Marco76 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Witam czy po usunięciu dpf trzeba go wyprogramowac czy bez tego coś się może dziać?
Muskel1 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Będzie się dziać, nie dostaniesz przeglądu i zabiorą Ci (słusznie) dowód.
Marco76 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Pewnie masz rację tyle że pół roku temu wymieniłem dpf-a na nowy i znowu się zaczyna dosyć często zapychać a wszystko inne jest sprawne wtryski i tak dalej
Muskel1 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Więc musisz znaleźć przyczynę. Jeżeli wymieniłeś na zamiennik to się nie dziw, bo one są nic nie warte. Mogłeś oddać oryginalny który miałeś do profesjonalnego czyszczenia, po takim czyszczeniu dpf jest jak nowy.
Marco76 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Kolego oryginalny DPF się wysypał a oryginalny film w serwisie kosztuje 10600 zł jak nie wierzysz to sprawdź zadzwoń co byś zrobiła na moim miejscu
pelonek1 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 10 minut temu, Marco76 napisał: Kolego oryginalny DPF się wysypał a oryginalny film w serwisie kosztuje 10600 zł jak nie wierzysz to sprawdź zadzwoń co byś zrobiła na moim miejscu Nikt Ci nie kazał kupować nowego, wystarczy go wyczyścić i będzie prawie jak nowy.
Muskel1 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 39 minut temu, Marco76 napisał: Kolego oryginalny DPF się wysypał a oryginalny film w serwisie kosztuje 10600 zł jak nie wierzysz to sprawdź zadzwoń co byś zrobiła na moim miejscu Czytaj dokładnie co napisałem.
Marco76 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2022 7 godzin temu, pelonek1 napisał: Nikt Ci nie kazał kupować nowego, wystarczy go wyczyścić i będzie prawie jak nowy. Jak orginał szlak trafił!!! to nie było co regenerować i wyjście jest takie albo kupujesz nowy albo wycinasz chyba że można coś innego zrobić?
Marco76 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Po usunięciu dpf trzeba go wyprogramowac bo sterownik będzie chciał go wypalać a dopalanie bez DPF może się żle skończyć paliwo w oleju i silnik dostaje po d*pie wysoka temperatura spalin
Muskel1 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 5 minut temu, Marco76 napisał: Jak orginał szlak trafił!!! to nie było co regenerować i wyjście jest takie albo kupujesz nowy albo wycinasz chyba że można coś innego zrobić? DPFa szlag nie trafił tylko osiągnął po pewnym czasie maksymalne zapełnienie, co jest normalna rzeczą. Należy wyczyścić lub wstawić nowy. Jak palca złamiesz też rękę utniesz?
Marco76 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Wstawiłem nowy ale nie oryginalny i pewnie jest różnica w jakości ale na oryginalny mnie niestać ponad 10 k a zamiennik to jakaś d*pa i tyle a pisząc że się wysypał to dosłownie się wysypał
Muskel1 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Opublikowano 26 Sierpnia 2022 Skoro dpf Ci się rozsypał może to świadczyć o usterce w silniku. Coś jest nie tak, być może za wysokie temperatury spalin doprowadziły do tego. Może wtryski leją i paliwo dostaje się do dpf. Też dlatego nowy zapełnia się przedwcześnie. W większości przypadków przy zdrowych jednostkach, dpf można bez problemu wyczyścić i taki dpf ma właściwości jak nowy.
krzychuG Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Opublikowano 27 Sierpnia 2022 (edytowane) Nie o usterce w silniku tylko o jeżdzeniu na zapchanym do końca, aż pewnie przestał zapalać.Samo zapchanie powoduje wysoką temperature spalin. Edytowane 27 Sierpnia 2022 przez krzychuG
Muskel1 Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Całkiem możliwe, kolega nic nie napisał o zapełnieniu oraz przebiegu (pomijając już fakt, że nawet profilu nie uzupełnił), więc ciężko ocenić co było przyczyną. W każdym razie są to dwie możliwości.
Marco76 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Przepraszam uzupełniam a4/b8 cagb 360k przebiegu, nigdy nie miałem problemu z wypalaniem DPF aż do momentu kiedy zatankowałem lewe paliwo i zaczęły się problemy kiedy przestał wypalać bo był już tak zarypany, chciałem go dać do prania ale po wymontowaniu po prostu wysypał się prawdopodobnie a) że starości ,b) od temperatury a po wymianie na nowy zamiennik było dobrze przez pół roku i zaczął wypalać coraz częściej aż do ponownego zawalenia auto było kontrolowane na bieżąco i wszystkie parametry w normie ,ale wydaje mi się że te zamienniki to jakaś lipa i dlatego zastanawiam się co z tym robić bo co pół roku wyciągać go i prac to się mija z celem i finansami pranie kosztuje 700 zł to co byście zrobili? jak kogoś uraziłem to przepraszam
Muskel1 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Czy przy wymianie na zamiennik czujnik różnicy ciśnień został także na nowy wymieniony? Sprawdź silnik pod względem usterek. Jeżeli brak usterek, kup sprawny ori dpf używkę oddaj do czyszczenia, zamontuj nowy oryginalny czujnik różnicy ciśnień.
Marco76 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Czujnik nowy z adaptacją a używany DPF kupisz wypiezesz dasz 1000 pranie 700 i co dalej niewiadomo!!!
Muskel1 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 12 minut temu, Marco76 napisał: Czujnik nowy z adaptacją a używany DPF kupisz wypiezesz dasz 1000 pranie 700 i co dalej niewiadomo!!! Czujnik ori czy zamiennik?
Marco76 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2022 7 minut temu, Muskel1 napisał: Czujnik ori czy zamiennik? Zamiennik jest lepszy! (sprawdzone)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się