przem8 Opublikowano 25 Stycznia 2022 Opublikowano 25 Stycznia 2022 Przeciez tu jest dramat w tych logach, zwłaszcza na benie. Wygląda jakby wpadał w tryb awaryjny albo ucina doładowanie z jakiegoś powodu. Zrób logi 3+20 i 115+118 na pb od 1,5 do 6tys. 1
przem8 Opublikowano 25 Stycznia 2022 Opublikowano 25 Stycznia 2022 38 minut temu, ko-lega napisał: Wydawało mi się, że jeśli korekty na sondzie są w granicach "0" i nie przekraczają "+/- 10" to jest dobrze. Przecież masz po prawie +20. To jest dobrze? Potem ucięte doładowanie i jakby tryb awaryjny stąd 0.
ko-lega Opublikowano 25 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2022 tak jak pisałem wcześniej na pb nie da się pewnie zrobić logów bo nie działa poprawnie
pelonek1 Opublikowano 25 Stycznia 2022 Opublikowano 25 Stycznia 2022 1 minutę temu, ko-lega napisał: no tak ale lpg było dobrze Ma być dobrze na PB i na LPG. Później mogę Ci wrzucić logi zdrowej serii na PB jak chcesz?
pelonek1 Opublikowano 25 Stycznia 2022 Opublikowano 25 Stycznia 2022 Masz BEXa to Ci nie wyślę bo BFB mam
przem8 Opublikowano 25 Stycznia 2022 Opublikowano 25 Stycznia 2022 Poszukaj w dziale diagnostyka. Do wyboru do koloru logi bex, avj, bfb... Na lpg nie jest dobrze, bo brakuje ponad 20g przepływu więc nie upieraj się przy swoim. 1
ko-lega Opublikowano 25 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2022 Mi tylko chodzi o to, że jeśli lpg działa poprawnie, a na pb wali błędami, wchodzi w tryb awaryjny itd. to drogą dedukcji problemu powinienem chyba szukać w układzie paliwowym pb. Jeśli lpg wymaga korekty tudzież wymiany filtrów nie ma problemu filtry czekają w pudelku z częściami do audi ( które urosło do wielkości pudełka z częściami do nissana, ale jeszcze trochę brakuje mu do "pudełka" z częściami do Junaka ). Reasumując, - jakie powinny być korekty - w okolicach "0"? - jakie powinno być napięcie na sondzie lambda?
przem8 Opublikowano 25 Stycznia 2022 Opublikowano 25 Stycznia 2022 9 minut temu, ko-lega napisał: jakie powinny być korekty - w okolicach "0"? Tak. Nie czepiaj się tej sondy. Na jałowych ma być 1,5V, a przy obciązeniu różnie. Tu jest szerokopasmówka i wiele czynników ma wpływ na te wartości. Gaz Cie teraz nie obchodzi. Benzyna ma być "igła". 2
Łukasz13 Opublikowano 25 Stycznia 2022 Opublikowano 25 Stycznia 2022 Zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu w tym aucie, bo tu jest zapewnie problem.
ko-lega Opublikowano 25 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2022 (edytowane) No cóż nie pozostaje mi nic innego jak pokombinować z szukaniem nieszczelności. Tymczasem zrobiłem jeszcze logi o których wyżej napisał kolega Przemo. Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_3y3OTQ.html (pb) Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_9lR4k.html (pb) Edytowane 25 Stycznia 2022 przez ko-lega
przem8 Opublikowano 25 Stycznia 2022 Opublikowano 25 Stycznia 2022 Z turbo jest ok. Pozostaje nadal przy swoim - nieszczelność/przepływomierz. 2
ko-lega Opublikowano 25 Stycznia 2022 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2022 Jak tylko będę miał opcję i czas to ruszę ze sprawdzaniem szczelności, tymczasem wracam do niezawodnego nissana który ma już 400kkm z czego około 300kkm na lpg
ko-lega Opublikowano 29 Maja 2022 Autor Opublikowano 29 Maja 2022 Już jakiś czas temu udało się ogarnąć temat. Pewnego razu w górach spotkałem mechanika, który poradził mi usunąć całe paliwo ze zbiornika wraz z wszystkimi dodatkami. Po wyczyszczeniu zbiornika nastąpiła znacząca poprawa, silnik teraz pracuje równo. Wg. mechanika każdy dodatek do paliwa może mieć inne parametry spalania co może doprowadzać do spalania sutkowego. Dziękuję za wszelaką pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się