Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odcina moc błąd 17965


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od pewnego czasu borykam się z dwoma problemami.

Pacjent A4 B6 1.9 AVF 130 po wirusie na 165

Pierwszym z nich to jest odcinające turbo gdzie wyskakuje błąd 17965 - regulacja ciśnienia doładowania dodatnia odchyłka

Z rzeczy które wymieniłem to gruszka która się przycinała niby było dobrze ale jednak nie później wymieniłem zawór n75 przez jakiś czas było dobrze niestety problem znów wrócił dodam że geometria chodzi bardzo dobrze nie wydaje się być zapieczona czy coś z tych rzeczy turbo bez jakiś większych luzów. Dodam że problem się pojawia gdy auto ma wyższe obroty 5/6 bieg gdy mija 200km/h inaczej nic się nie dzieje gdy tylko minie tą prędkość auto odcina ponowne uruchomienie silnika wszystko wraca do normy lecz gdy znów dobijamy do tej prędkości problem wraca.

Druga sprawa wygląda tak że auto po jakimś czasie zaczęło ciężko palić z nocy i puszcza niebieskiego dymka po czasie okazało się że wtrysk siadł został on wymieniony i niby problem znikł lecz nie do końca ponieważ nadal ciężko pali z nocy zgaszenie silnika i ponowne go uruchomienie pali od strzała gdy jest ciepłe również od strzała i nie kopci, myśl była że paliwo schodzi więc został wymieniony zaworek zwrotny na filtrze paliwa dodam że pompka w baku działa świece sprawdzone domowym sposobem wydaje się że grzeją lecz nadal ma ciężko odpalić.

Może miał ktoś z tym problem lub podobny i go rozwiązał za wszelką pomoc z góry dziękuję bo już ręce opadają.

Opublikowano

Logi porób. Gdzie robiłeś tego softa, bo przed tym było wszystko ok?

 

Opublikowano

Niby było okej wsm tylko raz mi na serii odcięło gdy miałem 70km/h na piątym biegu i wcisnąłem gaz w podłogę a tak to mało kiedy udawało mi się gdzieś tak jeździć szybko dodam że po chipie nic nie odcinało odrazu normalnie wszystko się sprawowało tylko po czasie się zaczęły takie cuda dziać

Opublikowano

Były wymieniane uszczelnienia pd na wszystkich pompowtryskiwaczach? Czy tylko zmieniony jeden pompowtrysk?

 

Co do odcinek to zrobić logi dynamiczne na 3biegu na max obrotach. Powinna być odcinka. Ale raczej geometria do czyszczenia. Wężyki podciśnieniowe zmienić. I sprawdzić czy kruciec na vacum nie luźny.

chociaż teraz 200km/h to przy obecnym taryfikatorze  to trzeba mieć sporo kaski.

Opublikowano
6 godzin temu, nik23 napisał(a):

Były wymieniane uszczelnienia pd na wszystkich pompowtryskiwaczach? Czy tylko zmieniony jeden pompowtrysk?

 

Co do odcinek to zrobić logi dynamiczne na 3biegu na max obrotach. Powinna być odcinka. Ale raczej geometria do czyszczenia. Wężyki podciśnieniowe zmienić. I sprawdzić czy kruciec na vacum nie luźny.

chociaż teraz 200km/h to przy obecnym taryfikatorze  to trzeba mieć sporo kaski.

Tak były zmienione wszystkie gumki na wtryskach, czy geometria do czyszczenia to nwm bo była sprawdzana i ona sama chodzi bez najmniejszego oporu więc raczej bym wykluczył to chociaż kto wie, vacum będzie do sprawdzenia plus spróbuję wymienić te wszystkie wężyki podciśnieniowe może jednak jest gdzieś minimalna nieszczelność chociaż nie wydają się być zniszczone czy też pęknięte gdzieś a co do taryfikatora to spokojnie są jeszcze drogi gdzie można tak przycisnąć ?

Opublikowano

Jest tu gdzieś na forum schemat poprawnego podłączenia węży podciśnienia sprawdzić czy nie pomylone coś. Częsta przypadłość.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, nik23 napisał(a):

Jest tu gdzieś na forum schemat poprawnego podłączenia węży podciśnienia sprawdzić czy nie pomylone coś

A bo to jeden,  tylko szukać się nie chce widzę.

 

Edytowane przez Pieterb

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...