moskal Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 na K04 szykuj +/- 1000$ :naughty: :naughty:
PARAF Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2010 na K04 szykuj +/- 1000$ :naughty: :naughty: żeby kupić turbo, będę musiał sprzedać samochód tylko jak będę bez auta to do czego wsadzę K04...? DO ODKURZACZA !!!
Buba Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 na K04 szykuj +/- 1000$ :naughty: :naughty: a to dopiero poczatek :gwizdanie:
moskal Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 na K04 szykuj +/- 1000$ :naughty: :naughty: a to dopiero poczatek :gwizdanie: w jego wypadku tak , ja czy Ty mozemy zakładać w tym momencie , "osprzęt" jest
Buba Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 na K04 szykuj +/- 1000$ :naughty: :naughty: a to dopiero poczatek :gwizdanie: w jego wypadku tak , ja czy Ty mozemy zakładać w tym momencie , "osprzęt" jest u mnie jeszcze jednej ICka brakuje
egon47 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 +/- 230KM powinno wystarczyć , nie ??? no raczej dwójka z przodu (2xxKM) to już dla mnie kox niektorym po samym programie wychodzi 2xx :gwizdanie:
moskal Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 +/- 230KM powinno wystarczyć , nie ??? no raczej dwójka z przodu (2xxKM) to już dla mnie kox niektorym po samym programie wychodzi 2xx :gwizdanie: zwłaszcza na południu maja takie za***iste hamownie :polew: :polew: :polew:
egon47 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 +/- 230KM powinno wystarczyć , nie ??? no raczej dwójka z przodu (2xxKM) to już dla mnie kox niektorym po samym programie wychodzi 2xx :gwizdanie: zwłaszcza na południu maja takie za***iste hamownie :polew: :polew: :polew: po prostu na poludniu sa zadbane i niekatowane
moskal Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 +/- 230KM powinno wystarczyć , nie ??? no raczej dwójka z przodu (2xxKM) to już dla mnie kox niektorym po samym programie wychodzi 2xx :gwizdanie: zwłaszcza na południu maja takie za***iste hamownie :polew: :polew: :polew: po prostu na poludniu sa zadbane i niekatowane taaaaa
PARAF Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2010 +/- 230KM powinno wystarczyć , nie ??? no raczej dwójka z przodu (2xxKM) to już dla mnie kox niektorym po samym programie wychodzi 2xx :gwizdanie: zwłaszcza na południu maja takie za***iste hamownie :polew: :polew: :polew: po prostu na poludniu sa zadbane i niekatowane taaaaa Też mi się nie wydaje, że na samym programie mozna z seryjnego osprzetu wyciągnąć 2XXKM
moskal Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Też mi się nie wydaje, że na samym programie mozna z seryjnego osprzetu wyciągnąć 2XXKM nie słuchaj egona , na 100% ma wiekszą suszarke , pewnie K03-s , na seryjnych gratach ciężko wyciągnąć 200KM Ciebie jeszcze daleka droga czeka chłopcze Tip, fmic, ITG.......
PARAF Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2010 Też mi się nie wydaje, że na samym programie mozna z seryjnego osprzetu wyciągnąć 2XXKM nie słuchaj egona , na 100% ma wiekszą suszarke , pewnie K03-s , na seryjnych gratach ciężko wyciągnąć 200KM Ciebie jeszcze daleka droga czeka chłopcze Tip, fmic, ITG....... Z tego co pamiętam, to ty też zaczynałeś od podstaw tzn. od seri a teraz...
Buba Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 on robi dobry podklad, tobie tez tak radze
PARAF Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2010 on robi dobry podklad, tobie tez tak radze A dołożysz mi $$$ na mody...? BTW: Jak już zacznę dłubać to na pierwszy ogień idą: - heble 312 (do tego pewnie 17") - FMIC (bo turbo lubi zimne powietrze)
moskal Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Z tego co pamiętam, to ty też zaczynałeś od podstaw tzn. od seri a teraz... oczywiście ze tak , chcialbym zebys nie popełnił błędu z kolejnoscią modów , przeważnie wszyscy zaczynaja od softu a dopiero potem Tipy , TestPipe'y , Fmice , Stożki itp. Przede wszystkim 1.8T musi mieć czym oddychać , trzeba je maksymalnie odetkać zarówno na dolocie (ITG , Tip , Fmic) jak i na wylocie (Test Pipe , ewentualnie wyciecie środkowego tłumika) Dopiero na końcu jest przejażdżka na zrobienie programu :naughty: :naughty: Heble tak jak piszesz też są bardzo ważne , mam zamiar w najbliższym czasie coś u mnie również zmienić
Buba Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 on robi dobry podklad, tobie tez tak radze A dołożysz mi $$$ na mody...? BTW: Jak już zacznę dłubać to na pierwszy ogień idą: - heble 312 (do tego pewnie 17") - FMIC (bo turbo lubi zimne powietrze) nikt ci nie kazde od razu wrzucac 10k $
PARAF Opublikowano 26 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2010 oczywiście ze tak , chcialbym zebys nie popełnił błędu z kolejnoscią modów , przeważnie wszyscy zaczynaja od softu a dopiero potem Tipy , TestPipe'y , Fmice , Stożki itp. Przede wszystkim 1.8T musi mieć czym oddychać , trzeba je maksymalnie odetkać zarówno na dolocie (ITG , Tip , Fmic) jak i na wylocie (Test Pipe , ewentualnie wyciecie środkowego tłumika) Dopiero na końcu jest przejażdżka na zrobienie programu :naughty: :naughty: Heble tak jak piszesz też są bardzo ważne , mam zamiar w najbliższym czasie coś u mnie również zmienić Ależ ojcze, ja o tym doskonale wiem on robi dobry podklad, tobie tez tak radze A dołożysz mi $$$ na mody...? BTW: Jak już zacznę dłubać to na pierwszy ogień idą: - heble 312 (do tego pewnie 17") - FMIC (bo turbo lubi zimne powietrze) nikt ci nie kazde od razu wrzucac 10k $ Ale Ty mógłbyś mi wrzucić 1000$ do auta sprzedaj karetke [br]Dopisany: 26 Czerwiec 2010, 20:07_________________________________________________ bierz odrazu 18" na polskie drogi...? wolę za***rdalać na 16" niz się lansowac na 18"
Buba Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 17" jest optymalne, 235 opony i trzyma w zakretach niestety gorzej w koleinach jakbym sprzedal karetke to bym RS4 1000KM+ jezdzil
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się