Langista Opublikowano 29 Października 2021 Opublikowano 29 Października 2021 4 godziny temu, Tomaszab67 napisał: Chodzi Ci o te elektrozawory czy koła? Koła, są 4.
Tomaszab67 Opublikowano 29 Października 2021 Autor Opublikowano 29 Października 2021 Godzinę temu, Langista napisał: Koła, są 4. Wiem. Fazatory czy inaczej mówiąc nastawniki są po dwa na każdej głowicy i po złożeniu tej prawej głowicy i odpaleniu auta chodzil tragicznie tzn strasznie nie równo i coś cykalo tak jakby z kolektora ssącego no i był błąd coś od strony wydechu lecz nie pamiętam dokładnie jaki. Zdemontowalem jeszcze raz pokrywę i przełożyłem te fazatory miejscami czyli z wydechu na ssący i odwrotnie i zauważyłem różnice bo silnik zaczął ciszej chodzić no i nie było już tego cykania z kolektora. Po tej zmianie miejsc wywala teraz błąd na ssącym i na zimnym silniku potrafi nieraz strzelić tak jakby dolot a jak się zagrożenie to jest dużo lepiej. Fazatory zamówione i się zobaczy.
DarekS4 Opublikowano 30 Października 2021 Opublikowano 30 Października 2021 Elektrozawory są z tyłu silnika i puszczają ci olej 0-1 tam nie ma technologi z nasa albo działa albo nie działa. Olej idzie przez wałki a z nich na koła w wielkim uproszczeniu. Siteczka radzę założyć ..... poważnie
Tomaszab67 Opublikowano 31 Października 2021 Autor Opublikowano 31 Października 2021 W dniu 30.10.2021 o 06:19, DarekS4 napisał: Elektrozawory są z tyłu silnika i puszczają ci olej 0-1 tam nie ma technologi z nasa albo działa albo nie działa. Olej idzie przez wałki a z nich na koła w wielkim uproszczeniu. Siteczka radzę założyć ..... poważnie We wtorek będę ściągał dekiel do wymiany fazatora to wrzucę tutaj zdjęcie i mi objasnisz lopatoligicznie gdzie te zaworki są
Langista Opublikowano 31 Października 2021 Opublikowano 31 Października 2021 (edytowane) Tu masz jeszcze filmik pomocniczy: Edytowane 31 Października 2021 przez Langista
Tomaszab67 Opublikowano 31 Października 2021 Autor Opublikowano 31 Października 2021 Godzinę temu, Langista napisał: Tu masz jeszcze filmik pomocniczy: Dzięki wielki za schemat a powiedz mi jeszcze o które zawory Ci chodzi co puszczają ten olej 0-1 ??
Tomaszab67 Opublikowano 31 Października 2021 Autor Opublikowano 31 Października 2021 Mi chodzi o te zawory że jeden jest uszkodzony
Tomaszab67 Opublikowano 5 Listopada 2021 Autor Opublikowano 5 Listopada 2021 Zmieniłem ten zaworek i nic to nie dało bo dalej wypadają zapłony tylko że teraz na czwartym cylindrze. Na piątym teraz nie wypada i to jest dziwne. Mam jeszcze pytanie czy to ma tak wyglądać?
Langista Opublikowano 5 Listopada 2021 Opublikowano 5 Listopada 2021 (edytowane) Sondy leżą i kwiczą. Przeprowadź ich test. Edytowane 5 Listopada 2021 przez Langista
Tomaszab67 Opublikowano 6 Listopada 2021 Autor Opublikowano 6 Listopada 2021 9 godzin temu, Langista napisał: Sondy leżą i kwiczą. Przeprowadź ich test. Dzieki a jak sprawdzić czy katy nie są zatkane przez vcdsa? Dziwne jest to że podobno silnik dobrze działał przed uszkodzeniem głowicy i teraz nagle sondy padły? Może kat zapchany?
pila24 Opublikowano 6 Listopada 2021 Opublikowano 6 Listopada 2021 5 godzin temu, Tomaszab67 napisał: Dzieki a jak sprawdzić czy katy nie są zatkane przez vcdsa? Dziwne jest to że podobno silnik dobrze działał przed uszkodzeniem głowicy i teraz nagle sondy padły? Może kat zapchany? Jak kat się zapycha to sondy się smażą od temperatury,dodatkowo przy redukcji na wyższe obroty powinieneś odczuć nagle zamulenie,przy czym bardziej zapchany kat tym mocniejszy efekt.
Tomaszab67 Opublikowano 7 Listopada 2021 Autor Opublikowano 7 Listopada 2021 W dniu 6.11.2021 o 09:21, Tomaszab67 napisał: Dzieki a jak sprawdzić czy katy nie są zatkane przez vcdsa? Dziwne jest to że podobno silnik dobrze działał przed uszkodzeniem głowicy i teraz nagle sondy padły? Może kat zapchany? Dodawalem wczoraj zdjęcia i nie wrzuciło chyba..
Langista Opublikowano 7 Listopada 2021 Opublikowano 7 Listopada 2021 (edytowane) Nie wiem czy dobrze pamiętam ale test sond przeprowadzasz w nastawach podstawowych, nie w blokach pomiarowych. Katalizator musi być rozgrzany do 500 stopni do tego testu, a sam test przeprowadzasz po uruchomieniu sekwencji w nastawach podstawowych, potem wciskasz hamulec do oporu i gaz, automatycznie obroty wejdą na ok. 2000 i czekasz aż test się zakończy. Z tego co widać po Twoich screenach to sondy już są do wymiany ale zrób test dla pewności. Edytowane 7 Listopada 2021 przez Langista
Tomaszab67 Opublikowano 7 Listopada 2021 Autor Opublikowano 7 Listopada 2021 Godzinę temu, Langista napisał: Nie wiem czy dobrze pamiętam ale test sond przeprowadzasz w nastawach podstawowych, nie w blokach pomiarowych. Katalizator musi być rozgrzany do 500 stopni do tego testu, a sam test przeprowadzasz po uruchomieniu sekwencji w nastawach podstawowych, potem wciskasz hamulec do oporu i gaz, automatycznie obroty wejdą na ok. 2000 i czekasz aż test się zakończy. Z tego co widać po Twoich screenach to sondy już są do wymiany ale zrób test dla pewności. Nie wyrzucało by błędu od sondy w tym stanie? Zrobie jutro ten test
Langista Opublikowano 7 Listopada 2021 Opublikowano 7 Listopada 2021 Test katalizatora poprzedzasz testem sond.
Tomaszab67 Opublikowano 7 Listopada 2021 Autor Opublikowano 7 Listopada 2021 Godzinę temu, Langista napisał: Test katalizatora poprzedzasz testem sond. Tak, wiem bo ostatnio próbowałem ale nie chciało zrobić. Jutro spróbuję jeszcze raz. Co do tych sond to chodziło mi o to że skoro są nie sprawne lub przekłamują to czemu niema żadnego błędu od sondy lub od kata?
Langista Opublikowano 7 Listopada 2021 Opublikowano 7 Listopada 2021 Bo prawdopodobnie są zużyte a nie uszkodzone. Błąd wyskoczy dopiero jak np. grzałka się uszkodzi.
Tomaszab67 Opublikowano 13 Listopada 2021 Autor Opublikowano 13 Listopada 2021 W dniu 7.11.2021 o 16:41, Langista napisał: Bo prawdopodobnie są zużyte a nie uszkodzone. Błąd wyskoczy dopiero jak np. grzałka się uszkodzi. Zacząłem robić test sond i podczas testu zaczął strzelać w wydech i w ssący i ledwo wkręcał się do tych 2 tys. VID_20211112_201451.mp4
Tomaszab67 Opublikowano 13 Listopada 2021 Autor Opublikowano 13 Listopada 2021 Teraz, Tomaszab67 napisał: Zacząłem robić test sond i podczas testu zaczął strzelać w wydech i w ssący i ledwo wkręcał się do tych 2 tys. VID_20211112_201451.mp4 Wykręciłem też sondę przed latem i nie ma różnicy, też zapłon wypada
Langista Opublikowano 13 Listopada 2021 Opublikowano 13 Listopada 2021 Z tego co widzę na nagraniu to test masz wyłączony.. i idzie mega ubogo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się