Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana lamp soczewka h7 na xenon ds1


Maciek 26

Rekomendowane odpowiedzi

Regulacja ręczna nie wystarczy tak jak już wyżej napisano. Podczas hamowania, przyspieszania czy nierówności, tylna oś zostaje odciążona i dociążona co bez samopoziomowania prowadzić będzie do oślepiania innych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam drugie audi z oryginalnym kompletnym xenonem i powiem tak  że jadąc ponad 100 na godzine na  nie równej drodze  ten system  są o poziomowania działa z dużym opóźnieniem , byłem z tym u znachorów i  poszperał tu i tam i wszyscy stwierdzili ze wszystko jest  tak jak przewidział to producent 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Muskel1 napisał:

Regulacja ręczna nie wystarczy tak jak już wyżej napisano. Podczas hamowania, przyspieszania czy nierówności, tylna oś zostaje odciążona i dociążona co bez samopoziomowania prowadzić będzie do oślepiania innych. 

To w takim razie muszę znaleść inne rozwiązanie na lepsze  oświetlenie przed autem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Muskel1 napisał:

Dołóż samopoziom i po kłopocie.

Chciałem ale sam wszystkiego nie ogarne a u nas w okolicy te mechaniory to szkoda gadać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dbaluchdodatkowo dodam od siebie że wiązki do samopoziomu możesz zamówić tu na forum np. od Kolegi @kaju - dostajesz wszystko jak na tacy każdy kabel opisany + wtyczki. Mi założenie samopoziomu zajęło jedno popołudnie z przerwą na browara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Langista napisał:

Masz poradniki przecież..

Wielkie dzieki , temat jest o bixenonie więc czy zakładając xenon  zasada jest taka sama jeśli chodzi o przekładke tych silniczków.? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Muskel1 napisał:

Xenon wymaga także silniczków krokowych.

Ok rozumiem  ale czy silniczki będą pasować o tych samych numerach  co podane w powyższym  temaćie bo przecież w temaćie jest mowa o modzie do bixenonu a ja pytam o xenon  ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W xenonie wkładasz silniczki ze zwykłych lamp, będę miał chwilę to napisze co trzeba przepiąć. Gdzieś to już podawałem na forum, ale nie mogę znaleźć

 

Bo rozumiem, że masz ori zwykłe lampy, ale chcesz wsadzić xenony i zachować zwykłą regulacje z kabiny tak? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, kamil-vag napisał:

W xenonie wkładasz silniczki ze zwykłych lamp, będę miał chwilę to napisze co trzeba przepiąć. Gdzieś to już podawałem na forum, ale nie mogę znaleźć

 

Bo rozumiem, że masz ori zwykłe lampy, ale chcesz wsadzić xenony i zachować zwykłą regulacje z kabiny tak? 

Tak mam h7 i myślę nad zastąpieniem tego lampami xenon  z regulacją z kabiny , lub kupić jakieś markowe ledy za 400 , 500 zł  , sam już nie wiem , chce żeby u mnie dobrze świeciło ale  nie  chce oślepiać innych , którą drogą iść ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pinout silniczków regulacji:

Zwykła lampa H7, piny wewnątrz lampy od strony wtyki:

2 - niebieski

4 - brązowy

6 - czarny

Mała wtyczka silniczka:

IMG_20220604_082321.thumb.jpg.9b39c13d28e7dcb3aa8329b63e9195e9.jpg

Xenon/Bixenon, piny wewnątrz lampy od strony wtyki:

2 - czarny 

3 - biały

4 - niebieski

6 - brązowy

Mała wtyczka silniczka:

IMG_20220604_082112.thumb.jpg.921bacf172f222c8cba889eb27ad84a9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, kamil-vag napisał:

Pinout silniczków regulacji:

Zwykła lampa H7, piny wewnątrz lampy od strony wtyki:

2 - niebieski

4 - brązowy

6 - czarny

Mała wtyczka silniczka:

IMG_20220604_082321.thumb.jpg.9b39c13d28e7dcb3aa8329b63e9195e9.jpg

Xenon/Bixenon, piny wewnątrz lampy od strony wtyki:

2 - czarny 

3 - biały

4 - niebieski

6 - brązowy

Mała wtyczka silniczka:

IMG_20220604_082112.thumb.jpg.921bacf172f222c8cba889eb27ad84a9.jpg

Kurcze nie czaje , sory ale nie czaje, wymieniasz kolejno kolorami kable  przy poszczególnych kostkach  a w realu one są w innej kolejnośći 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Langista napisał:

Pokaż jak to wygląda u Ciebie?

Chodziło mi  o te 2 zdjęcia które ty wkleiłeś tzn  to że na twoim zdjęciu jest w innej kolejności niż Ty opisujesz pod zdjęciem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Dbaluch napisał:

Chodziło mi  o te 2 zdjęcia które ty wkleiłeś tzn  to że na twoim zdjęciu jest w innej kolejności niż Ty opisujesz pod zdjęciem 

Sory kolego to kolego Kamil-vag wstawił foto i opis pod nimi , po imprezie jestem i to może dla tego :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piny 2,4,6 to piny wtyki lampy, gdzie wpinasz się do auta, małe wtyczki wewnątrz lampy od silniczków masz na zdjęciu... Weź lampę w rękę i dojdziesz co i jak, czasami trafiały się też inne kolory przewodów, ale pinologia zostaje ta sama... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...