Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wibracje powyżej 120km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie, mam problem w swoje B8. Od 120km/h zaczynają się wibracje bardziej budy aniżeli kierownicy może delikatnie drży przy danej prędkości. Kupiłem Ori felgi 18 i posiadam roczne opony Goodyear. Robiłem to u jednego wulkanizatora, gdy problem wystąpił pojechałem do drugiego, który także prostuje felgi. Stwierdził że felgi i opony są ok. Fakt że jedna tylnia ma z jednej strony ponad 50gram, ale gość stwierdził że takiej felgi nie ma co jeszcze prostować. Posiadam wahacze banany 75mm wymienione nie za wiele to pomogło, w czym może tkwić problem?

Opublikowano

Przeguby były sprawdzane? Felgi sprawdzane wzrokowo czy na wyważarce?

Opublikowano

Felgi szrot. Mogą być jajowate, wyważanie nic nie da.

Opublikowano
5 minut temu, Langista napisał:

Przeguby były sprawdzane? Felgi sprawdzane wzrokowo czy na wyważarce?

Felgi były sprawdzane na wyważarce.

Opublikowano
7 minut temu, Muskel1 napisał:

Felgi szrot. Mogą być jajowate, wyważanie nic nie da.

No właśnie tak czytam i różne są przypadki. Już sam nie wiem może rzeczywiście dać je do prostowania.

Opublikowano
8 minut temu, Langista napisał:

Przeguby były sprawdzane? Felgi sprawdzane wzrokowo czy na wyważarce?

Przeguby były sprawdzane bo dopiero co dwumas wymieniałem i przy okazji sprawdził mi znajomy czy nie mają luzu.

Opublikowano
1 minutę temu, mati07 napisał:

No właśnie tak czytam i różne są przypadki. Już sam nie wiem może rzeczywiście dać je do prostowania.

Zamontuj inne koła na próbę. 

Prostowanie nic nie da. Zawsze będą ciut jajowate. 

Opublikowano

Pitolisz jak baba, nie możesz napisać czy przed wymianą felg były też wibracje?  A jak nie wiesz jak było to jak kolega wyżej pisze sprawdź na innych felgach tylko pewnych. 

Opublikowano
9 minut temu, krzychuG napisał:

Pitolisz jak baba, nie możesz napisać czy przed wymianą felg były też wibracje?  A jak nie wiesz jak było to jak kolega wyżej pisze sprawdź na innych felgach tylko pewnych. 

Co ty nie powiesz mam 4 kplt w garażu to sobie sprawdzę. Gdybym miał drugie felgi to bym sprawdził. Także ty skończ pitolic, bo nic konkretnego nie wniosłeś.

Opublikowano
55 minut temu, mati07 napisał:

Mam problem w swojej audi. Mam drgania powyżej 120km/h, w pierwszej kolejności obstawiałem na nowe koła. Oddałem felgi do prostowania bo miały trochę więcej odważników. Delikatnie pomogło ale nie wiem czy to tylko moje wrażenie czy też jest podobnie. Wahacze mam z tulejami 75mm, nie ma drgań przy hamowaniu. Natomiast co zauważyłem powyżej 120 zaczynają się drgania i drży lewarek nie jakoś mocno ale drży. Wymieniłem dwumas na nowy ponieważ po nagrzaniu auta były drgania przy ruszaniu i najlepsze że przy ruszaniu teraz są większe drgania niż wcześniej. Kiedyś jak cofałem na starym dwumasie nie było drgania teraz są nawet na wstecznym. Samochód drży przy ruszaniu czy jest zimny czy też rozgrzany  Rozkładam już ręce wszystko porobione a i tak nie jest dobrze. A co najlepsze na starym dwumasie przy wyciskaniu sprzęgła skrzypialo jak stara wersalka. Wszystko wymienione i dalej jest tak samo. Normalnie przewaga dzięki technice.

A przeguby sprawdzałeś ?

Opublikowano
8 minut temu, I Matt I napisał:

A przeguby sprawdzałeś ?

Sprawdzane były przy okazji wymiany dwumasu i znajomy mówił że były ok sam też patrzyłem jeszcze przed wymianą. Tylko że po tej wymianie dwumasu jest gorzej niż było wcześniej jeżeli chodzi o ruszanie. A skrzypi tak samo jak wcześniej mimo że wszystko jest nowe i tak na prawdę ponad 2.5tys poszło w błoto. Poduszki też patrzyłem są bez wycieków.

Opublikowano
Godzinę temu, mati07 napisał:

Tylko że po tej wymianie dwumasu jest gorzej niż było wcześniej jeżeli chodzi o ruszanie.

może "wymieniacz" coś nie ogarnął

Opublikowano
25 minut temu, czareq napisał:

może "wymieniacz" coś nie ogarnął

Możliwe, ale słyszałem i czytałem o takich przypadkach na forum. Możliwe też że sam dwumas taki dobry jest. Płaci się za sprzęgło nie mało a ich jakość teraz to jakaś porażka w poprzednim a4 b6 po 50tys od wymiany już stukał na biegu jałowym. Tylko nie było takich jaj jak tutaj jak gdzieś parkuje tyłem czy też przodem na pół sprzęgle to telepie się. A może coś ze skrzynią jest nie tak może wałek sprzęgłowy sam już nie wiem.

Opublikowano

u mnie taki jeden mechanik kasuje klientów za nowe zestawy typu LUK SACHS a wkłada im z allegro za połowę ceny regenerowane 

Opublikowano
8 minut temu, Antek50 napisał:

u mnie taki jeden mechanik kasuje klientów za nowe zestawy typu LUK SACHS a wkłada im z allegro za połowę ceny regenerowane 

Ciekawe czy dwumas może przenosić drgania podczas jazdy przy wyższej prędkości. Czy raczej to mało prawdopodobne i jest to coś innego. Ale fakt jest taki że lewarek dostaje wibracji przy wyższej prędkości i wątpię żeby to powodowały koła.

Opublikowano
50 minut temu, mati07 napisał:

Ciekawe czy dwumas może przenosić drgania podczas jazdy przy wyższej prędkości. Czy raczej to mało prawdopodobne i jest to coś innego. Ale fakt jest taki że lewarek dostaje wibracji przy wyższej prędkości i wątpię żeby to powodowały koła.

Jak jest mocno "zabity" to będzie tłukł budą praktycznie w całym zakresie obrotów może ciut mniej na wyższych

 

Opublikowano
Godzinę temu, czareq napisał:

Jak jest mocno "zabity" to będzie tłukł budą praktycznie w całym zakresie obrotów może ciut mniej na wyższych

 

Teraz kupno drugiego to loteria, ten jest nowy i są drgania przy ruszaniu czy też cofaniu. A sam temat na forum bardzo dobrze znany i wiele osób to przerabiało. Widziałem także wpis jednego z forumowiczów że podchodzi dwumas z A6 4g 177km 0B1198141GX. Tylko czy one są lepsze czy to loteria.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...