Tomaszab67 Opublikowano 14 Maja 2022 Autor Opublikowano 14 Maja 2022 W dniu 12.05.2022 o 00:40, Robero321 napisał: Nie prawda. W Sulejówku ustawiali mi rozrząd i ustawili na same "0" Po 3 latach na jednym jest nie wielka odchyłka... Może koła były w dużo lepszym stanie niż moje. Mam jeszcze gdzie mogę dostać uszczelki do tych kół ??
Langista Opublikowano 14 Maja 2022 Opublikowano 14 Maja 2022 Obejrzyj filmik na YouTube o wymianie uszczelnień w tych fazatorach, o ile pamiętam on tam podaje jakie oringi są potrzebne. Z tego co kojarzę to nie ma gotowych zestawów tylko trzeba sobie skompletować. Tylko nie wiem po co chcesz to ruszać jak nie cieknie? Ja obstawiał bym nastawniki zaworów zmiennych faz, może być że jeden już się rozpadł jak u mnie i to on jest temu winny.
Tomaszab67 Opublikowano 14 Maja 2022 Autor Opublikowano 14 Maja 2022 2 godziny temu, Langista napisał: Obejrzyj filmik na YouTube o wymianie uszczelnień w tych fazatorach, o ile pamiętam on tam podaje jakie oringi są potrzebne. Z tego co kojarzę to nie ma gotowych zestawów tylko trzeba sobie skompletować. Tylko nie wiem po co chcesz to ruszać jak nie cieknie? Ja obstawiał bym nastawniki zaworów zmiennych faz, może być że jeden już się rozpadł jak u mnie i to on jest temu winny. Właśnie że rozrząd złożony i samochód działa ok tylko że mam problem z cieknącym olejem. Na wolnych minimalne kropki oleju takjakby z pod koła wyrzuca a po dodaniu gazu już jest wszystko mokre w oleju. Uszczelka i uszczelniacze nowe
Langista Opublikowano 14 Maja 2022 Opublikowano 14 Maja 2022 Musisz w takim razie rozebrać znowu wszystko i sprawdzić dokładnie gdzie cieknie.
Tomaszab67 Opublikowano 14 Maja 2022 Autor Opublikowano 14 Maja 2022 4 godziny temu, Langista napisał: Musisz w takim razie rozebrać znowu wszystko i sprawdzić dokładnie gdzie cieknie. Już rozebrałem i wymieniłem jeszcze raz uszczelniacze żeby być pewnym i wygląda na to że z kół bo uszczelniacze suche a jakby puszczała uszczelka pod nastawnikiem to by się lało tylko po silniku a nie na koła. Im większe ciśnienie oleju tym bardziej się leje. Jak nie znajdę uszczelek to wymienię te koło i zobaczy się tylko to będzie droga zabawa bo koło nie jest tanie a pewności że nie będzie ciekło nie ma
DarekS4 Opublikowano 3 Lipca Opublikowano 3 Lipca w tak zapytam czy kolega to rozwiązał ? Bo w moim pojawił się błąd od zaworu sterującego z tym że rozrząd i koła robione 15 tys temu. Też miałem problem z zapłonem u wymieniłem dzisiaj wszystkie cewki na tfsi i jest git ale błąd jest dalej + Ktoś wie co znaczy błąd za wysokie tarcie ? Mango już z 3 lata
Langista Opublikowano 3 Lipca Opublikowano 3 Lipca (edytowane) Ciekawe błędy http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17927/P1519/005401 Sprawdził bym wiązki, od temperatury mogły już się posypać i stąd błędy. Ja u siebie przed składaniem te zawory dobrze wyczyściłem i wymieniałem na nich oringi. Też mi olej wywala kołami i za miesiąc się za to biorę, prawdopodobnie wina źle dobranych oringów, jednak błędu żadnego nie mam, zaraz po złożeniu sprawdzałem działanie tych kół i ładnie schodzą na dół i wracają do góry. Zmieniając cewki na te z tfsi coś wiązką robiłeś? Edytowane 3 Lipca przez Langista
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się