mico21 Opublikowano 3 Kwietnia 2022 Opublikowano 3 Kwietnia 2022 (edytowane) Witam mam problem z Audi a4 b6 1.8t silnik BFB problem polega na tym że pod obciążeniem słyszalne jest dudnienie przy przyspieszaniu ( materiał video z tym dźwiękiem poniżej ) i nie mogę zlokalizować tego. Dodam że jest wstawiony DP, wyciętą pompa SAI zaślepiony kombi zawór wyłączone wszystko z softu, dołożony prawy icek od BEX, i zrobiony wirus na 190km. Zmierzone ciśnienie na cylindrach wszystkie po 12.5 bara, ciśnienie oleju od 1.5 bara (na jałowym) do 4.5 bara przy 3 tyś/obr. Sprawdzona szczelność dolotu wszystko jest ok Auto odpala normalnie na zimnym jak i na ciepłym żadnych falowań obrotów. VID_20220311_084834.mp4 Proszę o jakieś wskazówki. Dodaje jeszcze logi dynamiczne. http://www.vaglogi.pl/log-002_033_WEplg.html http://www.vaglogi.pl/log-003_020_gkzDi8.html http://www.vaglogi.pl/log-115_118_S5W02w4.html Edytowane 3 Kwietnia 2022 przez mico21
Langista Opublikowano 3 Kwietnia 2022 Opublikowano 3 Kwietnia 2022 Jak dla mnie to normalny odgłos przy dp.
przem8 Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Opublikowano 8 Kwietnia 2022 4 godziny temu, mico21 napisał: Czy ktoś coś podpowie? Nagle Ci się to pojawiło czy po któryś tjuningach? U siebie mam dp i nie mam żadnego dudnienia. Filtr powietrza masz seryjny czy jakieś śmieszne wkładki? Nic nigdzie nie rezonuje?
mico21 Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Witam to było od początku tylko ciszej nasiliło się z czasem filtr powietrza knecht. Coś rezonuje tylko co. Egzektor?
mico21 Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2022 A czy poduszka silnika może dawać taki efekt. Wczoraj na autostradzie powyżej 120km/h auto czasami wpadało w takie wibracje jak by po tarce jechać i za chwilę ustawało czuć było na kierownicy i siedzeniu i budzie. Po odpaleniu dziś rano czuć takie mrowienie na kierownicy i siedzeniu.
Emejcz Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Dziwny warkot. Jakbyś miał nieseryjny wydech. W serii tak to nie brzmi. Może rzeczywiście masz jakieś dziwne DP założone. Sprawdziłbym jeszcze czy aby na pewno kolektor wydechowy jest dobrze dokręcony. Czasami nakrętki można odkręcić palcami na zimnym...
soul87 Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Pytanie o ktoren dzwiek faktycznie Ci chodzi, "dudnienie" dla każdego może oznaczać co innego Chodzi Ci o jakies BUCZENIA czy rytmicznie terkotanie , bo BUCZENIA to ja tutaj nie slysze, tylko taki rytmiczne terkotanie na obciazeniu. Jezeli o to chodzi to może ... Ktoś wrzucił sztywne koło zamiast dwumasy i wibracje układu napędowego niosą się na bude, lub totalnie zerwana jest ktoraś poduszka układu napędowego czy tam silnika/skrzyni?
mico21 Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2022 (edytowane) Witam właśnie ten terkot rytmiczny mnie nurtuje. Umnie jest dwumas wiem bo robiłem sprzęgło 10 miesięcy temu. Wydech orginał, ostatnio była wymieniana turbawka na hybrydę i ściągałem też kolektor wydechowy żeby sprawdzić czy nie pęknięty, nowa uszczelka i poskręcane. Poduszka prawa wygląda jakby wylana co widać na zdjęciu. Jutro wymieniam zobaczymy. Edytowane 11 Kwietnia 2022 przez mico21
Emejcz Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Poduszka raz, że wylana, a dwa, że jeszcze przesunięta. Może ona w ogóle nie jest dobrze dokręcona?
mico21 Opublikowano 18 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2022 Poduszka była urwana po wymianie nadal terkot występuje. Czyżby dwumas jednak się kończył?
Blacj428 Opublikowano 6 Czerwca 2023 Opublikowano 6 Czerwca 2023 Witam Wszystkich ! Wiem ze odkopie temat po długim czasie, ale mam dokładnie taki sam objaw w BFB jak Mico21 , staram sie to znalesc co tak dudni przy przyspieszaniu i nie umie . U mnie to dudnienie mam miedzy 1500-2000 rpm , Mico21 czy Ty końcu rozwiązałeś temat co to było ? jeśli tak podpowiedz gdzie szukać .....
Blacj428 Opublikowano 8 Czerwca 2023 Opublikowano 8 Czerwca 2023 (edytowane) Powital ponownie Szczelność sprawdzona , brak problemów z układem wydechowym , dwuams był wymieniany 3 lata temu i skłaniam sie powoli do tego ze to on niedomaga , ciężko to znaleźć , wczoraj przy wymianie świec zapłonowych zrobiłem test szczelności dymem dolotu , wszystko szczelne obawiam sie ze to wlasnie dwumas luka umiera , zrobił max 70kk , poza tym doszedł jeszcze jeden objaw a mianowicie na lekko wciśniętym sprzęgle słyszę stuki , po wciśnięciu do końca zanika. Pozdrawiam Adrian Edytowane 8 Czerwca 2023 przez Blacj428
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się