Skocz do zawartości
IGNOROWANY

nierówna praca na pb


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przeciez tu jest dramat w tych logach, zwłaszcza na benie. Wygląda jakby wpadał w tryb awaryjny albo ucina doładowanie z jakiegoś powodu. 

Zrób logi 3+20 i 115+118 na pb od 1,5 do 6tys.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
38 minut temu, ko-lega napisał:

Wydawało mi się, że jeśli korekty na sondzie są w granicach "0" i nie przekraczają "+/- 10" to jest dobrze.

Przecież masz po prawie +20. To jest dobrze? Potem ucięte doładowanie i jakby tryb awaryjny stąd 0.

Opublikowano

no tak ale lpg było dobrze

Opublikowano

tak jak pisałem wcześniej na pb nie da się pewnie zrobić logów bo nie działa poprawnie 

Opublikowano
1 minutę temu, ko-lega napisał:

no tak ale lpg było dobrze

Ma być dobrze na PB i na LPG.

Później mogę Ci wrzucić logi zdrowej serii na PB jak chcesz?

Opublikowano

Masz BEXa to Ci nie wyślę bo BFB mam :P

Opublikowano

Poszukaj w dziale diagnostyka. Do wyboru do koloru logi bex, avj, bfb...

Na lpg nie jest dobrze, bo brakuje ponad 20g przepływu więc nie upieraj się przy swoim.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Mi tylko chodzi o to, że jeśli lpg działa poprawnie, a na pb wali błędami, wchodzi w tryb awaryjny itd. to drogą dedukcji problemu powinienem chyba szukać w układzie paliwowym pb.
Jeśli lpg wymaga korekty tudzież wymiany filtrów nie ma problemu filtry czekają w pudelku z częściami do audi ( które urosło do wielkości pudełka z częściami do nissana,  ale jeszcze trochę brakuje mu do "pudełka" z częściami do Junaka :) ). 

Reasumując,

- jakie powinny być korekty - w okolicach "0"?

- jakie powinno być napięcie na sondzie lambda? 

Opublikowano
9 minut temu, ko-lega napisał:

jakie powinny być korekty - w okolicach "0"?

Tak.

Nie czepiaj się tej sondy. Na jałowych ma być 1,5V, a przy obciązeniu różnie. Tu jest szerokopasmówka i wiele czynników ma wpływ na te wartości.

Gaz Cie teraz nie obchodzi. Benzyna ma być "igła".

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu w tym aucie, bo tu jest zapewnie problem.

Opublikowano (edytowane)

No cóż nie pozostaje mi nic innego jak pokombinować z szukaniem nieszczelności. Tymczasem zrobiłem jeszcze logi o których wyżej napisał kolega Przemo. 
 

Edytowane przez ko-lega
Opublikowano

Z turbo jest ok. Pozostaje nadal przy swoim - nieszczelność/przepływomierz.

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Jak tylko będę miał opcję i czas to ruszę ze sprawdzaniem szczelności, tymczasem wracam do niezawodnego nissana który ma już 400kkm z czego około 300kkm na lpg :)

 

Opublikowano

Już jakiś czas temu udało się ogarnąć temat. Pewnego razu w górach spotkałem mechanika, który poradził mi usunąć całe paliwo ze zbiornika wraz z wszystkimi dodatkami. Po wyczyszczeniu zbiornika nastąpiła znacząca poprawa, silnik teraz pracuje równo. 

Wg. mechanika każdy dodatek do paliwa może mieć inne parametry spalania co może doprowadzać do spalania sutkowego. Dziękuję za wszelaką pomoc 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...