Skocz do zawartości
IGNOROWANY

New beetle 1.9 TDI ALH - wielkie spalanie - logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Problem z drugim autem jak w tytule to niedawno kupiony New beetle 1.9 TDI ALH 90km, po zakupie wymieniony termostat bo był zepsuty, do wymiany czujnik od temperatury wody ponieważ w ECU jest ok ale na desce szaleje, problem jest duże spalanie około 8,5 L/100km, jazda tylko po mieście, spalanie mierzone na stacji, uważam że to bardzo duże spalanie jak na ten ekonomiczny silnik, przygotowałem logi proszę o analizę.

Statyczny:
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_MCmx7p.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_B7P8c9.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_itQm2m9.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_YU9AK.html
Grupa 005: http://vaglogi.pl/log-005_W45Xv.html
Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_lytA01.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_S7z23.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_I20Sf.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_3h5K36.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_X8Ku1.html
Grupa 015: http://vaglogi.pl/log-015_oow5oa.html
Grupa 020: http://vaglogi.pl/log-020_JwEzv.html

Dynamiczny:
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_V52231c.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_53p35O3.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_klFz09o.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_ZtR674X.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_CqS0VFX.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_Kpy5G.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_9W8AaL.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_jN4Jgw.html
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_k6Ugz.html

 

Edytowane przez puziom
Opublikowano

W trasie ile pali?

Opublikowano

Nie wiem służy tylko do jazdy po mieście ale nawet jak swoją A4 B6 po mieście jeździłem to tyle nie palił a silnik VP jest oszczędniejszy od PD i auto new beetle jest mniejsze od a4 b avant

Opublikowano

Sprawdź ile pali w trasie. Jeżdżąc tylko w mieście możesz mieć zawalone gniazda zaworowe, przez co nie trzymają szczelnie i spalanie duże. Przegonić go dłuższą trasą, takie 20-30 km po autostradzie starczy i w tedy zrobić logi na nowo.

 

Opublikowano

ok, a czy z tych logów coś wyniki ? przepływomierz i inne ?

Opublikowano

Że turbo przeładowuje niemożliwie a zaś na niskich obrotach za wolno wstaje. Zrób normalną trasę tym autem prędkością 140 km/h ale nie stale, zwalniaj czasami żeby rozruszać geometrię turbo.

Opublikowano

to sztangę rozruszam, a przepływka ok? wydaje mi się że przez turbo by nie palił tyle

Opublikowano

Właśnie jak turbo nie domaga to brakuje mocy, chociaż przepływka też ma dziwne wartości, możliwe że ktoś ją wyprogramował, bo przepływ rośnie a zadane stoją w miejscu. Z tego co kojarzę to w tych silnikach przy niesprawnej przepływce można ją wyłączyć i silnik korzysta w tedy z czujnika w kolektorze. Nie znam sie jednak za dobrze na TDi, widzę tylko niespełnione i / lub przekroczone wartości z logów, tutaj bardziej pomogą @przem8 @kamil-vag

Opublikowano

ok, dzięki za pomoc, proszę innych o sugestie

Opublikowano (edytowane)

Ogarnij to turbo bo jak już wstanie to przeładowuje praktycznie w pełnym zakresie obrotów, później zrób logi i zobacz jak będą wyglądać. Przepływomierza się nie czepiaj jeszcze, na jałowych pokazuje dobrze, pod obciążeniem więcej niż zadane jednak to pewnie przez to że turbina więcej ładuje niż powinna. Na moje przepływomierz sprawny, turbo do ogarnięcia i wtedy znowu logi. Logi zrób od 1500 obrotów do odcięcia bo po logu praktycznie od jałowych obrotów to faktycznie widać, że mocno późno wstaje turbina, gdzie wcale tak może nie być.

Edytowane przez pelonek1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...