Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 2.0 190@230 KM by manuelos


manuelos

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, slawinho napisał:

Mnie boczne przyciemnione szyby w niczym nie przeszkadzały w nocy we mgle wszystko widziałem dla mnie to jest po to żeby milicjant mógł zaglądać przez boczną szybę

 

Zawsze widoczność jest inna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję zakończyć dyskusję na ten temat, bo śmiecimy koledze w jego temacie:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co gdy ktoś piecowo przyciemni szyby i ich przepuszczalność nadal jest 75% to co też zagraża niebezpieczeństwu . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, karolek_ust napisał:

A co gdy ktoś piecowo przyciemni szyby i ich przepuszczalność nadal jest 75% to co też zagraża niebezpieczeństwu . 

Ustawowo wolno z przodu do 30% przyciemnić, czyli przepuszczalność 70% musi być zachowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Muskel1 napisał:

Ustawowo wolno z przodu do 30% przyciemnić, czyli przepuszczalność 70% musi być zachowana.

No to jak zrobisz piecowo to szyba czarna jak smoła a od wewnątrz widzisz normalnie . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Langista napisał:

Tak, tylko te 70% często już z fabryki wyjeżdża.

Ale jak zrobisz piecowo to szyba z zewnątrz jest czarna a od środka widzisz normalnie i masz przepuszczalność 70% kiedyś tak odstawiałem kilka aut z firmy na takie przyciemnianie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś ma jakiś pomysł co zrobić jak jednak te sprężyny eibacha na dłuższa metę średnio się sprawdzają z uwagi na zbyt niskie zawieszenie ?

Wymieniłbym na zawias u ustawił na -20 ale to duże koszty jeśli eibacha (5k+). 

Czy jest jakaś sensowna alternatywa dla sprężyn Eibacha ? widziałem jakieś -20mm ale nie mam pojęcia czy to się do czegoś nadaje ?

https://mtuning.pl/product-pol-70152-Sprezyny-obnizajace-MTS-Audi-A4-B8-Sedan-20-20-mm.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, manuelos napisał(a):

Ktoś ma jakiś pomysł co zrobić jak jednak te sprężyny eibacha na dłuższa metę średnio się sprawdzają z uwagi na zbyt niskie zawieszenie ?

Wymieniłbym na zawias u ustawił na -20 ale to duże koszty jeśli eibacha (5k+). 

Czy jest jakaś sensowna alternatywa dla sprężyn Eibacha ? widziałem jakieś -20mm ale nie mam pojęcia czy to się do czegoś nadaje ?

https://mtuning.pl/product-pol-70152-Sprezyny-obnizajace-MTS-Audi-A4-B8-Sedan-20-20-mm.html

Nie tykaj Mts. Gwint nowy Eibacha 4K zł wiec nie przesadzaj ze 5k?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Wandej napisał(a):

Nie tykaj Mts. Gwint nowy Eibacha 4K zł wiec nie przesadzaj ze 5k?

Ja widzę cenę 5385 zł na stronie Eibacha, jest miejsce skąd można je mieć taniej ?

 

Masz jakieś informacje jak taki gwint ma się do zestawu bez regulacji czyli np. z amorkami B6/B8 ? Bilsteina ?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, manuelos napisał(a):

Ja widzę cenę 5385 zł na stronie Eibacha, jest miejsce skąd można je mieć taniej ?

 

Masz jakieś informacje jak taki gwint ma się do zestawu bez regulacji czyli np. z amorkami B6/B8 ? Bilsteina ?  

Spojrzę jutro w cenniki. Zamawiałem w listopadzie do C7 to wyszedł 4K zł. Konstrukcja fa sama

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja jestem jakiś dziwny bo założyłem eibachy pro kit i dalej dla mnie koza jest. A propos Kupować gwint żeby ustawić na -20 to jest ekonomicznie nieuzasadnione,  moim zdaniem lepiej włożyć oryginalnie sprężyny 1BV które miały -20. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Malec napisał(a):

To ja jestem jakiś dziwny bo założyłem eibachy pro kit i dalej dla mnie koza jest. 

 

No jest fajnie dopóki nie włożysz więcej niż jednego pasażera. A nawet z jednym to teraz w zimę jestem pługiem, o ile śnieg to nie problem, gorzej jak jest zamarzniete (a i tak osłonę już jedną oberwałem). Do tego u mnie ET jest takie że bez dystansów ledwo się mieści. Zawias miałby być po to, żeby jak trzeba mieć glebę, a w razie jakiegoś wyjazdu móc go sensownie podnieść i zapakować ludzi + bagaże.

 

O tej oryginalnej -20mm też myślałem, może to i dobry pomysł + amorki bilsteina ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na Eibach Pro-Kit jest w sam raz :) Jest nisko, ale wszędzie wjedziesz :) kompromis idealny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Michu1996 napisał(a):

U mnie na Eibach Pro-Kit jest w sam raz :)

A u mnie nie i nie o to pytam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Michu1996 napisał(a):

U mnie na Eibach Pro-Kit jest w sam raz :) Jest nisko, ale wszędzie wjedziesz :) kompromis idealny

 

W dniu 4.02.2023 o 20:48, Malec napisał(a):

To ja jestem jakiś dziwny bo założyłem eibachy pro kit i dalej dla mnie koza jest. A propos Kupować gwint żeby ustawić na -20 to jest ekonomicznie nieuzasadnione,  moim zdaniem lepiej włożyć oryginalnie sprężyny 1BV które miały -20. 

 

Aż z ciekawości sprawdziłem wasze auta. Macie manuale z napędem na przód, ja mam quattro + stronic. Wg. katalogów jakie znalazłem to 200 kg. różnicy w masie auta ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, manuelos napisał(a):

 

 

Aż z ciekawości sprawdziłem wasze auta. Macie manuale z napędem na przód, ja mam quattro + stronic. Wg. katalogów jakie znalazłem to 200 kg. różnicy w masie auta ;)

 

Napisałem odczucia z jazdy na Pro-Kit, tyle. Nie musisz tu mi teraz robić jakiś porównań ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Michu1996 napisał(a):

Napisałem odczucia z jazdy na Pro-Kit, tyle. Nie musisz tu mi teraz robić jakiś porównań ;)

 

Nie robię porównań, szukałem powodu dla którego Wam te sprężyny pasują a mi nie - i znalazłem - dużą różnicę w masie pojazdu co za tym idzie mniej miejsca dla pracy zawieszenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, manuelos napisał(a):

 

Nie robię porównań, szukałem powodu dla którego Wam te sprężyny pasują a mi nie - i znalazłem - dużą różnicę w masie pojazdu co za tym idzie mniej miejsca dla pracy zawieszenia ;)

:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 lat przejeździłem A4 B8 na eibach sportline -45/-35 i ani razu nie urwałem żadnej osłony, auto na maxa załadowane i nic nie obcierało, progi zwalniające z minimalną prędkością też bez problemu, zostaw pro kit a załóż ewentualnie wyższą oponę, ja miałem 255/35/19

Edytowane przez Hubertus01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...