Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b6 problem z bezpiecznikami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem. Zauważyłem spalony bezpiecznik z pozycji 10 (automatyczne poziomowanie świateł) był wsadzony 5A dowiedziałem się że ma być 10A więc taki zamontowałem i cos zaczęło się palić, smród palonych kabli i trochę dymu. Wyciągnąłem go szybko. Nie wiem co dalej. Może coś poradzicie. Dzięki za wszelką pomoc w tym temacie.

20220805_182649.jpg

Opublikowano

Według pokazanej rozpiski to ma być 5A a nie 10A.  Mocniejszego nie przepaliło tylko widocznie kable się zgrzały. Pozostaje sprawdzenie wiązki 

Opublikowano

Pisze jak byk, że tam ma być bezpiecznik 5A:facepalm:

Podłącz pod koputer i sczytaj błędy.

Opublikowano

Zgadza się zrobilem tak na początku jak na tabliczce i obrazu go spaliło. :kwasny:

Opublikowano
4 minuty temu, romankan napisał:

Według pokazanej rozpiski to ma być 5A a nie 10A.  Mocniejszego nie przepaliło tylko widocznie kable się zgrzały. Pozostaje sprawdzenie wiązki 

Wsadziłem tez 5A na samym początku to go spaliło. (Ja to świerzak jestem  a gdzie ta wiązka jest?

Opublikowano

Etka mówi 5A w opisie i 10A na schemacie (podejrzewam, że tu jest błąd)

IMG_20220808_222809.thumb.jpg.3497006ef1f215875da54429e265742a.jpg

IMG_20220808_222722.thumb.jpg.348a58a511fe057d77af182a5b673028.jpg

Opublikowano

Czyli wreszcie co bo juz głupieje trochę 

Opublikowano (edytowane)

Na schemacie jest błąd. Spotkałem się też ostatnio z błędem na schemacie B9. Jeden pin był podpisany jako pin nr. 7,  a w rzeczywistości był to pin nr. 1. 

Powinien być u Ciebie bezpiecznik 5A. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
7 godzin temu, Gniewor napisał:

Wsadziłem tez 5A na samym początku to go spaliło. (Ja to świerzak jestem  a gdzie ta wiązka jest?

Skoro go spaliło to masz gdzieś zwarcie na wiązce lub któryś kabel się poluzował i ma słaby kontakt.

Opublikowano

@Langista i @Muskel1 poprawcie mnie jeśli się mylę, ale jak nie ma bezpiecznika to raczej VCDS z modułem regulacji świateł się nie połączy, bo ten nie ma zasilania. Teraz nie zostaje nic innego niż tylko iść od bezpieczników do modułu oraz od modułu do czujników przy wahaczach (przód i tył) i szukać zwarcia. Być może do wtyczki bądź samego czujnika dostała się woda i to właśnie powoduje zwarcie

Opublikowano

Moduł samopoziomowania musi mieć zasilanie aby działał. Jeżeli bezpiecznik od samopoziomu jest przepalony, to raczej się z nim nie połączysz, bo jak bez zasilania. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...