lenn Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Witam mam następujący problem może ktoś się już z tym spotkał Mam audi A4 2.0 TDI (140 KM) gdy jadę w trasę albo dodaje gazu trochę mocniej (wyprzedzanie) mam efekt jak by sinik odcinał paliwo takie przerywanie. Mechanik powiedział że prawdopodobnie może to być zapchany układ dolotowy (przepustnica) więc rozebrałem przepustnice no i faktycznie była mocno zasyfiona. to co mnie zdziwiło to to że w układzie dolotowym jest trochę oleju (czy to jest normalne?? to jest pierwszy mój silnik diesla i dlatego się pytam ) po wyczyszczeniu przepustnicy wyjechałem na próbną jazdę i kłopot ustąpił ale po 10 kilometrach znowu zaczęły się problemy. Z początku delikatnie przerywał ale po 30 - 40 kilometrach powróciło do dawnego stanu. Co to może być. Proszę o pomoc. Dzięki i z góry dziękuje Aha silnik ma przejechane 160 tys kilometrów
Daimos Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Poczytaj tutaj kolego: http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_dziwne_szarpanie_przy_2000_obrotow-t44627.0.html
lenn Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2009 No u mnie szarpie tylko podczas przyspieszania pomiędzy 2,5 tys a wyżej obrotów
turdzi Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 prowdopodobnie pompowtryski , ale to jedne z wieli jaj jakie sie dzieja w BLB
piotrsob1 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Kolego proponuje zmierzyć ciśnienie paliwa za pompą tandemową podczas jazdy (w pompie jest króciec do którego można podłączyć manometr). Niestety nie pamiętam jakie powinno ono być. A podłączałeś VAGA? Jak dawno wymeniany filtr paliwa?
lenn Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Filtr paliwa wymieniałem kilka dni temu tak jak inne filtry. najbardziej dziwi mnie ten olej w układzie dolotowy! to jest normalne ??
rookie Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Ale chodzi ci w układzie turbo? Bo jeśli tak, to olej to normalka, nie przejmuj się. W nowym autach też tam jest pozdro
Piero Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Na 99% padają pompowtryskiwacze. Można wymieniać filtry, czyścić co się da... i nic nie pomoże. Po dolaniu STP - środka do czyszczenia układu wtryskowego do diesela powinno pomóc na jakiś czas, a w tym czasie szukaj nowych PD. Koszt nowych w ASO to 2000zł/szt, można je jednak kupić po ok 750zł za szt. Można wymienić 1, jeśli pozostałe są OK, ale zaleca się wymianę parami. Moim zdaniem jak już wymieniać, to wszystkie, bo dziś np. 2 padają a 2 są dobre, wymienisz te zużyte a za miesiąc padną 2 kolejne... Generalnie temat poruszany w wielu wątkach i póki co pomaga tylko wymiana PD.
lenn Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2009 no to mnie troche zmartwiliście ale dziwi mnie to że po oczyszczeniu przepustnicy przez chwile byle ok. dla mnie to wygląda tak że za dużo oleju dostaje się do kolektora dolotowego i się silnik dławi ale i tak musze to wszystko jeszcze sprawdzić
smite Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Miałem taki sam problem. Na zimnym silniku nic nie przerywało ani nie szarpalo dopiero po rozgrzaniu pewnie stad kolego ta przejściowa naprawa do momentu nagrzania silnika. Pomogło na dobre wymiana wszystkich PD. Pozdrawiam
Piero Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Jak coś to będę miał do sprzedania TANIO używane PD. Z 4 sztuk nawalał u mnie 1 (sprawdzone), 3 pozostałe są dobre, więc jeśli będziesz zainteresowany zakupem to pisz na PW. Powinno to rozwiązać od ręki problem z przerywaniem na jakiś czas. Z czasem jednak wstawienie 4 nowych sztuk rozwiąże problem na dobre tj. na kolejne 1000 - 150.000km w zależności od lanego paliwka Miałem plan wymiany 4 szt. na nowe, ale ostatecznie wymieniłem cały silnik Radzę zrobić logi dynamiczne i sprawdzić które PD nadają się u Ciebie do wymiany. PS. Mam też generalnie cały silnik BLB na części + kilka elementów od BKD - niedługo wystawie je w dziale sprzedam i na Alledrogo... jak ktoś coś potrzebuje możecie pisać na PW.
ArkadiuS Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 kolego :szukaj: i jeszcze raz . Było o tym mnóstwo na forum ps: pompowtryski na 99,9%, a ile masz km nabite? powodzenia
lenn Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2009 mam nabite 160 tysiecy. dzisiaj mechanik podłączył komputer i okazało się że wyskakuje błąd jakiś klap. gdyby to były PD to by ich błąd wyskoczył prawda ??
Piero Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Specem nie jestem w tej dziedzinie, ale żeby sprawdzić PD trzeba wykonać logi dynamiczne i sprawdzić korekcje PD. Zwykłe podpięcie komputera nie pokaże błędu padających PD. Nie mniej, warto sprawdzić inne możliwości a później brać się za PD. Zorganizuj sobie PD do podmiany i jak przejedziesz się na sprawnych, to zobaczysz jak auto jedzie
turdzi Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 to pomysl ztez o wymianie ukldau walkow i imbusa pompy oleju bo przy tym przebiegu jest juz ogromne ryzyko ze sie jeno z nich wykrzaczy
ArkadiuS Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 to pomysl ztez o wymianie ukldau walkow i imbusa pompy oleju bo przy tym przebiegu jest juz ogromne ryzyko ze sie jeno z nich wykrzaczy trudzi ni kracz, ja mam 154kkm i o tym ryzyku nie chce słyszeć :gwizdanie:
lenn Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2009 pocieszajcie mnie dalej układ wałków mam rozumieć same wałki?? i jakie to są mniej więcej koszta??
Madas Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 pocieszajcie mnie dalej układ wałków mam rozumieć same wałki?? i jakie to są mniej więcej koszta?? cały zestaw naprawczy a tak w ogóle to wcale nie musi się Tobie skopać .... nie ma co się nakręcać ..... pomyśl o pompowtryskach ....
KICHOL Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Czego straszycie chłopaka.....zacznij od Vaga to podstawa dobry Vagina-men powie ci czy pompki wysiadły. Olej w dolocie to normalka tylko jakie ilości????jeśli masz olej w dolocie a na bagnecie ci nie ubywa to ok bo jeśli olej ci się teleportuje z miski olejowej w dolot w tempie 1l/1000km to masz problem z turbiną. Zacznij od Vaga. Jesteś z Warszawy zadzwoń do Rogalotti umów się a on twoje oooo wyleczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się