pelonek1 Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Opublikowano 21 Sierpnia 2021 13 minut temu, przem8 napisał: Sprawdź czy działa Zainstalowane, działa. W języku "wroga" ale jakoś sobie poradzę. Jutro testy.
andrew01 Opublikowano 18 Listopada 2021 Autor Opublikowano 18 Listopada 2021 Panowie, kolejna prośba, jakiś czas temu zająłem się turbiną i zmieniona została na regenerowaną k03s (teoretycznie). Obecnie mam zrobiony program na poprzedniej czyli k03. Rozumiem, że obie turbiny mają inną charakterystykę i powinna być zrobiona modyfikacja programu, ale czy na podstawie poniższych log'ów na obecnym programie można coś stwierdzić na temat samej turbiny i jej kondycji? http://vaglogi.pl/log-002_033_QzA0y.html http://vaglogi.pl/log-003_020_Ae5LE5G.html http://vaglogi.pl/log-115_118_1aQOG.html Pozdrawiam Andrzej
przem8 Opublikowano 18 Listopada 2021 Opublikowano 18 Listopada 2021 W ogóle nie osiąga zadanego doładowania. Taka regeneracja pewnie. Zrób loga turbo z odpiętą wtyczką od n75. Między k03, a k03s prakrycznie żadna różnica więc powinno to lepiej działać.
andrew01 Opublikowano 19 Listopada 2021 Autor Opublikowano 19 Listopada 2021 Dzisiaj zrobię log'a, łudzę się myśląc, że to może faktycznie będzie kwestia sztangi i bez wtyczki nie będzie w ogóle dmuchało (ostatnio chyba był podobny temat ale nie mogę go teraz znaleźć). Ale z moim "szczęściem" to wątpię bardzo.
przem8 Opublikowano 19 Listopada 2021 Opublikowano 19 Listopada 2021 Godzinę temu, andrew01 napisał: ez wtyczki nie będzie w ogóle dmuchało Nie będzie ale ma pokazać jak jest ustawiona sztanga.
andrew01 Opublikowano 19 Listopada 2021 Autor Opublikowano 19 Listopada 2021 Tak, skrót myślowy, mam nadzieję że nie pokaże 0,3 bara tylko bliżej zera, co by dawało nadzieję na poprawę po regulacji sztangi.
andrew01 Opublikowano 20 Listopada 2021 Autor Opublikowano 20 Listopada 2021 Poniżej logi z odpiętym N75, niestety ale jeśli się nie mylę, to wyglądają bardzo dobrze.... http://vaglogi.pl/log-115_118_6pYLJlk.html
przem8 Opublikowano 20 Listopada 2021 Opublikowano 20 Listopada 2021 Dv masz sprawne na 100%? Jeśli tak to molestuj tunera niech wyciśnie co się da z tego turbo ale po wysterowaniu n75 to szerokiego pola popisu tam nie ma.
Łukasz13 Opublikowano 20 Listopada 2021 Opublikowano 20 Listopada 2021 Pokaz jak masz podpiete n75. 1
andrew01 Opublikowano 20 Listopada 2021 Autor Opublikowano 20 Listopada 2021 (edytowane) 3 godziny temu, przem8 napisał: Dv masz sprawne na 100%? Jeśli tak to molestuj tunera niech wyciśnie co się da z tego turbo ale po wysterowaniu n75 to szerokiego pola popisu tam nie ma. Przed zmianą turbiny wszystko było sprawne, stara może nie najlepsza ale 1 bar z dołu dmuchnęła i auto naprawdę ładnie szło (wiem, wiem, kwestia względna ) Myślisz, że tuner tu cokolwiek pomoże skoro obecna dmucha maks 0,7 bara? Na razie zgłosiłem problem swojemu nadwornemu mechanikowi, zobaczymy co wskóra z "dostawcą" turbiny. Edytowane 20 Listopada 2021 przez andrew01
andrew01 Opublikowano 20 Listopada 2021 Autor Opublikowano 20 Listopada 2021 59 minut temu, Łukasz13 napisał: Pokaz jak masz podpiete n75. Może i dobry trop, możliwe że przy demontażu/montażu źle poskładali.
andrew01 Opublikowano 20 Listopada 2021 Autor Opublikowano 20 Listopada 2021 Wygląda na to, że podłączenie N75 jest poprawne:
andrew01 Opublikowano 20 Listopada 2021 Autor Opublikowano 20 Listopada 2021 (edytowane) Czy mogą być jakieś jeszcze powody słabego dmuchania turbiny, oprócz tandetnej regeneracji? Kusi mnie jeszcze aby dolot zdjąć i sprawdzić ile jest łopatek na wirniku. Teoretycznie po tym można odróżnić K03 od K03s, ale nie wiem czy tylko w ori ta zasada jest zachowana, czy po regeneracji również. Ale nawet gdybym zamiast rdzenia od K03s dostał K03 to i tak powinna chyba tego 1 bara dmuchnąć. Bo obecnie to wygląda tragicznie. Edytowane 20 Listopada 2021 przez andrew01
przem8 Opublikowano 20 Listopada 2021 Opublikowano 20 Listopada 2021 Uszkodzony n75, puszczająca dv'ka, przytkany kat. Nawet jakby to była zwykła k03 to powinna spokojnie osiągnąć to doładowanie które jest zadane w sofcie.
andrew01 Opublikowano 20 Listopada 2021 Autor Opublikowano 20 Listopada 2021 Ale zmieniana była tylko turbina, nic wiecej. Kat nowy, n75 nowe, wężyki nowe. Powinno być nawet lepiej bo ogarnięta została też niewielka nieszczelność przy kolektorze wydechowym.
przem8 Opublikowano 20 Listopada 2021 Opublikowano 20 Listopada 2021 Nie wiem co tam masz porobione, pytałeś to dostałeś odpowiedź. Poza tym nowe, nie znaczy sprawne, różnie bywa. Skoro na starej dmuchało lepiej to ta regenerowana jest gówno warta. 1
andrew01 Opublikowano 25 Listopada 2021 Autor Opublikowano 25 Listopada 2021 Drążę temat dalej, czy można w bezpieczny sposób doprowadzić do przeładowania? Np. poprzez zdjęcie wężyka z WG? Chciałabym sprawdzić czy turbina jest w ogóle wstanie dmuchnąć powyżej 0,7 bar, jeśli nie to turbo złom, jeśli tak to kwestia sterowania.
przem8 Opublikowano 25 Listopada 2021 Opublikowano 25 Listopada 2021 Godzinę temu, andrew01 napisał: Np. poprzez zdjęcie wężyka z WG? Jak przeładuje poza skalę to wpadnie w tryb awaryjny więc próbuj.
andrew01 Opublikowano 27 Listopada 2021 Autor Opublikowano 27 Listopada 2021 Yeeaaah, punkt zwrotny w diagnostyce Logi ze zdjętym wężykiem WG: http://vaglogi.pl/log-115_118_mxgLSFm.html Teoretycznie wszystko wskazuje na uszkodzenie N75, powinienem mieć stary sprzed programu więc podmienię i zobaczymy czy się poprawi. Zastanawia mnie tylko, czy może być jeszcze jakiś inny problem z WG, ale tu teoretycznie problem wykluczają poprawne logi z wyłączonym N75: http://vaglogi.pl/log-115_118_6pYLJlk.html Więc wszystkie znaki na niebie wskazują na N75? Prawda to?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się