Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1z] prawdopodobnie najlepiej wyposażony przedlift A4 B5 w pl


przemciotorun

Rekomendowane odpowiedzi

home link ogarniety z zewnatrz :) troche rzezby bylo zeby upchnac go w daszek z lampkami.... ale wyszlo spoko, jeszcze tylko zmienic bebechy i podlaczyc pilota ze zmiennym kodowaniem :)

20150206_184454_zps455773b2.jpg

20150206_184433_zpsd996ae4a.jpg

20150210_101304_zpsd2f5cba0.jpg

20150210_101310_zps144ecdef.jpg

20150210_101319_zps7b32a0bd.jpg

20150219_082049_zpsd47339df.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

pany jako ze musialem troche wypchnac przednie blotniki, rant zostal zaklepany na zero ale za ciula mi sie to nie widzi poza tym zakonserwowanie blachy w tym miejscu tez pozostawia duzo do zyczenia i blotnik zrobil sie strasznie wiotki kolo rantu :/ postanowilem wiec wyciac caly wewnetrzny rant i do rantu przyspawac pret 4 wyprofilowany jak blotnik, bedzie sztywniej, wiecej miejsca i bez problemu z konserwacja..... ktos cos takiego robil?


i znowu troche do przodu :) dach, zderzaki i dzwi sa juz w podkladzie na maske poszedl epoxyd i podklad bo pomimo ze maska wygladala oki znalazlo sie pare kwiatkow.... jest juz tez nowy blotnik z tylu wyrolowany jak druga strona :) progi juz tez poklejone i po docinane

20150220_104938_zpsa5044be6.jpg

20150220_131451_zps35b1911d.jpg

20150220_105007_zpsddfae431.jpg

Edytowane przez przemciotorun
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest jakis specjalny klej do pur-u klei wiekszosc rodzaji pur-u ten co mieli byl w strzykawkach do urzycia jednorazowego, i jest drogi, zadne spawanie niby nie wchodzi w gre.... trzeba by bylo poszukac bo pewnie nie jednemu sie by przydal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za***ista sprawa.

Sam nad taka myślałem tylko chciałem zrobić coś na rożne rozstawy śrub.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ramkę można nawet na samych śrubach ustawić, ale jest też jakiś klin chyba który za to odpowiada. A pro po, jak dobrze ustawić drzwi? Trzeba demontować do tego błotnik czy nie? Co do auto to dużo serca i kasy włożone, wszystko musi być na tip top i to się liczy :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeby ustawic ramke trzeba zdiac tapicerke i 4 sruby torx (po dwie na strone) po puszczeniu ich cala ramka jest luzna i mozna ja ustawic, co do wyregulowania przednich dzwi - to mozna puscic sruby od zawiasow przy dzwiach, jak chcesz dobrac sie do drugiej strony to musisz zdiac nadkole, wazne jest zeby zawiasy nie mialy luzu... moje byly tak wyebane ze dzwi porysowaly mi prog :/ zle juz je wymienilem :)


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

ranty blotnikow ogarniete :)

zeszlifowany pret 6

20150226_092640_zpsw5eblek2.jpg

20150226_110605_zps0vltlwwd.jpg

na to masa uszczelniajace zeby syf nie wchodzil

20150226_110837_zpssnvtzx5f.jpg

i na to przyszla konserwacja :kox:


jest SHINE!!

DSC_0203_zpso23bm0yr.jpg

DSC_0204_zpsrirhxemx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:kox: :kox: czerwień to jest to :banan:

podeslij mi na pw pare fotek tej twojej maszynki do nadkoli, z kolegą w tygodniu planujemy cos takiego uspawać :jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjemnie się ogląda jak auto powstaje prawie od podstaw,powodzenia w składaniu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...