Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pytanie odnośnie rozrządu - napinacz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, Panowie od wymiany rozrządu zrobione 80kkm. Pytanie odnośnie napinacza, nie pokrywają się znaki. Co robić z tym fantem, wymieniać wszystko na nowe czy nabijać kolejne km? Wrzucam filmik do wglądu. Będę wdzięczny za pomoc. 

Ps. Z tego co widzę to pasek CONTI zero oznak zużycia, spękań itp. rolki i napinacz INA,

Edytowane przez Lolek
Opublikowano

Napnij na nowo

Opublikowano (edytowane)

Po 80 tyś km? Nie za późno? W sensie czy ten napinacz będzie jeszcze zdatny?

Edytowane przez Lolek
Opublikowano
48 minut temu, Lolek napisał:

Po 80 tyś km? Nie za późno? W sensie czy ten napinacz będzie jeszcze zdatny?

Napniesz to zobaczysz 

Opublikowano
55 minut temu, Dev napisał:

Napniesz to zobaczysz 

muszę go zluzować? Czy od tej pozycji w jakiej się znajduje napinac aż trafi na znak?

Opublikowano

Najpierw odpuszczasz a potem napinasz na nowo.

Musisz sprawdzić też synchronizację

Opublikowano

Robiłem tą samą operacje tak jak Ci kolega @Dev powiedział i jest bajeczka. Skorygowałem tylko kąt synchronizacji i to wszystko

Opublikowano

Konieczne do tego blokady? Można zrobić to bez ściągania przodu?

Opublikowano

Nic nie trzeba rozbierać, wez dwa klucze jeden do poluzowania nakrętki, drugi do naciągania napinacza, zluzuj nakrętke drugim podciagnij napinacz az znaki sie pogodzą i dokręć, u mnie to samo było po kilkudziesięciu tyś.

Opublikowano
52 minuty temu, Lolek napisał:

Konieczne do tego blokady? Można zrobić to bez ściągania przodu?

Wystarczy jak wal ustawisz na znak a wałek na blokade

Opublikowano

Jednak wpadnie nowy rozrząd, po dokładnych oględzinach okazało się, że puścił uszczelniacz na wale. Kolego @Dev co polecasz założyć i w jakiej cenie masz taki komplet? 

WAUZZZ8K7DA202161

Będę wdzięczny za odpowiedź 

Opublikowano

Dayco

Opublikowano

Żeby nie zakładać nowego wątku zapytam tutaj. Przed wymiana synchronizacja wynosiła -0.63, po wymianie jest -0.2 I teraz pytanie czy taka różnica może mieć wpływ na to, że auto w dolnym zakresie obrotów zrobiło się mułowate? Tak jakby turbo zaczyna wstawać jakieś 400obr później. Węże posprawdzane nic podejrzanego nie zauważyłem 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...