Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 2.0 TDI 215KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

356/330 jak najbardziej polecam :) niebo a ziemia :P

Opublikowano (edytowane)

Już zamówione 345/330 od rs dziadek  wybrałem taki zestaw mam nadzieje że niedługo wpadną na auto niestety brak wolnego czasu 

5252BC40-AEFE-43A8-B3B2-2717D1D06AEE.jpeg

A553ADCD-BFBB-4029-B1A2-520C516DCAF2.jpeg

9BC7A700-F775-4558-8E86-F8EF7B9ED3F1.jpeg
 

 

No i felgi w końcu na aucie 

26D459F4-835D-4CA1-9B0B-8F856EC4E7C3.jpeg

FE33B151-32AC-46AC-A269-E26D96A05AB3.jpeg

3FAE667C-A3CC-47D9-971A-F73E09BC5F2A.jpeg

Edytowane przez ivan1977
Opublikowano

No to fajnie że już wybrałeś hamulce , będą ładnie pasować 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
7 godzin temu, karolek_ust napisał:

No to fajnie że już wybrałeś hamulce , będą ładnie pasować 

Auto posiadam prawie 5 lat z racji że autem porusza się żona na codzień i trochę córka zaniedbałem je trochę skupiając się na A6 jeszcze parę rzeczy jest do zrobienia 

- Daszek na tylną klapę 

- Dyfuzor zderzaka ( i tu mam dylemat ) na dwie rury czy oryginał na jedna 

- Posadzić auto trochę niżej ( pro kit lub gwint) niestety Niemcy to strasznie upierdliwe państwo

- listwy na próg s-line 

- No i parę innych pierdół

Wszystko niestety przeciąga się w czasie z racji zamieszkania w De 

 

Opublikowano
12 minut temu, ivan1977 napisał:

Auto posiadam prawie 5 lat z racji że autem porusza się żona na codzień i trochę córka zaniedbałem je trochę skupiając się na A6 jeszcze parę rzeczy jest do zrobienia 

- Daszek na tylną klapę 

- Dyfuzor zderzaka ( i tu mam dylemat ) na dwie rury czy oryginał na jedna 

- Posadzić auto trochę niżej ( pro kit lub gwint) niestety Niemcy to strasznie upierdliwe państwo

- listwy na próg s-line 

- No i parę innych pierdół

Wszystko niestety przeciąga się w czasie z racji zamieszkania w De 

 

Zderzak tył kominy na dwie strony zdecydowanie lepiej , a gdzie jakiś temat o A6 

No wszystko musi być z tuv i nie obniżysz ile chcesz

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, karolek_ust napisał:

Zderzak tył kominy na dwie strony zdecydowanie lepiej , a gdzie jakiś temat o A6 

No wszystko musi być z tuv i nie obniżysz ile chcesz

No jest temat z A6 Competition Nardo Grau 

TÜV to nie wszystko 

Edytowane przez ivan1977
Opublikowano (edytowane)

Dawno nic się nie działo w temacie więc trochę zaukualizuję 

 

-Wymiana łożysk na mechanizmie różnicowym skrzyni biegów ( wyła niemiłosiernie) zniszczenia na zdjęciach

 

e955185b6c201911med.jpg

 

 

e8cc9ac62a9baa24med.jpg

 

 

 

 

6277c690899d0ff5med.jpg

 

No i doczekał się montażu zestaw hamulców 345mm przód i 330mm tył tarcze Mikoda dostałem w sumie za pół ceny leżak magazynowy bardziej wziąłem na testy co te tarcze są warte + klocki Ferodo Premier 

 

a91bb7ddf2d5457cmed.jpg

 

5dd55eed5e78a8femed.jpg

 

51c4b46e1d1cfed0med.jpg

 

51c4b46e1d1cfed0med.jpg

 

 

 

Edytowane przez ivan1977
Opublikowano

Zaciski hamulcowe jak były malowane na czerwono? Malowanie proszkowe?:cygaro:

Jeśli nie, to marnie to będzie za niedługi czas wyglądać.

 

  • Haha 3
Opublikowano
5 minut temu, NelsonPL napisał:

Zaciski hamulcowe jak były malowane na czerwono? Malowanie proszkowe?:cygaro:

Jeśli nie, to marnie to będzie za niedługi czas wyglądać.

 

Zaciski zamówione od forumowicza rs dziadek więc raczej pełna profeska niestety w ASO nie malują 

  • Haha 2
Opublikowano
W dniu 17.04.2022 o 03:24, Dev napisał:

powiem Ci że męcząca jest już dla mnie pisanina na temat hamulców

dopóki ktos nie wsiadzie i sie przejedzie autem z własciwymi hamulcami nie zrozumie 

Tutaj dev dobrze pisze, mam brembo 345mm chyba z q5. Wziąłem je zamiast 356 bo były lżejsze, klocki ebc yellow I tarcze chyba Zimmerman. Kilka hamowań 250-180 i tarcze zaczęły bić, a i jeszcze jedno regeneracja droga tych zacisków, przynajmniej tych moich bo u Ciebie jest chyba jeden tłoczek to może mniej kosztowna. Tak czy inaczej robiłem przymiarki już do 356 ale chciałem akebono tylko podrożały strasznie niestety :/ te z a6 c7 bym na dzień dzisiejszy brał. I nie dlatego że na codzień ganiam po trasach 200+ tylko wlasnie z tych powodów co napisał dev

Opublikowano (edytowane)
40 minut temu, Awra napisał:

Tutaj dev dobrze pisze, mam brembo 345mm chyba z q5. Wziąłem je zamiast 356 bo były lżejsze, klocki ebc yellow I tarcze chyba Zimmerman. Kilka hamowań 250-180 i tarcze zaczęły bić, a i jeszcze jedno regeneracja droga tych zacisków, przynajmniej tych moich bo u Ciebie jest chyba jeden tłoczek to może mniej kosztowna. Tak czy inaczej robiłem przymiarki już do 356 ale chciałem akebono tylko podrożały strasznie niestety :/ te z a6 c7 bym na dzień dzisiejszy brał. I nie dlatego że na codzień ganiam po trasach 200+ tylko wlasnie z tych powodów co napisał dev

Napiszę Ci tak kolega założył tarcze Rotinger Graphite i po ok roku tarcze są jak nowe nie biją nic klocek Textar i hula po autostradach  ja u siebie najpierw założyłem tarcze i klocki ATE i po pół roku biły wyleciały z auta i wpadł właśnie Zimmerman i do tej pory żadnych problemów W A6 też mam Zimmerman Sport i spisują się świetnie także to nie reguła  jak dla mnie chyba dziś wszystko robione jest z gównolitu , tak są to zaciski jednotłoczkowe i są po pełnej regeneracji także nie spodziewam sie w najbliższym czasie problemów 

Edytowane przez ivan1977
Opublikowano
9 godzin temu, ivan1977 napisał:

Napiszę Ci tak kolega założył tarcze Rotinger Graphite i po ok roku tarcze są jak nowe nie biją nic klocek Textar i hula po autostradach  ja u siebie najpierw założyłem tarcze i klocki ATE i po pół roku biły wyleciały z auta i wpadł właśnie Zimmerman i do tej pory żadnych problemów W A6 też mam Zimmerman Sport i spisują się świetnie także to nie reguła  jak dla mnie chyba dziś wszystko robione jest z gównolitu , tak są to zaciski jednotłoczkowe i są po pełnej regeneracji także nie spodziewam sie w najbliższym czasie problemów 

Uważam że te 345 Ci wystarczą ale każdemu polecam 356 bo sam bym je na dzień dzisiejszy wziął. 

Opublikowano

345 jest dobre jak ktoś chce (musi) zostać przy oryginalnej feldze 17" jak ja, ze względu na przeglądy w Niemczech, które nie dopuszczają hamulców nie występujących w danej budzie oraz felg. Przez to nie mogłem wziąć nic większego bo wszystko większe wymagało już felgi 18" minimum ?

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, Langista napisał:

345 jest dobre jak ktoś chce (musi) zostać przy oryginalnej feldze 17" jak ja, ze względu na przeglądy w Niemczech, które nie dopuszczają hamulców nie występujących w danej budzie oraz felg. Przez to nie mogłem wziąć nic większego bo wszystko większe wymagało już felgi 18" minimum ?

Auto zarejestrowane i używane w DE i felga 19 cali dopuszczają wieksze felgi i hamulce ale na wszystko potrzebny Tüv i to nie taki który robisz co 2 lata 

Edytowane przez ivan1977
Opublikowano (edytowane)

W temacie długo nic sie nie działo ale przy aucie wpadło parę zmian 

- Zderzak przód Sline

- Zderzak tył Sline z dyfuzorem w Black Piano 

- Listwy progowe 

- Grill w Black Piano 

- W lampy wpadły ledy Philips Ultinon Pro6000 Docelowo wlecą lampy po przeróbce 

- Czarne emblematy Sline ( do przyklejenia)+ przód i tył340840074_3170290993262302_4700461687495662702_n.jpg.97b923a8c5a223fb404cd368869738b3.jpg

342012345_590164213077196_1956913002837289445_n (1).jpg

341111578_917339855983113_7589278402340931073_n.jpg

341130272_598958415285757_7654625674497988235_n.jpg

341133930_746638697164158_1469367322424346460_n.jpg

342012345_590164213077196_1956913002837289445_n.jpg

341563508_1400381907448000_1145457663785851038_n.jpg

341163069_769780387991296_2255780938639397163_n.jpg

341320422_596610695738257_3389600192209916049_n.jpg

341894257_931634218083737_485913771353567036_n.jpg

341133931_243039291539725_6135304373545470312_n.jpg

341831642_1960669554312457_1160316372807529661_n.jpg

Edytowane przez ivan1977
Opublikowano

To teraz jeszcze Dechroming ramek wokół szyb i będzie baja ?

 

Wiesz jak ma się sprawa w DE zmiany hamulców na większe? Też trzeba robić TUV? 

Opublikowano (edytowane)
47 minut temu, KamilEG20 napisał(a):

To teraz jeszcze Dechroming ramek wokół szyb i będzie baja ?

 

Wiesz jak ma się sprawa w DE zmiany hamulców na większe? Też trzeba robić TUV? 

No niestety trzeba robić TUV jeżeli nie masz jakiś adapterów wszystko założone w fabryczne miejsce to problemów raczej nie powinieneś mieć 

Myślę właśnie nad oklejeniem ramek i relingów na czarno pewnie ogarnę to na urlopie w PL

Edytowane przez ivan1977
  • Dzięki 1
Opublikowano (edytowane)

Nowa Rolka kupiona 19 9J ET 33  jednak Rotor nadal w B8 nadal robi robotę 

Tył chyba jednak przyciera miałem załadowane stare koła w bagażniku i było słychać jak by przytarło  czy to możliwe opony 255/35 i gdzie nie czytałem to nikt nie miał problemów przy zawieszeniu 1BV

Następne w planach

-ścięta kierownica 

-Dechroming

-

 

344106796_162209483201590_3963552244302419577_n.jpg

346060922_694254702390584_2975129090357271800_n.jpg

343966582_252840780562848_5061336082785753910_n.jpg

344221182_610842404430039_8829815230094684435_n.jpg

Edytowane przez ivan1977
Opublikowano

Wszystko zależy od opony, ogólnie w b8 przy tych parametrach lepiej zakładać 245

  • Lubię to 1
Opublikowano
3 godziny temu, marcin_o23 napisał(a):

Wszystko zależy od opony, ogólnie w b8 przy tych parametrach lepiej zakładać 245

Gdzie nie czytałem polecali opone 255/35 na Niemieckich forach również, wiem że wiele zależy od producenta opon niektóre lepiej się układają na feldze jak np Pirelli P Zero które mam założone na przodzie lekko je naciągło z tyłu są Falkeny których nie naciągło nic przekładając przód na tył i tak jest to na granicy jadąc np w 4 osoby potrafi przytrzeć dziwi mnie fakt polecania opon 255/35 na praktycznie wszystkich forach choć jest to rozmiar polecany przez producenta do felg 19 lecz raczej do felg 8,5J i ET zbliżonym do  43 niestety przy feldze 9J już tak malinowo nie jest pozostało mi raczej wyleczyć się z felg 9J lub kombinować z oponami zawieszenia nie chcę ruszać ze względu na upierdliwość Niemieckich Urzędników wszystko do ogarnięcia ale nie mam czasu biegać po instytucjach żeby np wbić zawieszenie do dowodu rejestracyjnego 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...