Lolek Opublikowano 11 Lutego 2022 Opublikowano 11 Lutego 2022 (edytowane) Witam, Panowie od wymiany rozrządu zrobione 80kkm. Pytanie odnośnie napinacza, nie pokrywają się znaki. Co robić z tym fantem, wymieniać wszystko na nowe czy nabijać kolejne km? Wrzucam filmik do wglądu. Będę wdzięczny za pomoc. Ps. Z tego co widzę to pasek CONTI zero oznak zużycia, spękań itp. rolki i napinacz INA, 20220211_193915.mp4 Edytowane 11 Lutego 2022 przez Lolek
Lolek Opublikowano 11 Lutego 2022 Autor Opublikowano 11 Lutego 2022 (edytowane) Po 80 tyś km? Nie za późno? W sensie czy ten napinacz będzie jeszcze zdatny? Edytowane 11 Lutego 2022 przez Lolek
Dev Opublikowano 11 Lutego 2022 Opublikowano 11 Lutego 2022 48 minut temu, Lolek napisał: Po 80 tyś km? Nie za późno? W sensie czy ten napinacz będzie jeszcze zdatny? Napniesz to zobaczysz
Lolek Opublikowano 11 Lutego 2022 Autor Opublikowano 11 Lutego 2022 55 minut temu, Dev napisał: Napniesz to zobaczysz muszę go zluzować? Czy od tej pozycji w jakiej się znajduje napinac aż trafi na znak?
Dev Opublikowano 11 Lutego 2022 Opublikowano 11 Lutego 2022 Najpierw odpuszczasz a potem napinasz na nowo. Musisz sprawdzić też synchronizację
slawek_wkc Opublikowano 12 Lutego 2022 Opublikowano 12 Lutego 2022 Robiłem tą samą operacje tak jak Ci kolega @Dev powiedział i jest bajeczka. Skorygowałem tylko kąt synchronizacji i to wszystko
Lolek Opublikowano 12 Lutego 2022 Autor Opublikowano 12 Lutego 2022 Konieczne do tego blokady? Można zrobić to bez ściągania przodu?
Łukasz13 Opublikowano 12 Lutego 2022 Opublikowano 12 Lutego 2022 Nic nie trzeba rozbierać, wez dwa klucze jeden do poluzowania nakrętki, drugi do naciągania napinacza, zluzuj nakrętke drugim podciagnij napinacz az znaki sie pogodzą i dokręć, u mnie to samo było po kilkudziesięciu tyś.
Dev Opublikowano 12 Lutego 2022 Opublikowano 12 Lutego 2022 52 minuty temu, Lolek napisał: Konieczne do tego blokady? Można zrobić to bez ściągania przodu? Wystarczy jak wal ustawisz na znak a wałek na blokade
Lolek Opublikowano 18 Lutego 2022 Autor Opublikowano 18 Lutego 2022 Jednak wpadnie nowy rozrząd, po dokładnych oględzinach okazało się, że puścił uszczelniacz na wale. Kolego @Dev co polecasz założyć i w jakiej cenie masz taki komplet? WAUZZZ8K7DA202161 Będę wdzięczny za odpowiedź
Lolek Opublikowano 5 Marca 2022 Autor Opublikowano 5 Marca 2022 Żeby nie zakładać nowego wątku zapytam tutaj. Przed wymiana synchronizacja wynosiła -0.63, po wymianie jest -0.2 I teraz pytanie czy taka różnica może mieć wpływ na to, że auto w dolnym zakresie obrotów zrobiło się mułowate? Tak jakby turbo zaczyna wstawać jakieś 400obr później. Węże posprawdzane nic podejrzanego nie zauważyłem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się