bumszakalaka Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Cześć, Chciałbym prosić o pomoc w interpretacji logów Słowem wstępu - auto po wymianie paska rozrządu, sprzęgiełka alternatora, oleju, filtrów oleju i powietrza, nowe świece NGK PFR6 Auto w serii Log #503493 002+033 Log #503497 003 020 Log #503498 115 118 i na postoju Log #503500 001 003 Log #503501 002 033 Log #503502 090 093 Tak to wygląda
przem8 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Spore stukowe i przepływka jakby delikatnie zaniżała.
Łukasz13 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Przepływ za mały, turbo tez dość marnie wstaje. Sprawdz szczelność dolotu, daj nową przepływkę i sprawdz stan kata i żeliwa turbiny.
pelonek1 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 9 minut temu, przem8 napisał: przepływka jakby delikatnie zaniżała. Czy tak delikatnie to nie wiem W serii miałem w tym samym silniku 140 g/s i to też w ciepłe dni.
andrew01 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 1 minutę temu, pelonek1 napisał: Czy tak delikatnie to nie wiem W serii miałem w tym samym silniku 140 g/s i to też w ciepłe dni. Czy są gdzieś może dostępne wzorcowe wskazania MAF przy danym ciśnieniu generowanym przez K03?
pelonek1 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 4 minuty temu, andrew01 napisał: Czy są gdzieś może dostępne wzorcowe wskazania MAF przy danym ciśnieniu generowanym przez K03? Musisz poszukać, ja takich danych nie mam i nie widziałem, jednak przy odcięciu powinno być około 130 g/s.
bumszakalaka Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Dzięki za odpowiedzi. Z czym może być związane to stukowe spalanie? Przepływomierz - są jakieś warte uwagi nowe zamienniki?
przem8 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Godzinę temu, bumszakalaka napisał: Dzięki za odpowiedzi. Z czym może być związane to stukowe spalanie? Przepływomierz - są jakieś warte uwagi nowe zamienniki? Tylko z boscha. W bfb około 125 przepływ przy 6tys. Zainteresuj się katem czy nie jest przypchany.
bumszakalaka Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2021 (edytowane) 2 godziny temu, przem8 napisał: Tylko z boscha. W bfb około 125 przepływ przy 6tys. Zainteresuj się katem czy nie jest przypchany. Da się to ocenić logami czy tylko zrzucenie z auta i ocena na oczy? Jakieś odczyty z sondy przed i za katem mogą być pomocne? Edit: Taki błąd wyrzuca Edytowane 16 Sierpnia 2021 przez bumszakalaka
przem8 Opublikowano 17 Sierpnia 2021 Opublikowano 17 Sierpnia 2021 7 godzin temu, bumszakalaka napisał: Da się to ocenić logami czy tylko zrzucenie z auta i ocena na oczy? Cofki mogą wskazywać na przytkanie kata ale najlepiej go ściągnąć i zobaczyć. Błąd od zaworka n75, do wymiany albo coś z wiązką.
bumszakalaka Opublikowano 17 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2021 Błąd wyskakuje od razu po usunieciu i krótkiej przejażdzce. Sprawdzę wiązkę i wtyczkę jak i sam zaworek "na krótko".
bumszakalaka Opublikowano 17 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2021 (edytowane) Wtyczka i kable od N75 sprawdzone, kostki przeczyszczone a mimo to błąd wyskakuje i raz ECU wysterowuje N75 a raz jest 0% i auto zamula. Wymieniam i wybór padł na PIERBURGA tylko który - Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania PIERBURG 7.01024.02.0 - Sklep iParts.pl WWW.IPARTS.PL Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania PIERBURG 7.01024.02.0 czy ten od FMIC Zawór regulacji ciśnienia N75 1.8T, 2.0T FMIC.PL Zawór regulacji ciśnienia N75 1.8T, 2.0T ►FMIC.PL◄ Twój tuningowy sklep internetowy! Rozumiem, że wtyczki pasują? Dodam tylko, że jak podglądałem w VCDS wysterowanie zaworka N75 wyrażone w % to czesto po zmianie biegu było 0 i po jednym lub kilkukrotnym odpuszczeniu pedału gazu i dodaniu "zaskakiwało" i wypełnienie przy bucie szło na 95%. Taka loteria...czy to N75 czy problem jeszcze gdzie indziej?. Innych błędów VCDS nie zgłasza oprócz tego jednego co powyżej Edytowane 17 Sierpnia 2021 przez bumszakalaka
zionx Opublikowano 18 Sierpnia 2021 Opublikowano 18 Sierpnia 2021 W tym temacie dawałem zdjęcie podłączenia i link alle
bumszakalaka Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2021 (edytowane) Walczę nadal. N75 zmieniona na Pierburga, DVka była dziurawa i została również wymieniona. Szczelność dolotu sprawdzona i oczywiście ezektor pęknięty - jutro dojedzie do mnie nowy to go zmienię. Więcej przedmuchów nie zauważyłem ale kontrolnie po zmianie ezektora jeszcze raz sprawdzę. Logi z dziś - chłodny wieczór. Turbina jakby lepiej wstawała ale przepływ niski. Log #505562 Odpiąłem przepływkę i zrobiłem logi bez niej. Oto one. Log #505565 Podpowiedzcie - przepływomierz do zmiany? Bez niej samochód ewidetnie żywszy, szybciej reagował na pedał gazu i przy zmianie biegów nie zamulał. Tu jako ciekawostkę - cofanie zapłonów bez przepływki dopiero pojawiło się od ~5 tyś. obr. Log #505568 Edytowane 24 Sierpnia 2021 przez bumszakalaka
bumszakalaka Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Wymieniony przepływomierz, N75, ezektor, DV Log #506504 115 118 Log #506505 002 033 Log #506506 003 020 Chyba jest lepiej?
pelonek1 Opublikowano 28 Sierpnia 2021 Opublikowano 28 Sierpnia 2021 33 minuty temu, bumszakalaka napisał: Wymieniony przepływomierz, N75, ezektor, DV Log #506504 115 118 Log #506505 002 033 Log #506506 003 020 Chyba jest lepiej? Wg mnie jest dobrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się