Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Auto ciężko pali z rana


Krzysztof Audi A4 B7 ben

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem tu nowy potrzebuję pomocy odnośnie audi A4 B7 2,0 benzyna. Auto z rana ciężko pali  tak jakby na 3 cylindry po około 30 sekundach chodzi już dobrze można zgasić i palić bez problemu.Co może być mechaniki chce robić kapitalny remont silnika tylko czy to potrzebne proszę o pomoc 

 jeździ normalnie dodam że po pierwszy odpaleniu jest biały dym i śmierdzi jak z DPF choć on go nie ma i po 30 sekundach jest ok i dym znika . Po około 3 lub 4 godzinach dalej to samo przy pierwszym uruchomieniu Ostatni mechanik powiedział że trzeba jeszcze wtryski sprawdzić bo na komputerze pokazuje że ok a mówi że jak są uszkodzene mechanicznie to komputer nie pokaże

Edytowane przez Krzysztof Audi A4 B7 ben
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, fastus_x napisał(a):

Podjedź do kogoś kto ma komputer i podłącz pod komputer, bez tego możesz wróżyć.

Był pod komputerem wszystko ok nic nie widać . Ostatni mechanik powiedział że mogą być wtryski paliwa bo na komputerze widać że działają ale że jak jest uszkodzony mechanicznie to trzeba by je wyjąć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, I Matt I napisał(a):

Auto normalnie jeździ ma moc ? Robiłeś scan błędów ?

Tak jeździ normalnie dodam że po pierwszy odpaleniu jest biały dym i śmierdzi jak z DPF choć on go nie ma i po 30 sekundach jest ok i dym znika . Ostatni mechanik powiedział że trzeba jeszcze wtryski sprawdzić bo na komputerze pokazuje że ok a mówi że jak są uszkodzene mechanicznie to komputer nie pokaże 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki kod silnika masz w ogóle?

sprawdzałeś czy świece i cewki są ok? masz w opisie LPG, czy instalacja sprawdzona czy jest szczelna itp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, MaTeo85 napisał(a):

a jaki kod silnika masz w ogóle?

sprawdzałeś czy świece i cewki są ok? masz w opisie LPG, czy instalacja sprawdzona czy jest szczelna itp?

Witam kod silnika ahl świece zmienione cewki niby sprawdzone bo był na warsztacie instalacja gazowa była odłączana na czas postoju samochodu nic to nie dało dalej jest ten sam problem ostatni mechanik podejrzewa wtryski benzynowe lub uszkodzenie pierścienia na którym z tłoków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik o oznaczeniu AHL jest o pojemności 1,6l i nie byl montowany w b7. Sprawdź dokładnie co tam masz. Czy 2.0 tfsi czy wolnossacy i jakiej mocy? Jak nie możesz dojść do oznaczenia kodowego silnika.

Jak podejrzewa mechanik problem z cylindrem to powinien zmierzyć na dobry początek kompresję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MaTeo85 napisał(a):

Silnik o oznaczeniu AHL jest o pojemności 1,6l i nie byl montowany w b7. Sprawdź dokładnie co tam masz. Czy 2.0 tfsi czy wolnossacy i jakiej mocy? Jak nie możesz dojść do oznaczenia kodowego silnika.

Jak podejrzewa mechanik problem z cylindrem to powinien zmierzyć na dobry początek kompresję.

1.6 w B7 to ALZ:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem pisać że kolega dane wybrał z d..y i sam nie wie co ma, więc udzielanie rad będzie ciężkie i tak się wczoraj czaiłem co mu napisać.

Dobrze że wie że to chociaż benzyna+lpg.

Ps A zaraz się okaże że to nawet nie b7 :wink:  ważne że nie ma błędów.

 

Ja bym na twoim miejscu poszukał innego mechanika, bo skoro on tylko błędy odczytał to , hmmm.

Edytowane przez Pieterb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak 2.0 to pewnie alt. Ten remont to mechanik tak z d*py wymyślił czy chociaż mierzył kompresję? Zmień mechaników lepiej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Krzysztof Audi A4 B7 ben napisał(a):

Witam jestem tu nowy potrzebuję pomocy odnośnie audi A4 B7 2,0 benzyna. Auto z rana ciężko pali  tak jakby na 3 cylindry po około 30 sekundach chodzi już dobrze można zgasić i palić bez problemu.Co może być mechaniki chce robić kapitalny remont silnika tylko czy to potrzebne proszę o pomoc 

 jeździ normalnie dodam że po pierwszy odpaleniu jest biały dym i śmierdzi jak z DPF choć on go nie ma i po 30 sekundach jest ok i dym znika . Po około 3 lub 4 godzinach dalej to samo przy pierwszym uruchomieniu Ostatni mechanik powiedział że trzeba jeszcze wtryski sprawdzić bo na komputerze pokazuje że ok a mówi że jak są uszkodzene mechanicznie to komputer nie pokaże silnik 

2.0 20v - ALT - 4-cylindrowy, 20-zaworowy, wolnosący silnik benpingowy o wtryskiwanie 19843 z układemowym na wtrysku obrotowym 1984, dysponujący mocą mocą131 koni i momentem 195 Nm, w latach 2004 - 2008

2.0 TF 2004 - 2008

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, MaTeo85 napisał(a):

też obstawiam ALT, ale w 2007 niby alt już nie robili więc niech się autor określi co on tam naprawdę ma.

2.0 20v - ALT - 4-cylindrowy, 20-zaworowy, wolnosący silnik benpingowy o wtryskiwanie 19843 z układemowym na wtrysku obrotowym 1984, dysponujący mocą mocą131 koni i momentem 195 Nm, w latach 2004 - 2008

2.0 TF 2004 - 2008

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, przem8 napisał(a):

Jak 2.0 to pewnie alt. Ten remont to mechanik tak z d*py wymyślił czy chociaż mierzył kompresję? Zmień mechaników lepiej. 

No nie powiedział tego tylko powiedział że maga być gumki zaworowe lub wtryski paliwa w środę jadę spowrotem

A silnik to 

2.0 20v - ALT - 4-cylindrowy, 20-zaworowy, wolnosący silnik benpingowy o wtryskiwanie 19843 z układemowym na wtrysku obrotowym 1984, dysponujący mocą mocą131 koni i momentem 195 Nm, w latach 2004 - 2008

2.0 TF 2004 - 2008

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Pieterb napisał(a):

Miałem pisać że kolega dane wybrał z d..y i sam nie wie co ma, więc udzielanie rad będzie ciężkie i tak się wczoraj czaiłem co mu napisać.

Dobrze że wie że to chociaż benzyna+lpg.

Ps A zaraz się okaże że to nawet nie b7 :wink:  ważne że nie ma błędów.

 

Ja bym na twoim miejscu poszukał innego mechanika, bo skoro on tylko błędy odczytał to , hmmm.

Rozumiem źle podałem chodzi mi o silnik 

2.0 20v - ALT - 4-cylindrowy, 20-zaworowy, wolnosący silnik benpingowy o wtryskiwanie 19843 z układemowym na wtrysku obrotowym 1984, dysponujący mocą mocą131 koni i momentem 195 Nm, w latach 2004 - 2008

Mechanik powiedział że mogą być gumki na zaworach lub wtryski paliwa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...