moskal 4 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 na K04 szykuj +/- 1000$ :naughty: :naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PARAF 1 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 na K04 szykuj +/- 1000$ :naughty: :naughty: żeby kupić turbo, będę musiał sprzedać samochód tylko jak będę bez auta to do czego wsadzę K04...? DO ODKURZACZA !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 na K04 szykuj +/- 1000$ :naughty: :naughty: a to dopiero poczatek :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 na K04 szykuj +/- 1000$ :naughty: :naughty: a to dopiero poczatek :gwizdanie: w jego wypadku tak , ja czy Ty mozemy zakładać w tym momencie , "osprzęt" jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 na K04 szykuj +/- 1000$ :naughty: :naughty: a to dopiero poczatek :gwizdanie: w jego wypadku tak , ja czy Ty mozemy zakładać w tym momencie , "osprzęt" jest u mnie jeszcze jednej ICka brakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egon47 39 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 +/- 230KM powinno wystarczyć , nie ??? no raczej dwójka z przodu (2xxKM) to już dla mnie kox niektorym po samym programie wychodzi 2xx :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 +/- 230KM powinno wystarczyć , nie ??? no raczej dwójka z przodu (2xxKM) to już dla mnie kox niektorym po samym programie wychodzi 2xx :gwizdanie: zwłaszcza na południu maja takie za***iste hamownie :polew: :polew: :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egon47 39 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 +/- 230KM powinno wystarczyć , nie ??? no raczej dwójka z przodu (2xxKM) to już dla mnie kox niektorym po samym programie wychodzi 2xx :gwizdanie: zwłaszcza na południu maja takie za***iste hamownie :polew: :polew: :polew: po prostu na poludniu sa zadbane i niekatowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 +/- 230KM powinno wystarczyć , nie ??? no raczej dwójka z przodu (2xxKM) to już dla mnie kox niektorym po samym programie wychodzi 2xx :gwizdanie: zwłaszcza na południu maja takie za***iste hamownie :polew: :polew: :polew: po prostu na poludniu sa zadbane i niekatowane taaaaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PARAF 1 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 +/- 230KM powinno wystarczyć , nie ??? no raczej dwójka z przodu (2xxKM) to już dla mnie kox niektorym po samym programie wychodzi 2xx :gwizdanie: zwłaszcza na południu maja takie za***iste hamownie :polew: :polew: :polew: po prostu na poludniu sa zadbane i niekatowane taaaaa Też mi się nie wydaje, że na samym programie mozna z seryjnego osprzetu wyciągnąć 2XXKM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Też mi się nie wydaje, że na samym programie mozna z seryjnego osprzetu wyciągnąć 2XXKM nie słuchaj egona , na 100% ma wiekszą suszarke , pewnie K03-s , na seryjnych gratach ciężko wyciągnąć 200KM Ciebie jeszcze daleka droga czeka chłopcze Tip, fmic, ITG....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PARAF 1 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Też mi się nie wydaje, że na samym programie mozna z seryjnego osprzetu wyciągnąć 2XXKM nie słuchaj egona , na 100% ma wiekszą suszarke , pewnie K03-s , na seryjnych gratach ciężko wyciągnąć 200KM Ciebie jeszcze daleka droga czeka chłopcze Tip, fmic, ITG....... Z tego co pamiętam, to ty też zaczynałeś od podstaw tzn. od seri a teraz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 on robi dobry podklad, tobie tez tak radze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PARAF 1 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 on robi dobry podklad, tobie tez tak radze A dołożysz mi $$$ na mody...? BTW: Jak już zacznę dłubać to na pierwszy ogień idą: - heble 312 (do tego pewnie 17") - FMIC (bo turbo lubi zimne powietrze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu93 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 bierz odrazu 18" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Z tego co pamiętam, to ty też zaczynałeś od podstaw tzn. od seri a teraz... oczywiście ze tak , chcialbym zebys nie popełnił błędu z kolejnoscią modów , przeważnie wszyscy zaczynaja od softu a dopiero potem Tipy , TestPipe'y , Fmice , Stożki itp. Przede wszystkim 1.8T musi mieć czym oddychać , trzeba je maksymalnie odetkać zarówno na dolocie (ITG , Tip , Fmic) jak i na wylocie (Test Pipe , ewentualnie wyciecie środkowego tłumika) Dopiero na końcu jest przejażdżka na zrobienie programu :naughty: :naughty: Heble tak jak piszesz też są bardzo ważne , mam zamiar w najbliższym czasie coś u mnie również zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 on robi dobry podklad, tobie tez tak radze A dołożysz mi $$$ na mody...? BTW: Jak już zacznę dłubać to na pierwszy ogień idą: - heble 312 (do tego pewnie 17") - FMIC (bo turbo lubi zimne powietrze) nikt ci nie kazde od razu wrzucac 10k $ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PARAF 1 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 oczywiście ze tak , chcialbym zebys nie popełnił błędu z kolejnoscią modów , przeważnie wszyscy zaczynaja od softu a dopiero potem Tipy , TestPipe'y , Fmice , Stożki itp. Przede wszystkim 1.8T musi mieć czym oddychać , trzeba je maksymalnie odetkać zarówno na dolocie (ITG , Tip , Fmic) jak i na wylocie (Test Pipe , ewentualnie wyciecie środkowego tłumika) Dopiero na końcu jest przejażdżka na zrobienie programu :naughty: :naughty: Heble tak jak piszesz też są bardzo ważne , mam zamiar w najbliższym czasie coś u mnie również zmienić Ależ ojcze, ja o tym doskonale wiem on robi dobry podklad, tobie tez tak radze A dołożysz mi $$$ na mody...? BTW: Jak już zacznę dłubać to na pierwszy ogień idą: - heble 312 (do tego pewnie 17") - FMIC (bo turbo lubi zimne powietrze) nikt ci nie kazde od razu wrzucac 10k $ Ale Ty mógłbyś mi wrzucić 1000$ do auta sprzedaj karetke [br]Dopisany: 26 Czerwiec 2010, 20:07_________________________________________________ bierz odrazu 18" na polskie drogi...? wolę za***rdalać na 16" niz się lansowac na 18" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu93 0 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 nie jest tak źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 17" jest optymalne, 235 opony i trzyma w zakretach niestety gorzej w koleinach jakbym sprzedal karetke to bym RS4 1000KM+ jezdzil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się