głowica do zdjęcia.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Ja miałem na starym motorze 7.5 bara i krzesał 214Kw i 400Nm, :decayed: ile by ten motor pożył nie wiem, ale moc moment trzymał, nie kopcił, palił na dotyk, 0 poboru oleju, zrób płukanki najpierw. I rób pomar na jak najkrótrzym wężu:)

Opublikowano

No właśnie szczerze mówiąc trochę się zdziwiłem po pomiarze bo nie było nigdy wcześniej problemu z tym żeby auto kopciło i brało olej w jakimś zatrważającym tempie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...