DK04 Opublikowano 22 Grudnia 2021 Opublikowano 22 Grudnia 2021 Mam takie pytanie. Będę modził swoje 1.8t BFB na jakieś 300km. Jakie tłoki zastosować? Jeden mówi żeby zostawić seryjne i dołożyć tylko kute korby. Tylko sworzeń 19mm do mnie nie przemawia. Inny mówi że kute korby na sworzniu 20mm i tłoki założyć z BAM. A jeszcze inny mówi że tłoki i korby kute i do tego brać tłoki ze zmniejszonym stopniem sprężania. Co sądzicie?
Langista Opublikowano 22 Grudnia 2021 Opublikowano 22 Grudnia 2021 https://a4-klub.pl/topic/270907-etapy-budowy-i-podnoszenia-mocy-w-18t-kompendium/
morelo Opublikowano 23 Grudnia 2021 Opublikowano 23 Grudnia 2021 Do 300km tak naprawde nic z dołem nie potrzeba robić. 300+ słupek otwierać i pierwsze to korby.
DK04 Opublikowano 23 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2021 Panewki też zostawić seryjne? Myślałem nad jakimiś sputterami ale słyszałem też że Ori ASO też dają radę. Drugie pytanie stopień sprężania zostawić jak jest czy też zejść troszeczkę? Chodzi o to żeby to latało na takim setupie w miarę bezawaryjnie.
DivaynEays Opublikowano 23 Grudnia 2021 Opublikowano 23 Grudnia 2021 17 godzin temu, DK04 napisał: Mam takie pytanie. Będę modził swoje 1.8t BFB na jakieś 300km. Jakie tłoki zastosować? Jeden mówi żeby zostawić seryjne i dołożyć tylko kute korby. Tylko sworzeń 19mm do mnie nie przemawia. Inny mówi że kute korby na sworzniu 20mm i tłoki założyć z BAM. A jeszcze inny mówi że tłoki i korby kute i do tego brać tłoki ze zmniejszonym stopniem sprężania. Co sądzicie? seryjny tlok ogarnia 500+ takze nie ma potrzeby go zmieniac, wrzuc kuta korbe, zbierz z denka tloka na CR 9:1 i tyle, a co do panewek to po prostu nowe, nie musza byc sputtery.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się